Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
14 900,00 UAH
UA-2018-11-19-001408-a 51bce89592494db89726f7ed39e9f15c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаршун

+380564900801 cgispolkomkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Марина Шаршун
+380564900801
cgispolkomkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 14 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатофункціональні пристро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий РіГ, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 14:14
Додаток 4 проект Договіру.docx
19 листопада 2018 14:14
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc
19 листопада 2018 14:14
Додаток 2 Форма пропозиції.doc
19 листопада 2018 14:14
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 11:09
Дата відповіді: 20 листопада 2018 12:30
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій