Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
246 600,00 UAH
UA-2018-11-19-001291-b 15daffba556a4b398489eb9868cc1945
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумова Олеся Анатоліївна

380505381933 tender@dsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010698
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Привокзальна, 27
Контактна особа: Шумова Олеся Анатоліївна
380505381933
tender@dsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 13:49
Очікувана вартість: 246 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 233,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Портативна електрична стоматологічна установка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 12:36
ТД 3319.doc
19 листопада 2018 15:49
ТД 3319 Портативна електрична стоматологічна установка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 21 листопада 2018 09:05
Дата відповіді: 21 листопада 2018 12:48
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо додатково оприлюднити на електронний майданчик тендерну документацію у досупному форматі word. Оприлюднена документація у форматі pdf не є досить зручною для підготовки до даного тендеру, оскільки всю інформацію необхідно передруковувати, що займає велику кількість часу. Завчасно дякуємо за розуміння!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерна документація у форматі word оприлюднена
Запитання
Дата подання: 23 листопада 2018 13:49
Дата відповіді: 27 листопада 2018 10:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати відповідь на нижченаведені питання: 1) Чи буде являтися еквівалентом запропонована учасником Стоматологічна установка «Сатва Комбі Порта Плюс» по відношенню до портативної електричної стоматологічної Установки, яка закупляється Замовником. 2) Відповідно до Додатку № 1 Документації, Замовником зазначено наступний текст: «Загальні вимоги: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: ….2. Гарантійний термін експлуатації 12 місяців 3. Обладнання повинно бути зареєстроване в МОЗ України, відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів затвердженому постановою КМУ №753 від02.10.2013 р……». В даному випадку нам не зрозуміло, яку інформацію необхідно надати в пропозиції. Оскільки Замовник не вказує чи це довідки в довільній формі, чи це якісь інші документи! Просимо Замовника вказати, що саме останній вимагає надати в складі пропозиції учасників? 3) Відповідно до Додатку № 1 Замовник вимагає надати: - Таблицю відповідності запропонованого учасником товару медико-технічним характеристикам, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про медико-технічний опис товару з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку (и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача російською або українською мовою, а також - відповідно до Додатку № 1 в пропозиції необхідно надати заповнену таблицю Медико-технічних вимог стоматологічної установки, форма якої встановлена замовником. На підставі вищевказаної інформації просимо Вас уточнити чи це Замовник зазначає одну й ту саму інформацію, яку необхідно надати в пропозиції, чи це два різних документи, які подаються в пропозиції??? Звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку № 1 документації міститься описка «За кожною характеристикою по кожній позиції учасник у 3-ому стовбці пише «так», якщо запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам замовника. Якщо не відповідає - пише «ні» і вказує характеристики запропонованого обладнання, та прописує товар який пропонує» Запропонована Замовником форма таблиці, яка передбачена в додатку № 1 та до якої відноситься вищевказана інформація, передбачає лише 2-два стовбця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник,
Стоматологічна установка «Сатва Комбі Порта Плюс» буде розглядатися як еквівалент, якщо її технічні та якісні характеристики будуть не гіршими за технічні та якісні характеристики які зазначені у додатку №1 до документації.
Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист в довільній формі від учасника).
Надати копії Реєстраційних свідоцтв та/або Декларацій про відповідність; Сертифікатів якості/відповідності на товар.
Відповідно до питання третього, відповідність товару та посилання на сторінку зазначається таблиці додатка №1 до документації в 2-ому стовбці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" 238 995,20
UAH з ПДВ
238 995,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 240 500,00
UAH з ПДВ
240 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 17:24
судимість.pdf
11 грудня 2018 15:37
Довідки.pdf
06 грудня 2018 16:17
Цінова переможця..pdf
03 грудня 2018 11:26
Документы-2.pdf
03 грудня 2018 11:26
Документы-1.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 16:08
Пакет документов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"

ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"
#19382607
Переможець 238 995,20
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 11:58

Документи

07 грудня 2018 11:58
Електронний підпис
07 грудня 2018 11:57
97 Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"
#19382607
238 995,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 11:58
Електронний підпис
07 грудня 2018 11:57
97 Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:15
109 Протокол розбіжностей в адресі.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 11:14
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 10:31
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 10:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 09:03
ДОГОВІР № Г-845.pdf укладений
18 грудня 2018 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника та зміна місця поставки
Номер договору про закупівлю: Договір № Г-845
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місця поставки
Номер договору про закупівлю: Договір № Г-845
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол розбіжностей
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 238 995,20
UAH