Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво
Очікувана вартість
7 125 680,00 UAH
UA-2018-11-19-001216-a 60eccc6107c94fc4ab6456670d1dceba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 13:37
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 13:37
Початок аукціону: 12 грудня 2018 14:05
Очікувана вартість: 7 125 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 814,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35628.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74332, Україна, Херсонська область, с.Ольгівка Бериславського району, вул.Миру, 32 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 14:23
ТД амбулаторія Ольгівка нова редакція.doc
30 листопада 2018 14:23
Перелік змін.docx
19 листопада 2018 13:33
Додаток 7 проект договору.doc
19 листопада 2018 13:33
Додаток 6 Технічне завдання.doc
19 листопада 2018 13:33
ТД амбулаторія Ольгівка.doc
30 листопада 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 14:23
ТД амбулаторія Ольгівка нова редакція.doc
30 листопада 2018 14:23
Перелік змін.docx
19 листопада 2018 13:33
Додаток 7 проект договору.doc
19 листопада 2018 13:33
Додаток 6 Технічне завдання.doc
19 листопада 2018 13:33
ТД амбулаторія Ольгівка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-21-000022 ● 50b313748352474eb8279f6eaea6e05b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2019 № 17

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-19-001216-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д. КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-23 10:57:23

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Ольгівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-001216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації, переможцем торгів не завантажено протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осiб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення (до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення)?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що переможцем торгів протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднена довідка державної податкової інспекції, яка не відповідає вимогам тендерної документації про спосіб документального підтвердження, а саме, не підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції та не завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника?

Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-25 10:14:39

Відповідь на запит від 23.01.2019 р.

Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 23.01.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво» (UA-2018-11-19-001216-a) від 21.01.2019 р., а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Згідно інформації розміщеної на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» станом на 01.12 2018 року розміщено усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області, ціна на портландцемент М400 з урахуванням ПДВ становить 2620,00 грн за одну тону.
В той час як у тендерній пропозиції ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» зазначений показник без урахування ПДВ становить 2455,76 грн за одну тону, що з ПДВ дійсно більше ціни наведеної на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект».
Зауважуємо, що збільшення ціни на матеріали не додає конкурентних переваг по відношенню до інших учасників відкритих торгів.
Між тим, відповідно відомості ресурсів, потрібна кількість портландцементу зазначеної марки (М400) становить за підсумком: 0,8052+0,133=0,9382 т
Сума без ПДВ: 0,9382х2455,76=2303,99 грн
Різниця: 2303,99 – (0,9382х2620,00/1,2)=255,59 грн
З урахуванням ПДВ, коштів на покриття ризиків та витрат пов’язаних з інфляційними процесами збільшення вартості тендерної пропозиції орієнтовно становить 328,21 грн, що по відношенню до всієї вартості договірної ціни складає:
328,21/(6804592,00-328,21)*100%=0,0048%, що не значно впливає на кінцеву вартість тендерної пропозиції.
2. Згідно тендерної документації, переможець торгів в 5-ти денний строк з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осiб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення (до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення). Вищезазначену інформацію переможець надає до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Згідно листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.02.2017 року вих. № 3302-06/5397-06 Міністерство юстиції України листом від 25.01.2017 року №2880/1060-0-26-17/8 надало інформацію щодо відкритих державних реєстрів., в тому числі щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. На сьогодні Міністерство юстиції з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171 продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі - Реєстр). Крім цього слід зазначити, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 09 квітня 2015 року № 319-VIIIМіністерство юстиції з 13 липня 2015 року запустило оновлений Реєстр, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими.
3. Згідно порядку, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої підтверджено наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції, а саме:
Підпис успішно перевірено
Підписувач [1]:Журковська Ольга Станіславівна
ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС
Серійний номер: 33B6CB7BF721B9CE04000000A02B2500634D5D00
Мітка часу:26.12.2018 09:59:38

Підписувач [2]:Квасневський Микола Анатолійович
ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС
Серійний номер: 33B6CB7BF721B9CE0400000005871C008BB85F00
Мітка часу:26.12.2018 10:06:57

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-05 14:10:47

Роз'яснення щодо висновку

Після опрацювання даного висновку надаємо наступну відповідь:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 455,76 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (250,73 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (48,15 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 6 804 592,00
UAH з ПДВ
6 049 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 6 986 929,20
UAH з ПДВ
6 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС" 6 965 413,00
UAH з ПДВ
6 531 233,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 6 591 941,91
UAH з ПДВ
6 549 578,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2018 17:51
Справка МВС
11 грудня 2018 09:24
Електронний підпис
11 грудня 2018 08:56
тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2018 08:56
Статут.PDF
11 грудня 2018 08:56
ст 17.pdf
11 грудня 2018 08:56
санкції.pdf
11 грудня 2018 08:56
Свідоцтво ПДВ.PDF
11 грудня 2018 08:56
Розрахунки.rar
11 грудня 2018 08:56
Протокол засновників.PDF
11 грудня 2018 08:56
проект договору.pdf
11 грудня 2018 08:56
працівники.pdf
11 грудня 2018 08:56
Підписаний_G1218-6137-GL_tender.pdf
11 грудня 2018 08:56
обладнання.pdf
11 грудня 2018 08:56
лист субпідрядники.pdf
11 грудня 2018 08:56
ІПН Віноградов.pdf
11 грудня 2018 08:56
згода персональні.pdf
11 грудня 2018 08:56
захист довкілля.pdf
11 грудня 2018 08:56
загальні відомості.pdf
11 грудня 2018 08:56
достовірна інформація.pdf
11 грудня 2018 08:56
аналогдог та відгуки.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 11:01
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:00
Переможець ДФС.pdf
11 грудня 2018 11:00
Переможець МВС.pdf
11 грудня 2018 11:00
Переможець корупція1.pdf
11 грудня 2018 11:00
Переможець корупція.pdf
11 грудня 2018 10:14
Електронний підпис
11 грудня 2018 10:11
G5117.18.7z
11 грудня 2018 10:11
проект договору.pdf
11 грудня 2018 10:11
Лист згода.pdf
11 грудня 2018 10:11
Довідка про санкції.pdf
11 грудня 2018 10:11
Паспорт.zip
11 грудня 2018 10:11
Протокол.jpg
11 грудня 2018 10:11
Приказ12.jpg
11 грудня 2018 10:10
наказ директора.jpg
11 грудня 2018 10:10
Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2018 10:10
Статут.pdf
11 грудня 2018 10:10
Графік.pdf
11 грудня 2018 10:10
Кошторис.zip
11 грудня 2018 10:10
ст 17 Закону.pdf
11 грудня 2018 10:10
Відгук ТІМ Констракшн.jpg
11 грудня 2018 10:10
акти ТІМ Констракшн.rar
11 грудня 2018 10:10
Наявність працівників.pdf
11 грудня 2018 10:10
Наявність обладнання.pdf
11 грудня 2018 10:10
Відомоті про учасника.pdf
11 грудня 2018 10:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 11:54
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:41
Папроцький_746 (1).pdf.CADES
11 грудня 2018 11:41
Папроцький_746 (1).pdf
11 грудня 2018 11:41
Лицензия.pdf.CADES
11 грудня 2018 11:41
Лицензия.pdf
11 грудня 2018 11:41
Довереность Кулик.pdf.CADES
11 грудня 2018 11:41
Довереность Кулик.pdf
11 грудня 2018 11:41
BG-5062.pdf.CADES
11 грудня 2018 11:41
BG-5062.pdf
11 грудня 2018 11:41
D6B162BE-F552-45D2-BA7A-2623D0DA8584.rtf
11 грудня 2018 11:41
2018-12-10-17-17-03_14352406.XML
11 грудня 2018 11:41
1.bdcu
11 грудня 2018 11:41
1.imd
11 грудня 2018 11:41
1_ДЦ_ДЦ_6.rtf
11 грудня 2018 11:41
1_ДЦ_ДЦ_4.rtf
11 грудня 2018 11:41
1_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 грудня 2018 11:41
1_ДЦ_ДЦ_2.rtf
11 грудня 2018 11:41
Устав МБС.PDF
11 грудня 2018 11:41
Статистика 2015.PDF
11 грудня 2018 11:41
Протокол.PDF
11 грудня 2018 11:41
Наказ на директора.JPG
11 грудня 2018 11:41
Дозвил2-2.PDF
11 грудня 2018 11:41
Дозвил2-1.PDF
11 грудня 2018 11:41
Дозвил1.PDF
11 грудня 2018 11:41
Дозв_л на висоту.PDF
11 грудня 2018 11:41
Додоток до л_ценз_ї.PDF
11 грудня 2018 11:41
Лицензия.PDF
11 грудня 2018 11:41
Декларация МБС.PDF
11 грудня 2018 11:41
ВРПП.PDF
11 грудня 2018 11:41
Витяг МБС 20.02.18.PDF
11 грудня 2018 11:41
Тендерна пропозиція.PDF
11 грудня 2018 11:41
Захист довкілля.PDF
11 грудня 2018 11:41
Довідка банкрутство.PDF
11 грудня 2018 11:41
Довідка ст. 50.PDF
11 грудня 2018 11:41
Довідка про санкції.PDF
11 грудня 2018 11:41
Проект договору.PDF
11 грудня 2018 11:41
Паспорт Д.О..PDF

Публічні документи

11 грудня 2018 11:09
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:08
Установчі документи.rar
11 грудня 2018 11:08
розрахунок пропозиції.rar
11 грудня 2018 11:08
Інші підстави ст.17.pdf
11 грудня 2018 11:08
Згода з ТЗ замовника.pdf
11 грудня 2018 11:08
відповідність ст 16.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС"

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Переможець 6 049 500,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:19

Документи

19 грудня 2018 14:15
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
6 049 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 14:15
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:29
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:36
Дод. угода 5 Ольгівська.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:12
Дод. угода 4 Ольгівська.pdf зміни до договору
11 січня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:32
Дод.угода 3 Ольгівська.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:14
ольгівська.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 15:07
Додаткова угода Ольгівська амбулаторія.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 15:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:56
Д.у.1 Ольгівка .pdf зміни до договору
22 лютого 2019 14:55
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 13:49
Договір укладений
04 січня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити виконавця робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 04 січня 2019 року № 1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540111,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч сто одинадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 923351,83 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста п’ятдесят одна грн 83 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 17.2 договору від 04 січня 2019 року № 1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво», Сторони домовилися доповнити пункт 18.2 розділу 18 текстом наступного змісту: «Строк дії Договору продовжити до 28 грудня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 786 884,80
UAH (в тому числі ПДВ 964 480,80 UAH)