Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2018 13:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 13:37 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2018 14:05 |
Очікувана вартість: | 7 125 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 814,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35628.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 14:23 |
ТД амбулаторія Ольгівка нова редакція.doc | |
30 листопада 2018 14:23 |
Перелік змін.docx | |
19 листопада 2018 13:33 |
Додаток 7 проект договору.doc | |
19 листопада 2018 13:33 |
Додаток 6 Технічне завдання.doc | |
19 листопада 2018 13:33 |
ТД амбулаторія Ольгівка.doc |
30 листопада 2018 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2018 14:23 |
ТД амбулаторія Ольгівка нова редакція.doc
|
|||
30 листопада 2018 14:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 листопада 2018 13:33 |
Додаток 7 проект договору.doc
|
|||
19 листопада 2018 13:33 |
Додаток 6 Технічне завдання.doc
|
|||
19 листопада 2018 13:33 |
ТД амбулаторія Ольгівка.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-21-000022 ● 50b313748352474eb8279f6eaea6e05b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2019 № 17
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-19-001216-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д. КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-23 10:57:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Ольгівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-001216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації, переможцем торгів не завантажено протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осiб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення (до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення)?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що переможцем торгів протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднена довідка державної податкової інспекції, яка не відповідає вимогам тендерної документації про спосіб документального підтвердження, а саме, не підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції та не завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника?
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-25 10:14:39
Відповідь на запит від 23.01.2019 р.
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 23.01.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво» (UA-2018-11-19-001216-a) від 21.01.2019 р., а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Згідно інформації розміщеної на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» станом на 01.12 2018 року розміщено усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області, ціна на портландцемент М400 з урахуванням ПДВ становить 2620,00 грн за одну тону.
В той час як у тендерній пропозиції ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» зазначений показник без урахування ПДВ становить 2455,76 грн за одну тону, що з ПДВ дійсно більше ціни наведеної на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект».
Зауважуємо, що збільшення ціни на матеріали не додає конкурентних переваг по відношенню до інших учасників відкритих торгів.
Між тим, відповідно відомості ресурсів, потрібна кількість портландцементу зазначеної марки (М400) становить за підсумком: 0,8052+0,133=0,9382 т
Сума без ПДВ: 0,9382х2455,76=2303,99 грн
Різниця: 2303,99 – (0,9382х2620,00/1,2)=255,59 грн
З урахуванням ПДВ, коштів на покриття ризиків та витрат пов’язаних з інфляційними процесами збільшення вартості тендерної пропозиції орієнтовно становить 328,21 грн, що по відношенню до всієї вартості договірної ціни складає:
328,21/(6804592,00-328,21)*100%=0,0048%, що не значно впливає на кінцеву вартість тендерної пропозиції.
2. Згідно тендерної документації, переможець торгів в 5-ти денний строк з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осiб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення (до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення). Вищезазначену інформацію переможець надає до початку функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Згідно листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.02.2017 року вих. № 3302-06/5397-06 Міністерство юстиції України листом від 25.01.2017 року №2880/1060-0-26-17/8 надало інформацію щодо відкритих державних реєстрів., в тому числі щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. На сьогодні Міністерство юстиції з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171 продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі - Реєстр). Крім цього слід зазначити, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 09 квітня 2015 року № 319-VIIIМіністерство юстиції з 13 липня 2015 року запустило оновлений Реєстр, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими.
3. Згідно порядку, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої підтверджено наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції, а саме:
Підпис успішно перевірено
Підписувач [1]:Журковська Ольга Станіславівна
ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС
Серійний номер: 33B6CB7BF721B9CE04000000A02B2500634D5D00
Мітка часу:26.12.2018 09:59:38
Підписувач [2]:Квасневський Микола Анатолійович
ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС
Серійний номер: 33B6CB7BF721B9CE0400000005871C008BB85F00
Мітка часу:26.12.2018 10:06:57
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-05 14:10:47
Роз'яснення щодо висновку
Після опрацювання даного висновку надаємо наступну відповідь:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем торгів - ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 455,76 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (250,73 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (48,15 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
6 804 592,00
UAH з ПДВ
|
6 049 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД |
6 986 929,20
UAH з ПДВ
|
6 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС" |
6 965 413,00
UAH з ПДВ
|
6 531 233,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" |
6 591 941,91
UAH з ПДВ
|
6 549 578,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" #41485685 |
Переможець |
6 049 500,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2018 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:29
|
Звіт виконання договору | укладений |
18 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 09:36
|
Дод. угода 5 Ольгівська.pdf | зміни до договору |
17 березня 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 13:12
|
Дод. угода 4 Ольгівська.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 13:32
|
Дод.угода 3 Ольгівська.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 13:14
|
ольгівська.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 15:07
|
Додаткова угода Ольгівська амбулаторія.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2019 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 14:56
|
Д.у.1 Ольгівка .pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 13:49
|
Договір | укладений |
04 січня 2019 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено реквізити виконавця робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 18.2 договору від 04 січня 2019 року № 1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540111,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч сто одинадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 923351,83 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста п’ятдесят одна грн 83 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнено реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з пунктом 17.2 договору від 04 січня 2019 року № 1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Ольгівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в с. Ольгівка Бериславського району – будівництво», Сторони домовилися доповнити пункт 18.2 розділу 18 текстом наступного змісту: «Строк дії Договору продовжити до 28 грудня 2020 року» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |