Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивна дошка
Очікувана вартість
23 900,00 UAH
UA-2018-11-19-000914-b ● 2e5ba16675a044b3aeeaca5afff79e9f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470133 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4 |
Контактна особа: |
Коновалова Ірина Юріївна 380442355089 kultura-shrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2018 12:49 |
Очікувана вартість: | 23 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Інтерактивна дошка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка 2x3 Esprit Dual Touch (TIWEDT80) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Борщагівська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 14:13 |
Проект договору-послуги (4).doc |
19 листопада 2018 14:12 |
ОГОЛОШЕННЯ - дошка інтерактивна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 11:09
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 20 листопада 2018 13:30
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000914-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 28 листопада 2018 12:01
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановний тендерний комітет!
За результатами проведеного аукціону, ТОВ "Інтер Систем" зайняв перше місце по ціні.
Просимо звернути увагу на те, що:
1 - Протокол рішення Замовника про визначення Переможця виданий датою 14.08.2018 р.
2 — Згідно п.4 ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25-12-2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями — Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом, який повинен бути підписаний усіма членами тендерного комітету, присутнім на засіданні.
Тому вважати Протокол рішення Замовника про визначення Переможця від 14.08.2018 не можливо вважати дійсним згідно вимог чинного Законодавства.
3 - Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник зазначав, що технологія інтерактивної дошки має бути оптична.
ТОВ “Інтер Систем” у складі своєї пропозиції надав інформацію, що Інтерактивна дошка INTECH RD80A оптична, але на офіційному сайті
http://inter-systems.com.ua/catalog/1738/13888 зазначено, що “Принцип роботи електронної дошки INTECH RD80A: інфрачервоні датчики”.
Це свідчить про те, що Учасник або навмисно вводить в оману Замовника, або пропонує товар, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як інфрачервона технологія ніяким чином не являється аналогом оптичної, що працює за допомогою 4 камер, а не інфрачервоних датчиків по рамі дошки.
4 - Також на сайті ТОВ “Інтер Систем” відсутня інформація стосовно того, яка поверхня у даної моделі дошки. Доводимо до Вашого відому, що керамічна поверхня більш стійка до зносу, що дозволяє використовувати інтерактивну дошку більш тривалий час.
5 - Згідно п. 4.7 Учасник повинен надати - Копії документів, які підтверджують, що товар виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України, затвердженими на даний вид Товару (сертифікати якості та декларації відповідності, що підтверджують якість Товару).
ТОВ “Інтер Систем” на підтвердження якості надає у складі пропозиції Висновки СЕС та Декларацію про відповідність, але не було надано Сертифікату відповідності виданими Всеукраїнською експертною службою “Укрекспертизи”.
Демпінгуючи ціни, та намагаючись ввести в оману Замовника, ТОВ “Інтер Систем” зайняв перше місце по ціні, при цьому в Додатку 2 вказано : “Якщо пропозиція Учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється Замовником".
Тому просимо тендерний комітет уважніше переглянути пропозицію ТОВ “Інтер Систем”, та відхилити її як таку, що не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі.
В іншому випадку ми змушені звернутися до державних та громадських організацій, які займаються перевіркою державних закупівель та органу оскарження — АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
За результатами проведеного аукціону, ТОВ "Інтер Систем" зайняв перше місце по ціні.
Просимо звернути увагу на те, що:
1 - Протокол рішення Замовника про визначення Переможця виданий датою 14.08.2018 р.
2 — Згідно п.4 ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25-12-2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями — Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом, який повинен бути підписаний усіма членами тендерного комітету, присутнім на засіданні.
Тому вважати Протокол рішення Замовника про визначення Переможця від 14.08.2018 не можливо вважати дійсним згідно вимог чинного Законодавства.
3 - Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник зазначав, що технологія інтерактивної дошки має бути оптична.
ТОВ “Інтер Систем” у складі своєї пропозиції надав інформацію, що Інтерактивна дошка INTECH RD80A оптична, але на офіційному сайті
http://inter-systems.com.ua/catalog/1738/13888 зазначено, що “Принцип роботи електронної дошки INTECH RD80A: інфрачервоні датчики”.
Це свідчить про те, що Учасник або навмисно вводить в оману Замовника, або пропонує товар, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як інфрачервона технологія ніяким чином не являється аналогом оптичної, що працює за допомогою 4 камер, а не інфрачервоних датчиків по рамі дошки.
4 - Також на сайті ТОВ “Інтер Систем” відсутня інформація стосовно того, яка поверхня у даної моделі дошки. Доводимо до Вашого відому, що керамічна поверхня більш стійка до зносу, що дозволяє використовувати інтерактивну дошку більш тривалий час.
5 - Згідно п. 4.7 Учасник повинен надати - Копії документів, які підтверджують, що товар виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України, затвердженими на даний вид Товару (сертифікати якості та декларації відповідності, що підтверджують якість Товару).
ТОВ “Інтер Систем” на підтвердження якості надає у складі пропозиції Висновки СЕС та Декларацію про відповідність, але не було надано Сертифікату відповідності виданими Всеукраїнською експертною службою “Укрекспертизи”.
Демпінгуючи ціни, та намагаючись ввести в оману Замовника, ТОВ “Інтер Систем” зайняв перше місце по ціні, при цьому в Додатку 2 вказано : “Якщо пропозиція Учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється Замовником".
Тому просимо тендерний комітет уважніше переглянути пропозицію ТОВ “Інтер Систем”, та відхилити її як таку, що не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі.
В іншому випадку ми змушені звернутися до державних та громадських організацій, які займаються перевіркою державних закупівель та органу оскарження — АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
16 980,00
UAH з ПДВ
|
11 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
15 990,00
UAH з ПДВ
|
13 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
16 000,00
UAH з ПДВ
|
15 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сенсорні системи України |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
15 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
21 564,00
UAH з ПДВ
|
18 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
19 800,00
UAH з ПДВ
|
18 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Переможець |
11 180,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 168 від 06.12.2018.pdf | укладений |
07 грудня 2018 09:22
|