Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка
Очікувана вартість
23 900,00 UAH
UA-2018-11-19-000914-b 2e5ba16675a044b3aeeaca5afff79e9f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коновалова Ірина Юріївна

380442355089 kultura-shrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470133
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4
Контактна особа: Коновалова Ірина Юріївна
380442355089
kultura-shrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 23 листопада 2018 12:49
Очікувана вартість: 23 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Інтерактивна дошка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка 2x3 Esprit Dual Touch (TIWEDT80) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Борщагівська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 11:09
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 20 листопада 2018 13:30
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-000914-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 28 листопада 2018 12:01
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановний тендерний комітет!

За результатами проведеного аукціону, ТОВ "Інтер Систем" зайняв перше місце по ціні.
Просимо звернути увагу на те, що:

1 - Протокол рішення Замовника про визначення Переможця виданий датою 14.08.2018 р.
2 — Згідно п.4 ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25-12-2015 №922-VIII зі змінами та доповненнями — Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом, який повинен бути підписаний усіма членами тендерного комітету, присутнім на засіданні.

Тому вважати Протокол рішення Замовника про визначення Переможця від 14.08.2018 не можливо вважати дійсним згідно вимог чинного Законодавства.

3 - Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник зазначав, що технологія інтерактивної дошки має бути оптична.

ТОВ “Інтер Систем” у складі своєї пропозиції надав інформацію, що Інтерактивна дошка INTECH RD80A оптична, але на офіційному сайті
http://inter-systems.com.ua/catalog/1738/13888 зазначено, що “Принцип роботи електронної дошки INTECH RD80A: інфрачервоні датчики”.
Це свідчить про те, що Учасник або навмисно вводить в оману Замовника, або пропонує товар, що не відповідає вимогам тендерної документації, так як інфрачервона технологія ніяким чином не являється аналогом оптичної, що працює за допомогою 4 камер, а не інфрачервоних датчиків по рамі дошки.

4 - Також на сайті ТОВ “Інтер Систем” відсутня інформація стосовно того, яка поверхня у даної моделі дошки. Доводимо до Вашого відому, що керамічна поверхня більш стійка до зносу, що дозволяє використовувати інтерактивну дошку більш тривалий час.

5 - Згідно п. 4.7 Учасник повинен надати - Копії документів, які підтверджують, що товар виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України, затвердженими на даний вид Товару (сертифікати якості та декларації відповідності, що підтверджують якість Товару).

ТОВ “Інтер Систем” на підтвердження якості надає у складі пропозиції Висновки СЕС та Декларацію про відповідність, але не було надано Сертифікату відповідності виданими Всеукраїнською експертною службою “Укрекспертизи”.

Демпінгуючи ціни, та намагаючись ввести в оману Замовника, ТОВ “Інтер Систем” зайняв перше місце по ціні, при цьому в Додатку 2 вказано : “Якщо пропозиція Учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється Замовником".

Тому просимо тендерний комітет уважніше переглянути пропозицію ТОВ “Інтер Систем”, та відхилити її як таку, що не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі.

В іншому випадку ми змушені звернутися до державних та громадських організацій, які займаються перевіркою державних закупівель та органу оскарження — АМКУ.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 16 980,00
UAH з ПДВ
11 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 15 990,00
UAH з ПДВ
13 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 16 000,00
UAH з ПДВ
15 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сенсорні системи України 22 500,00
UAH з ПДВ
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 564,00
UAH з ПДВ
18 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 19 800,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 14:30
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:23
ISO14001 з перекладом.pdf
22 листопада 2018 14:23
ISO9001 з перекладом.pdf
22 листопада 2018 14:23
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF
22 листопада 2018 14:23
Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2018 14:23
Проект договору-послуги.pdf
22 листопада 2018 14:23
Підтвердження повноважень.pdf
22 листопада 2018 14:23
Лист-підтвердження.pdf
22 листопада 2018 14:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2018 14:23
Статут.pdf
22 листопада 2018 14:23
4-ОПП.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 11:43
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2018 11:43
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ.pdf
22 листопада 2018 11:43
СТАТУТ завірений.pdf
22 листопада 2018 11:43
СЕРТИФІКАТИ НА ДОШКУ.pdf
22 листопада 2018 11:43
Проект договору-послуги.pdf
22 листопада 2018 11:43
паспорт код.pdf
22 листопада 2018 11:43
НАКАЗ.pdf
22 листопада 2018 11:43
НАКАЗ про печатку та підпис.pdf
22 листопада 2018 11:43
Згода з умовами Договору.pdf
22 листопада 2018 11:43
Досвід з накладними.pdf
22 листопада 2018 11:43
Допуск з електробезпеки (2).pdf
22 листопада 2018 11:43
Довідка право підпису.pdf
22 листопада 2018 11:43
Довідка персонал.pdf
22 листопада 2018 11:43
Довідка матер тех база.pdf
22 листопада 2018 11:43
Довідка захист довкілля.pdf
22 листопада 2018 11:43
Довідка досвід.pdf
22 листопада 2018 11:43
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2018 11:43
Витяг новий.pdf
22 листопада 2018 11:42
Виписка КРЕО СІНЕРЖІ.pdf
22 листопада 2018 11:42
ISO14001 інт дошка.pdf
22 листопада 2018 11:42
ISO9001 інт дошка.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 11:35
згода з умовами договору.pdf
22 листопада 2018 11:27
цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2018 11:26
технічні характеристики.pdf
22 листопада 2018 11:25
лист гарантія на товар.pdf
22 листопада 2018 11:25
лист гарантія документи.pdf
22 листопада 2018 11:25
згода з умовами договору.pdf
22 листопада 2018 11:24
довідка захисту довкілля.pdf
22 листопада 2018 11:23
довідка захисту довкілля.pdf
22 листопада 2018 11:23
відгук.jpg
22 листопада 2018 11:22
довідка досвід.pdf
22 листопада 2018 11:22
Дошка GAOKE.pdf
22 листопада 2018 11:21
довідка підпис.pdf
22 листопада 2018 11:21
паспорт.pdf
22 листопада 2018 11:20
Виписка-ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2018 11:20
Витяг_єдин_под.pdf
22 листопада 2018 11:20
Інформація_учасника.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 12:16
Гарантійний лист учасника.PDF
21 листопада 2018 16:18
Технічна специфікація.PDF
21 листопада 2018 16:18
Висновок СЕС.pdf
21 листопада 2018 16:18
Витяг ЄДРПОУ_2018.PDF
21 листопада 2018 16:18
Доверенность Зинченко 2018.PDF
21 листопада 2018 16:18
Проект договору.PDF
21 листопада 2018 16:18
Витяг ПДВ.PDF
21 листопада 2018 16:18
Сертифікат відповідності.PDF
21 листопада 2018 16:18
Лист-гарантія ст.17.pdf
21 листопада 2018 16:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 13:10
Реквізити.pdf
22 листопада 2018 13:10
СТАТУТ-СУ-13.04.2018.pdf
22 листопада 2018 13:10
Витяг з ЕДР.pdf
22 листопада 2018 13:10
ПДВ.pdf
22 листопада 2018 13:10
Наказ від 01.10.17.pdf
22 листопада 2018 13:10
СЭС_2023.pdf
22 листопада 2018 13:10
Сертификат_EMC_НВО.pdf
22 листопада 2018 13:10
Щодо якості товару.pdf
22 листопада 2018 13:10
Проект договору Замовника.pdf
22 листопада 2018 13:10
ПДВ з печаткою.pdf
22 листопада 2018 13:10
Аналогічний договір 2.pdf
22 листопада 2018 13:10
Аналогічний договір 1.pdf
22 листопада 2018 13:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ТОВ Сенсорні системи України

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Систематика Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 11 180,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 16:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2018 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
11 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 168 від 06.12.2018.pdf укладений
07 грудня 2018 09:22