Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-11-19-000869-c 20d4c18c542a4904a64d0a455b9cbb8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

0485591402 natal.secret.0609@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
0485591402
natal.secret.0609@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2018 12:14
Початок аукціону: 05 грудня 2018 12:14
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Відповідно до документації, Доброслав
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:15
1.2. Перелік змін до ТД.pdf
26 листопада 2018 15:15
1.Тендерна документація (ноутбук) - зі змінами.pdf
26 листопада 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:15
1.2. Перелік змін до ТД.pdf
26 листопада 2018 15:15
1.Тендерна документація (ноутбук) - зі змінами.pdf
26 листопада 2018 15:13
1.2. Перелік змін до ТД.pdf
19 листопада 2018 17:47
Тендерна документація (ноутбук).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги.
Дата подання: 21 листопада 2018 16:48
Дата відповіді: 22 листопада 2018 12:24
Добрый день! Ув. заказчик уточните пожалуйста на сколько важна в мышке функция "Тип скрола - кнопка-скрол, 4D", если в предлагаемой мышке не будет кнопки-скрол, 4D, будет ли это поводом для дисквалификации!?
Відповідь: Шановний Учасник. Для уникнення дискваліфікації просимо дотримуватись тендерної документації та технічних вимог.
Документація
Дата подання: 22 листопада 2018 15:03
Дата відповіді: 23 листопада 2018 11:36
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатку №3 за тендерною документацією передбачено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки).
Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Дане положення Закону кореспондується з відображеним посиланням, котре присутнє в Додатку №3 до тендерної документації та містить наступну інформацію: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».». Оскільки, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Та поряд з тим, за підроблення документів тендерної пропозиції згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України учасник торгів несе кримінальну відповідальність.
За не виконання договірних зобов’язань учасник- перможець несе відповідальність згідно чиного законодавства України. Відповідно чого в проекті договору, згідно Додатку №4 за тендерною документацією, присвячено розділ VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.
За наслідком розгляду звернення, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для задоволення Вашого звернення.
Документація
Дата подання: 22 листопада 2018 15:04
Дата відповіді: 23 листопада 2018 11:36
Шановний Замовник! У зв’язку неможливості коректного конвертування документів з формату «.pdf» в формат «.docx» - просимо Замовника надати документи в форматі «.docx». Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
За наслідком розгляду звернення, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для задоволення Вашого звернення. Додатково повідомляємо що є багато різних програм які допоможуть вам коректно конвертувати документи з формату «.pdf» в формат «.docx» для підготовки до торгів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-000869-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 24 листопада 2018 13:40
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю за предметом ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. У додатку 1 тендерної документації міститься наступна вимога «2.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень для проведення сервісного, гарантійного та пост гарантійного обслуговування на території Одеської області, необхідних для виконання умов договору за результатами тендеру. 2.2. Документи, що підтверджують наявність приміщень (інформація, яка зазначена у довідці): Якщо учасник являється власником приміщення, подається: - технічний паспорт або свідоцтво або витяг чи інший документ, що підтверджує право власності (від сканований оригінал). Якщо учасник не являється власником приміщення, подається: - договір оренди, укладеного із власником приміщення» Слід зазначити, що Держава, зважаючи на те, що права кожного мають бути дотримані, ставить усіх у рівні умови та забороняє дискримінувати кого б то не було. Але даною вимогою замовник територіально обмежив коло учасників. Ми як підприємство маємо намір взяти участь у закупівлі та маємо необхідні матеріально-технічні засоби та ресурси. Але через дану дискримінаційну вимогу Змовник обмежив коло осіб, які можуть приймати участь у закупівлі. Так само і наше підприємство, нажаль, не може взяти участі у даній закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимога щодо наявності у учасника «обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема приміщень для проведення сервісного, гарантійного та пост гарантійного обслуговування на території Одеської області, що межують із місцем розташування Замовника» є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищезазначене, дана вимога має бути виключена з тендерної документації або внесення відповідних змін до неї.
Відповідно до вимог частини 3 Стаття 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Економічна дискримінація приводить до того, що суб'єкт, що дискримінується, опиняється в невигідному, несприятливому становищі. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, наше підприємство має необхідний досвід, матеріально-технічну базу та штат працівників для виконання умов договору за даним предметом закупівлі. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника викладені у тендерній документації, наше підприємство не може прийняти участі у закупівлі. Відповідно до тендерної документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено 05 грудня 2018 00:00. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови зазначені вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2018 15:02
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу, будуть внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

24 листопада 2018 13:40
Вимога.pdf

Документи

26 листопада 2018 15:02
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 318 600,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 386 460,00
UAH з ПДВ
268 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 296 370,00
UAH з ПДВ
290 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марков Володимир Леонидович 315 000,00
UAH з ПДВ
298 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 420 660,00
UAH з ПДВ
299 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 19:08
Електронний підпис
28 листопада 2018 19:08
Паспорт.pdf
28 листопада 2018 19:08
ІПН.pdf
28 листопада 2018 19:08
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 19:08
Довідка стаття 17.pdf
28 листопада 2018 19:08
Виписка.pdf
28 листопада 2018 19:08
Довідки.pdf
28 листопада 2018 19:08
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 16:59
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:58
довідка санкції.pdf
04 грудня 2018 16:58
технічна документація.pdf
04 грудня 2018 16:58
проект договору.pdf
04 грудня 2018 16:58
витяг ПДВ_копія.pdf
04 грудня 2018 16:58
копія статуту.pdf
04 грудня 2018 16:58
381361_пропозиція.pdf
04 грудня 2018 12:51
Опис.zip
04 грудня 2018 12:51
Наказ.zip
04 грудня 2018 12:51
Довіреність.zip
04 грудня 2018 12:51
Ліцензія.zip
04 грудня 2018 12:51
Statut_BUC_2017.zip
04 грудня 2018 12:51
Гарантия.zip

Публічні документи

04 грудня 2018 17:40
Електронний підпис
04 грудня 2018 17:22
Протокол РБ. Хейло Г.М.pdf
04 грудня 2018 17:22
Наказ. Хейло Г.М.pdf.p7s
04 грудня 2018 17:22
Наказ. Хейло Г.М.pdf (1).p7s
04 грудня 2018 17:22
Наказ. Хейло Г.М.pdf
04 грудня 2018 17:22
ТКК Фрай 6614-1118.pdf.p7s
04 грудня 2018 17:22
ТКК Фрай 6614-1118.pdf (1).p7s
04 грудня 2018 17:22
ТКК Фрай 6614-1118.pdf
04 грудня 2018 17:22
10_Інші документи.pdf
04 грудня 2018 17:22
9_Проект договору.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 15:59
ст 17 переможець.pdf
04 грудня 2018 12:29
скан В Марков.rar

Публічні документи

29 листопада 2018 14:40
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:39
2. Виписка.pdf
29 листопада 2018 14:39
8. Статут.pdf
29 листопада 2018 14:39
1. Пропозиція.pdf
29 листопада 2018 14:39
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
29 листопада 2018 14:39
9. Наказ Директора.pdf
29 листопада 2018 14:39
14. Додаток 5.pdf
29 листопада 2018 14:39
Підписаний_G1118-5618-GL_tender.pdf
29 листопада 2018 14:39
5. Відомість про участника.pdf
29 листопада 2018 14:39
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
29 листопада 2018 14:39
7.2. Договір _09_.pdf
29 листопада 2018 14:39
10. Паспорт Директора.pdf
29 листопада 2018 14:39
7.3. Договір 3.pdf
29 листопада 2018 14:39
Підписаний_Лицензия_цвет.pdf
29 листопада 2018 14:39
Відгук НБ.PDF
29 листопада 2018 14:39
9.2.Протокол.pdf
29 листопада 2018 14:39
11. Додаток.pdf
29 листопада 2018 14:39
4. Витяг платника ПДВ.pdf
29 листопада 2018 14:39
3. Витяг.pdf
29 листопада 2018 14:39
2.1. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП Марков Володимир Леонидович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:02
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 268 900,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 290 199,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:24
ФОП Марков Володимир Леонидович
#1864308415
Переможець 298 500,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марков Володимир Леонидович
#1864308415
298 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 11:59
Договір.pdf укладений
21 грудня 2018 10:17