Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
40 600,00 UAH
UA-2018-11-19-000650-b 64a3feca1be94350b34435d1ce2e136e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Некрут Олена Анатоліївна

+380432465234 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Некрут Олена Анатоліївна
+380432465234
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 12:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 12:44
Очікувана вартість: 40 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Актацид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
45 шт
Актацид септ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
80 шт
Актацид хлор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 11:59
Технічні вимоги.docx
19 листопада 2018 12:52
Цінова пропозиція Документ Microsoft Word (6).doc
19 листопада 2018 12:52
Оголошення.doc
19 листопада 2018 12:52
Додаток 3.doc
19 листопада 2018 12:52
Договір.doc
20 листопада 2018 11:59
Технічні вимоги.docx
19 листопада 2018 12:52
Технічні вимоги.docx
19 листопада 2018 12:52
Цінова пропозиція Документ Microsoft Word (6).doc
19 листопада 2018 12:52
Оголошення.doc
19 листопада 2018 12:52
Додаток 3.doc
19 листопада 2018 12:52
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-000650-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 листопада 2018 16:07
Вимога
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 листопада 2018 16:18
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 16:04
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2018-11-19-000650-b, від 19.11.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), зауважимо таке:
По перше. Ваші необґрунтовані звинувачення у корупційній домовленості, лобіюванні інтересів певного виробника, натяк на отриманні хабара від постачальника посадовими особами та залякування з вашої сторони, ми розцінюємо лише як тиск на тендерний комітет, з ціллю нав’язати свій товар. Про який хабар чи лобіювання може йти мова, якщо більше не подано жодної пропозиції?! Ви пишете, що ваші засоби в РАЗИ економніші. Проте, з чим ви порівнюєте? А ваша цінова пропозиція лише на 400 грн. відрізняється від бюджету. То про які «в РАЗИ економічніше» йде мова?
Тому, шановний Учаснику, в жодному разі, бажання отримати прибуток не звільняє вас від дотримання етики ділового спілкування! Не ганьбіть себе подібними висловлюваннями!
По друге. Запропоновані вами препарати не є абсолютними еквівалентами до предмету закупівлі (відповідно до медико-технічних вимог оголошення про Закупівлю), а саме: по складу, по кількості діючої речовини, по формі випуску та застосуванню.
По третє. Про законності можливості надання еквівалентів продукції - технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.


Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), також забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема медико-технічних вимог).
Тому, Закупівля, в цілому, та оцінка пропозицій конкурсних торгів відповідають всім нормам чинного Законодавства, й з огляду на наведене, на даному етапі, не має передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000650-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 30 листопада 2018 16:27
Щодо відповіді Хабарника
Наші засоби в рази економічніші за ті, що в документації! Що не зрозуміло? В РАЗИ!!! По режимам використання. Ви же окрім думок про хабарі не розумієтеся на дезінфекцйійних засобах, раз таке пишите! Ми розуміємо, що очікували на аукціон свого постачальника, але не вийшов він, тому передзвонили йому і запросили на повторний аукціон, який об"явили. Враховуючи протизаконне трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України Хабарником, ми направляємо скарги до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 16:07
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2018-11-29-000356-c, від 29.11.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), зауважимо таке:
Технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а саме оголошення про Закупівлю складено у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016.
Тому, тендерний комітет не бачить законних підстав для задоволення Ваших вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000650-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 30 листопада 2018 16:48
Вимога
Замовник навмисно за допомогою "свого" постачальника прописав в документації дискримінаційні вимоги таким чином, що йому відповідають лише зазначені в документації торгові марки. Прописаний склад діючих речовин, режими використання особливі тільки для зазначених в документації торгових марок та інші необов"язкові особливості засобів. Подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу до Учасників. Заявлені засоби не є унікальними з точки зору призначення. На ринку є багато еквівалентів, які б по призначенню задовільнили потреби Замовника, але не відповідали тим дискримінаційним вимогам. Це Замовник зробив навмисно для протягування у переможці "свого" постачальника і отримання хабаря. Ми не гаємо час на листування з Хабарником, а направляємо листи до контролюючих органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 16:07
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2018-11-29-000356-c, від 29.11.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), зауважимо таке:
Технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а саме оголошення про Закупівлю складено у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016.
Тому, тендерний комітет не бачить законних підстав для задоволення Ваших вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000650-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 30 листопада 2018 16:51
Вимога
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 16:08
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція, згідно оголошення за номером № UA-2018-11-29-000356-c, від 29.11.2018 року, (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), зауважимо таке:
Технічне завдання було складено виходячи з потреби нашого закладу, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Тому, спираючись на вище сказане, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а саме оголошення про Закупівлю складено у відповідності до наказу ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016.
Тому, тендерний комітет не бачить законних підстав для задоволення Ваших вимог.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 40 200,00
UAH з ПДВ
40 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 16:20
пропозиція.pdf
23 листопада 2018 16:20
документи на товар.pdf
23 листопада 2018 16:20
документи до кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Рішення скасоване 40 200,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 40 200,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:21

Документи

28 листопада 2018 16:03
протокол на відхилення.PDF

Документи

30 листопада 2018 16:19
протокол на відхилення.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій