Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конденсаційний газовий котел 100kW; Конденсаційний газовий котел 115kW; Конденсаційний газовий котел 150kW
Очікувана вартість
1 310 009,00 UAH
UA-2018-11-16-003220-a bce7c1c6fd9f4ee8849419817bf7b8d8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380955478487 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380955478487
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2018 16:06
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:29
Очікувана вартість: 1 310 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 100,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Конденсаційний газовий котел 100kW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця 21-й кілометр Старокиївської дороги, будинок 42 -В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
2 штука
Конденсаційний газовий котел 115kW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця 21-й кілометр Старокиївської дороги, будинок 42 -В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
3 штука
Конденсаційний газовий котел 150kW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця 21-й кілометр Старокиївської дороги, будинок 42 -В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 18:04
Тендерна документація нова редакція.pdf
23 листопада 2018 18:04
Перелік змін.pdf
23 листопада 2018 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 18:04
Тендерна документація нова редакція.pdf
16 листопада 2018 16:06
Тендерна документація.pdf
23 листопада 2018 18:04
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 листопада 2018 17:07
Дата відповіді: 20 листопада 2018 09:22
1. Матеріально-технічна база : вимагається наявність приміщення – чи обов’язкове для учасника наявність саме СКЛАДСЬКОГО приміщення? 2. Працівники: для підтвердження наявності трудових відносин необхідно надати копії наказів про прийняття на роботу таких працівників та копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу/звільнення таких працівників та копії трудових договорів. Питання, чи може учасник, для підтвердження наявності трудових відносин, надати лише копії наказів або трудових книжок? І що робити учасникам, у випадку, якщо ним не укладались трудові договори?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність складського приміщення – обов’язкова. У складі тендерної пропозиції необхідно подати обов’язково копії наказів про призначення працівників та/або копії трудових договорів і обов’язково копії трудових книжок.
Дискримінаційні вимоги та уточнення
Дата подання: 20 листопада 2018 10:17
Дата відповіді: 21 листопада 2018 09:06
1. Обов’язкова наявність складських приміщень у учасника та лист підтвердження від власника орендованого приміщення. - Наявність складських приміщень не є обов’язковою для учасників з погляду на те, що предметом закупівлі є поставка котлів. В ТД та Проекті договору не передбачено зберігання котлів учасником-переможцем. А отже, вимагати від учасників надання інформації про наявне складське приміщення є дискримінацією. - Вимога про надання листа від власника приміщення також є безглуздою: по-перше, якщо учасник має відповідний договір оренди приміщення строком до 31.12.18, на якому стоїть підпис та печатка орендодавця – то це вже є підтвердження забезпечення права користування цим приміщенням. Надання цього листа не залежить від бажання та волевиявлення учасників. Отже, вимога про надання гарантійного листа від власника приміщення є дискримінаційною, не логічною, та такою, що звужує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що п.2 ч.2 ст.16 Закону не дозволяє Замовнику вимагати певний перелік МТБ. 2. Просимо роз’яснити, які саме сторінки трудових книжок потрібно надавати? Чи достатньо буде надати першу сторінку, та сторінки де є відмітка про прийняття на роботу? 3. Просимо роз’яснити, що мається на увазі під вимогою «Довідка про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі»? 4. В технічних вимогах Вами вимагається надання котлів конкретної марки. Відповідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону Технічна специфікація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У технічній специфікації відсутнє обґрунтування закупівлі котлів лише фірми Ariston. Вираз «еквівалент» присутній, але він не допомагає іншим виробникам приймати участь у закупівлі, адже Вами встановлено чіткі габарити котла, які бувають лише у котлів Ariston. Просимо внести зміни у ТД в частині габаритів котлів – можливість збільшувати або зменшувати показники розмірів. Відповідно до ч.1 ст.3, ч.3 ст..5, ч.4 ст. 22 Закону, Замовник не може встановлювати в ТД дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищевикладене, просимо Тендерний комітет виключити дискримінаційні вимоги з ТД та надати роз’яснення на поставлені питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п.п. 1, 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одним з яких є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Оскільки закупівля котлів не підпадає до вищезазначеного переліку закупівель, то такі вимоги не розповсюджуються на закупівлю Замовника.
В проекті Договору, а саме у розділі 5 «Умови постачання товару» зазначено, що поставка товару здійснюється з дати укладання договору – до 31.12.2018 року на підставі попереднього замовлення. Після отримання замовлення, Постачальник зобов’язаний поставити товар протягом трьох робочих днів, або в строки які зазначені в замовленні. Тобто, Замовник може зробити замовлення окремими партіями, а не одразу всю кількість товару та в будь-який день з моменту підписання договору і до 31 грудня 2018 року. Саме для цього необхідне складське приміщення з належними умовами зберігання предмету закупівлі та лист підтвердження від власника орендованого приміщення (якщо учасник є користувачем приміщення).
В Тендерній документації передбачено зберігання предмету закупівлі учасником-переможцем, а саме, згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасник підтверджує, та надає гарантійний лист про укладання з Замовником договору про відповідальне, безоплатне зберігання предмету закупівлі Замовника до його повного приймання Замовником; Учасник надає гарантійний лист, що протягом терміну (строку) зберігання товару, право власності на товар від Замовника до учасника не переходить; Учасник надає гарантійний лист, що Замовник не зобов’язується отримати Товар зі зберігання у термін (строк), вказаний у договорі зберігання цього Товару; Учасник надає гарантійний лист, що видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється окремими одиницями за адресою визначеною Замовником.
Відповідно до п. 5.2.1. Розділу 3 Тендерної документації Учасником надаються копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників та копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу/звільнення таких працівників та копії трудових договорів, тобто мається на увазі надання копій вищезазначених документів повністю, а не окремих сторінок.
п. в) п. 5.6.10. Розділу 3 Тендерної документації Учасником надається Довідка про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі. Тобто, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) Статуту, в якому зазначено, що Учасник має право вести господарську діяльність щодо предмета закупівлі.
У разі, якщо Учасник здійснює діяльність без статуту, у складі своєї пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про відсутність зазначеного установчого документу, та в складі тендерної пропозиції надає довідку з посиланням на пункти виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з зазначенням відповідних відкритих кодів КВЕД відносно предмета закупівлі.
В Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що у тих випадках, коли у специфікації товару містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію, тип або назву предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід читати як "або еквівалент" з відхиленням технічних характеристик лише у якісно більший бік. Якщо учасником пропонується еквівалентний товар, вказується його повне найменування тип та марка.
Для облаштування котелень Замовником раніше вже було здійснено закупівлю котлів фірми Ariston, але у зв’язку з реконструкцією та розширенням котелень є потреба в закупівлі ще необхідної кількості котлів саме фірми Ariston з зазначеними в технічних вимогах чіткими габаритами.
Замовник не може знати чи існують в іншого виробника котли з зазначеними габаритами.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо недоцільним внесення змін до Тендерної документації.

Повторне звернення про виключення дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 листопада 2018 17:00
Дата відповіді: 23 листопада 2018 18:00
Шановний Замовник! 1. Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону Технічна специфікація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ. Ні ТД ні Ваша відповідь від 21.11.2018, 09:06 НЕ МІСТИТЬ ОБГРУНТУВАННЯ щодо закупівлі виключно котлів фірми Ariston, а тому, закупівля лише котлів фірми Ariston або ж еквіваленту з габаритами котлів Ariston є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. У випадку, якщо встановлення котлів з іншими габаритами ніж у котлів фірми Ariston буде порушувати проектну документацію на реконструкцію та розширення котелень, то просимо надати цю документацію для ознайомлення, як обґрунтування не відступлення від габаритів. 2. Стосовно довідки про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі. Вами надано роз’яснення, що «учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) СТАТУТУ, В ЯКОМУ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО УЧАСНИК МАЄ ПРАВО ВЕСТИ». Хочу звернути Вашу увагу, що Статут підприємства НЕ Є ДОЗВІЛЬНИМ ДОКУМЕНТОМ, який надає цьому підприємство здійснювати певний вид діяльності. А з набранням чинності ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» зазначення інформації про МЕТУ діяльності підприємства не є обов’язковою. Просимо виключити вимогу про надання даної довідки через іі дискримінацію учасників, Статут яких не має відповідних пунктів. 3. Стосовно зберігання товару: Вами зазначено, що п. 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасник підтверджує, та надає гарантійний лист про укладання з Замовником договору про відповідальне, безоплатне зберігання предмету закупівлі Замовника до його повного приймання Замовником; Учасник надає гарантійний лист, що протягом терміну (строку) зберігання товару, право власності на товар від Замовника до учасника не переходить; Учасник надає гарантійний лист, що Замовник не зобов’язується отримати Товар зі зберігання у термін (строк), вказаний у договорі зберігання цього Товару; Учасник надає гарантійний лист, що видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється окремими одиницями за адресою визначеною Замовником.. Як учасник може надати гарантійний лист про те, що під час зберігання товару, право власності на товар від Замовника до учасника не переходить, якщо Замовник ще не отримав товар, не оплатив його, а отже, ПРАВО ВЛАСНОСТІ ЗА ТОВАРОМ ДОСІ БУДЕ НАЛЕЖАТИ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ, а не Замовнику? Тобто, зберігання не буде відбуватися, бо предмет договору буде належати все ще учаснику-переможцю, і зберігати він буде свої котли! Як учасник може гарантувати, що Замовник не зобов’язується отримати Товар зі зберігання у термін (строк), вказаний у договорі зберігання цього Товару, якщо УЧАСНИКАМ НЕ НАДАНО ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ЗБЕРІГАННЯ, ТА НЕ ВКАЗАНО СТРОКИ ЗБЕРІГАННЯ. «Видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється окремими одиницями за адресою визначеною Замовником» - дана вимога збільшує витрати учасника-переможця на логістику, а отже, зменшує суму прибутку, що в свою чергу зменшує коло бажаючих прийняти участь у закупівлі. Повторюємо: надання листа від власника приміщення також є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, адже не залежить від волевиявлення учасника. Отже, вся вимога про надання складського приміщення переплетена дискримінаційними вимогами. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо Тендерний комітет виключити дискримінаційні вимоги з ТД та надати можливість іншим виробникам, а не лише Ariston, пропонувати свою продукцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник бажає закупити котли фірми Ariston або еквівалент з технічними характеристиками та габаритами, аналогічними котлам фірми Ariston. В попередній відповіді є пояснення, що у зв’язку з реконструкцією та розширенням котелень є потреба в додатковій закупівлі ще необхідної кількості котлів фірми Ariston або еквіваленту за своїми технічними характеристиками та габаритами, бо вони закуповувались раніше і повністю влаштовують Замовника для належного розміщення в котельнях. Проект реконструкції та розширення котелень є власністю проектної організації та внутрішньою документацію Замовника і не є невід’ємною частиною договору та не стосується предмету закупівлі. Якщо Ви, як Учасник, який спеціалізується на даному предметі закупівлі не знаєте еквіваленти предмету закупівлі, то це не є проблемою Замовника. Але все одно надаємо Вам консультацію, що котли виробника Chaffoteaux є еквівалентом фірми Ariston.

Стосовно довідки про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі, пояснюємо, що будь-який Учасник повинен мати установчий документ, з якого виходить, що Учасник має право вести господарську діяльність стосовно предмета закупівлі (не обов’язково це повинен бути Статут).
Якщо Учасник здійснює свою господарську діяльність без статуту, або являється фізичною особою, у складі своєї пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про відсутність зазначеного установчого документу.
Якщо учасник є фізичною особою-підприємцем або здійснює свою діяльність без статуту - в складі тендерної пропозиції надає довідку з посиланням на пункти виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з зазначенням відповідних відкритих кодів КВЕД відносно предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції є необхідним надання зазначеної довідки з посиланням на будь-який установчий документ Учасника, в якому зазначено, що Учасник дійсно веде господарську діяльність щодо предмета закупівлі.

В проекті Договору, а саме у розділі 4 «Порядок здійснення оплати» зазначено, що розрахунки здійснюються з рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної без строку оплати за товар з можливістю відтермінування платежу до 31.12.2018 року з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах. У розділі 5 «Умови постачання товару» зазначено, що поставка товару здійснюється з дати укладання договору – до 31.12.2018 року на підставі попереднього замовлення. Після отримання замовлення, Постачальник зобов’язаний поставити товар протягом трьох робочих днів, або в строки які зазначені в замовленні. Тобто, Замовник може зробити замовлення товару окремими одиницями, в міру потреби встановлення котлів, а не одразу всю кількість товару та в будь-який день з моменту підписання договору і до 31 грудня 2018 року, що передбачає і зберігання товару в разі необхідності на складському приміщенні Учасника-Переможця строком до 31.12.2018 року. Зразок договору про відповідальне, безоплатне зберігання предмету закупівлі Замовника до його повного приймання замовником не є обов’язковим в тендерній документації замовника, і Учасник надає лише гарантійний лист про те, що він згоден в разі перемоги у відкритих торгах за необхідності укласти такий договір. Саме для цього необхідне складське приміщення з належними умовами зберігання предмету закупівлі та лист підтвердження від власника орендованого приміщення (якщо учасник є користувачем приміщення).
Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що п. 5.6.9. Розділу 3 Тендерної документації , у випадку, якщо документи які вимагаються згідно з тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні надають у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на законодавство України, що звільняє Учасника від складення/отримання таких документів.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "К-ТЕХНО" 1 310 009,00
UAH з ПДВ
1 310 009,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГІЯ ТЕПЛА - С" 1 310 009,00
UAH з ПДВ
1 310 009,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2018 12:20
Реквізити.PDF
02 грудня 2018 12:20
По ст 17.PDF
02 грудня 2018 12:20
Довідка Статистика.pdf
02 грудня 2018 12:20
ВИТЯГ ПДВ.pdf
02 грудня 2018 12:20
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "К-ТЕХНО"

ТОВ "ЕНЕРГІЯ ТЕПЛА - С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "К-ТЕХНО"
#40423078
Переможець 1 310 009,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 09:55

Документи

07 грудня 2018 09:55
Електронний підпис
07 грудня 2018 09:52
протокол 161.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "К-ТЕХНО"
#40423078
1 310 009,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 09:55
Електронний підпис
07 грудня 2018 09:52
протокол 161.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2018 11:24
Коментар щодо відміни: Відсутність фінансування Замовника
Документи:
28 грудня 2018 11:24
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:23
Документ.pdf