Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень
Очікувана вартість
1 416 666,66 UAH
UA-2018-11-16-003075-a ● 8183abd3569d4eccaebd1f0a5fa3b249
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 21655998 |
Вебсайт: | http://use.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36 |
Контактна особа: |
Наталія Вістратенко +380444893297 vistratenko_np@use.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 416 666,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальна інформація міститься у доданих файлах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 15:51 |
Договір клінінг 2018.pdf | |
16 листопада 2018 15:51 |
Докуметація клінінг 2018.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2 запитання, 1 уточнення
Дата подання: 21 листопада 2018 13:13
Дата відповіді: 23 листопада 2018 14:16
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» (далі – Вимоги) одним із способів підтвердження Вимог зазначено:
«-повна назва Учасника, його статус постачальника ТМЦ (виробник, дилер, дистриб’ютор, трейдер тощо).»
Запитання 1: Яким документом має бути підтверджена зазначена у Документації Вимога?
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» (далі – Вимоги) одним із обов’язкових довідок, які має надати Учасник на етапі Кваліфікації є «- довідка, видана відповідними органами про те, що стосовно учасника не відкрита ліквідаційна процедура та учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом.»
Згідно частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до листа Міністерства юстиції України від 25.01.2017 №2880/1060-0-26-17/8 на офіційному сайті Міністерства юстиції функціонує кабінет електронних сервісів, на якому можна в режимі он-лайн отримати відомості, зокрема, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства ( https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство).
Згідно вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 8 Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено Вимоги до обслуговуючого персоналу Постачальника послуг з прибирання будівель, зокрема: - персонал, що буде залучатись до роботи на об’єкті повинен мати медичні книжки та відповідну підготовку; - відсутність непогашеної або не знятої у встановленому законом порядку судимості у працівників Постачальника послуг, що будуть залучатись до роботи на об’єкті та фактів притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в сфері громадського порядку, проти особистості та корисливі правопорушення.
Запитання 2: Якими документами і на якій стадії закупівлі мають бути підтверджені зазначені у Документації Вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог Документації для проведення конкурсної закупівлі інформація передбачена для надання у розділі II, надається у довільній формі.
2. Обов’язкові довідки, зазначені у розділі II, а саме:
- довідка, видана відповідними органами про відсутність у службової (посадової) особи учасника (або фізичної особи учасника), яка підписала тендерну пропозицію, не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів;
- довідка, видана відповідними органами про те, що стосовно учасника не відкрита ліквідаційна процедура та учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом;
надаються Учасником після проведення аукціону Переможцем, визначеним електронною системою на етапі «Кваліфікація».
Враховуючи вищевикладене, умови Документації для проведення конкурсної закупівлі не суперечать Регламенту проведення допорогових закупівель та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не потребують внесення до них змін.
3. Вимоги до обслуговуючого персоналу, передбачені у п. 8 Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) будуть перевірятися на етапі Кваліфікації та протягом часу виконання Договору (у разі заміни персоналу).
2. Обов’язкові довідки, зазначені у розділі II, а саме:
- довідка, видана відповідними органами про відсутність у службової (посадової) особи учасника (або фізичної особи учасника), яка підписала тендерну пропозицію, не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів;
- довідка, видана відповідними органами про те, що стосовно учасника не відкрита ліквідаційна процедура та учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом;
надаються Учасником після проведення аукціону Переможцем, визначеним електронною системою на етапі «Кваліфікація».
Враховуючи вищевикладене, умови Документації для проведення конкурсної закупівлі не суперечать Регламенту проведення допорогових закупівель та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не потребують внесення до них змін.
3. Вимоги до обслуговуючого персоналу, передбачені у п. 8 Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) будуть перевірятися на етапі Кваліфікації та протягом часу виконання Договору (у разі заміни персоналу).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 313 225,69
UAH
|
1 250 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 374 169,46
UAH
|
1 268 999,00
UAH
|
Документи |
ФОП Короленко О.А. |
1 396 766,68
UAH
|
1 269 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 379 601,34
UAH
|
1 339 990,00
UAH
|
Документи |
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» |
1 415 781,12
UAH
|
1 415 781,12
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2943816916 |
Рішення скасоване |
1 250 000,00
UAH
|
10 січня 2019 15:45
|
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2943816916 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH
|
10 січня 2019 15:48
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
1 268 999,00
UAH
|
14 січня 2019 15:34
|
ФОП Короленко О.А. #2992903499 |
Відхилено |
1 269 000,00
UAH
|
16 січня 2019 10:04
|
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" #39515563 |
Відхилено |
1 339 990,00
UAH
|
16 січня 2019 16:24
|
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» #31406759 |
Переможець |
1 415 781,12
UAH
|
23 січня 2019 11:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 січня 2019 11:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» #31406759 |
1 415 781,12
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2019 15:01
|
Договір клінінг.pdf | укладений |
30 січня 2019 15:00
|