Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень
Очікувана вартість
1 416 666,66 UAH
UA-2018-11-16-003075-a 8183abd3569d4eccaebd1f0a5fa3b249
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вістратенко

+380444893297 vistratenko_np@use.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 21655998
Вебсайт: http://use.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36
Контактна особа: Наталія Вістратенко
+380444893297
vistratenko_np@use.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:33
Очікувана вартість: 1 416 666,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація міститься у доданих файлах.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 15:51
Договір клінінг 2018.pdf
16 листопада 2018 15:51
Докуметація клінінг 2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

2 запитання, 1 уточнення
Дата подання: 21 листопада 2018 13:13
Дата відповіді: 23 листопада 2018 14:16
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» (далі – Вимоги) одним із способів підтвердження Вимог зазначено: «-повна назва Учасника, його статус постачальника ТМЦ (виробник, дилер, дистриб’ютор, трейдер тощо).» Запитання 1: Яким документом має бути підтверджена зазначена у Документації Вимога? 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІ «Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження» (далі – Вимоги) одним із обов’язкових довідок, які має надати Учасник на етапі Кваліфікації є «- довідка, видана відповідними органами про те, що стосовно учасника не відкрита ліквідаційна процедура та учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом.» Згідно частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до листа Міністерства юстиції України від 25.01.2017 №2880/1060-0-26-17/8 на офіційному сайті Міністерства юстиції функціонує кабінет електронних сервісів, на якому можна в режимі он-лайн отримати відомості, зокрема, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства ( https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство). Згідно вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 8 Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено Вимоги до обслуговуючого персоналу Постачальника послуг з прибирання будівель, зокрема: - персонал, що буде залучатись до роботи на об’єкті повинен мати медичні книжки та відповідну підготовку; - відсутність непогашеної або не знятої у встановленому законом порядку судимості у працівників Постачальника послуг, що будуть залучатись до роботи на об’єкті та фактів притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в сфері громадського порядку, проти особистості та корисливі правопорушення. Запитання 2: Якими документами і на якій стадії закупівлі мають бути підтверджені зазначені у Документації Вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог Документації для проведення конкурсної закупівлі інформація передбачена для надання у розділі II, надається у довільній формі.
2. Обов’язкові довідки, зазначені у розділі II, а саме:
- довідка, видана відповідними органами про відсутність у службової (посадової) особи учасника (або фізичної особи учасника), яка підписала тендерну пропозицію, не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів;
- довідка, видана відповідними органами про те, що стосовно учасника не відкрита ліквідаційна процедура та учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом;
надаються Учасником після проведення аукціону Переможцем, визначеним електронною системою на етапі «Кваліфікація».
Враховуючи вищевикладене, умови Документації для проведення конкурсної закупівлі не суперечать Регламенту проведення допорогових закупівель та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не потребують внесення до них змін.
3. Вимоги до обслуговуючого персоналу, передбачені у п. 8 Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) будуть перевірятися на етапі Кваліфікації та протягом часу виконання Договору (у разі заміни персоналу).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 313 225,69
UAH
1 250 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 374 169,46
UAH
1 268 999,00
UAH
Документи
ФОП Короленко О.А. 1 396 766,68
UAH
1 269 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" 1 379 601,34
UAH
1 339 990,00
UAH
Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» 1 415 781,12
UAH
1 415 781,12
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 18:07
довідка МВС.pdf
07 грудня 2018 18:07
Банкрутство.pdf
30 листопада 2018 15:39
довідка про повноваження.pdf
30 листопада 2018 15:39
копія паспорта директора.pdf
30 листопада 2018 15:39
Витяг єдиний податок.pdf
30 листопада 2018 15:39
Виписка.pdf
30 листопада 2018 15:39
проект договору.pdf
30 листопада 2018 15:39
технічні вимоги.pdf
30 листопада 2018 15:39
інформація про учасника.pdf
30 листопада 2018 15:39
довідка про Санкції.pdf
30 листопада 2018 15:39
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 12:52
Укрспецекспорт.pdf
30 листопада 2018 19:06
Відомості про Учасника.pdf
30 листопада 2018 19:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 січня 2019 16:47
відмова.pdf
30 листопада 2018 18:25
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 18:25
сканы.rar

Публічні документи

16 січня 2019 13:05
Лист-відмова.pdf

Публічні документи

22 січня 2019 16:07
Довідка МВД.pdf
17 січня 2019 13:01
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2019 13:01
Довідка реквізити.pdf
29 листопада 2018 11:23
Електронний підпис
29 листопада 2018 11:17
Статут.pdf
29 листопада 2018 11:15
Довідка наявність досвіду.pdf
29 листопада 2018 11:15
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2018 11:14
Довідка реквізити.pdf
29 листопада 2018 11:14
Довідка санкції.pdf
29 листопада 2018 11:14
Довідка стаття 17.pdf
29 листопада 2018 11:13
Договір ГПУ 2018.pdf
29 листопада 2018 11:11
Договір держмайно 2018.pdf
29 листопада 2018 11:06
Договір ПФУ 2017.pdf
29 листопада 2018 11:04
Договір ПФУ 2018.pdf
29 листопада 2018 11:02
Проект договору.pdf
29 листопада 2018 11:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ФОП Короленко О.А.

ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"

Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2943816916
Рішення скасоване 1 250 000,00
UAH
10 січня 2019 15:45
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2943816916
Відхилено 1 250 000,00
UAH
10 січня 2019 15:48
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Відхилено 1 268 999,00
UAH
14 січня 2019 15:34
ФОП Короленко О.А.
#2992903499
Відхилено 1 269 000,00
UAH
16 січня 2019 10:04
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"
#39515563
Відхилено 1 339 990,00
UAH
16 січня 2019 16:24
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»
#31406759
Переможець 1 415 781,12
UAH
23 січня 2019 11:33

Документи

13 грудня 2018 14:28
Електронний підпис

Документи

10 січня 2019 15:48
Електронний підпис

Документи

14 січня 2019 15:34
Електронний підпис

Документи

16 січня 2019 10:04
Електронний підпис

Документи

16 січня 2019 16:24
Електронний підпис

Документи

23 січня 2019 11:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»
#31406759
1 415 781,12
UAH
Документи

Документи

23 січня 2019 11:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:01
Договір клінінг.pdf укладений
30 січня 2019 15:00