Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дошкільного навчального закладу по вул. Шкільній, 4 в с.Переброди Дубровицького району Рівненської області. Коригування
Очікувана вартість
17 080 179,00 UAH
UA-2018-11-16-002898-a 0f6fa0c1463449899d5f985fb52a9375
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Савич

+380964225148 milgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миляцька сільська рада Дубровицького району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 40131743
Вебсайт: http://mylyacka.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 34133, Україна , Рівненська обл., Дубровицький район, село Миляч, вул. Василевського, буд. 122Б
Контактна особа: Тетяна Савич
+380964225148
milgromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 15:24
Очікувана вартість: 17 080 179,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 080,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дошкільного навчального закладу по вул. Шкільній, 4 в с.Переброди Дубровицького району Рівненської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34133, Україна, Рівненська область, с.Переброди, Дубровицький р-н, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати : 15%
строк відтермінування платежу – 150 календарних днів: 15%
строк відтермінування платежу – 120 календарних днів: 10%
строк відтермінування платежу 90 календарних днів : 5%
строк відтермінування платежу менше 90 календарних : 0%
гарантійне обслуговування : 15%
строк гарантійного обслуговування – 15 років : 15%
строк гарантійного обслуговування – 10 років : 10%
строк гарантійного обслуговування – 8 років : 5%
строк гарантійного обслуговування – менше 8 років : 0%
16 листопада 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 15:31
Додаток_4_технiчне_завдання.xls
16 листопада 2018 15:31
ТД_Переброди.doc
16 листопада 2018 15:31
Додаток_4_матерiали.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 16 999 998,00
UAH з ПДВ
16 999 998,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 11 899 998.60 Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 17 079 990,00
UAH з ПДВ
17 079 990,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 11 955 993 Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
Переможець 16 999 998,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 14:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 грудня 2018 14:57
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:50
Протокол ТК №6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
16 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 14:57
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:50
Протокол ТК №6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:10
Scan0001.PDF укладений
08 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:11
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:15
Протокол №16.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:15
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 16:33
Додаткова угода №2 (108).PDF зміни до договору
18 липня 2019 16:32
Протокол ТК №8.PDF зміни до договору
18 липня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2019 16:05
Протокол ТК №7.pdf зміни до договору
14 липня 2019 16:04
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
14 липня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:32
Додаток до договору 108 №3.PDF укладений
17 грудня 2018 16:29
Додаток до договору 108 №2.PDF укладений
17 грудня 2018 16:29
Додаток до договору 108 №1.PDF укладений
17 грудня 2018 16:29
Договір підряду №108.PDF укладений
17 грудня 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі кошторисних призначень Замовника на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт п.2.1 Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року, виклавши абзац перший у новій редакції, а саме: «2.1. Ціна предмету Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток 3) і становить 16 999 998 грн. 00 коп. (шістнадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім грн. 00 коп.) (з ПДВ) в тому числі: на 2018р. - 4 147 139 грн, 71 коп. (чотири мільйони сто сорок сім тисяч сто тридцять дев'ять грн. 71 коп.) з ПДВ; на 2019р. - 4 362 210 грн. 00 коп. (чотири мільйони триста шістдесят дві тисячі двісті десять грн. 00 коп,) з ПДВ.». 2. Керуючись пунктом 2.2 постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з метою здійснення попередньої оплати, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 12 «Адреси, банківські реквізити та підписи сторін, що скріплені печаткою» Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року, виклавши реквізити Підрядника у новій редакції, а саме: «Приватна виробничо-комерційна фірма «ФІАЛКА» Адреса: 35314, Рівненська обл., Рівненський р-н. с.Зоря, вул.Конституції, 24 кв. 16 р/р 26000300041727 у філії Рівненського обласного управління ПАТ «Державний ощадний банк України». МФО 333368 р\р 37124017703777(для авансу) в Державній казначейській службі України, м.Київ, МФО 820172 код ЄДРПОУ 30207687 Витяг з реєстру ПДВ № 1617124500167 ІПН № 302076817120 тел. 0362-690739».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року від 12.07.2019. 2. На підставі кошторисних призначень Замовника на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт п.2.1 Договору підряду №108 від 17 грудня 2018 року, виклавши абзац перший у новій редакції, а саме: «2.1. Ціна предмету Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток 3) і становить 16 999 998 грн 0 коп, (шістнадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім грн. 00 коп.) (з ПДВ) в тому числі: на 2018р. 4 147 139 грн. 71 коп, (чотири мільйони сто сорок сім тисяч сто тридцять дев'ять грн. 71 коп.) з ПДВ; на 2019р. - 4 362 210 грн. 00 коп. (чотири мільйони триста шістдесят дві тисячі двісті десять грн. 00 коп.) з ПДВ.». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 12 «Адреси, банківські реквізити та підписи сторін, що скріплені печаткою» Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року, доповнивши реквізити Підрядника реквізитами небюджетного рахунку, відкритого в органах Казначейства, а саме: «р\р 37124017703777 (для авансу) в Державній казначейській службі України, м.Київ, МФО 820172». 4. На підставі пункту 3.2 Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року, відповідно до якого «Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, Сторони погодили, що Підрядник використовує аванс для придбання товарно-матеріальних цінностей згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». 5. Інші умови Договору підряду № 108 від 17 грудня 2018 року не змінені даною Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. абзац перший пункту п.2.1 викласти у новій редакції: «2.1. Ціна предмету Договору визначається на підставі динамічної договірної ціни (Додаток 3) і становить 16 999 998 грн. 00 коп. (шістнадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім грн. 00 коп.) (з ПДВ) в тому числі: на 2018р. - 4 147 139 грн. 71 коп. (чотири мільйони сто сорок сім тисяч сто тридцять дев'ять грн. 71. коп.) з ПДВ; на 2019р. - 11 999 411 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч чотириста одинадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.». 1.2. Додаток № 1 до Договору «План фінансування» викласти в новій редакції, що додається. 1.3. Реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: Приватна виробничо-комерційна фірма «ФІАЛКА» Адреса: 35314, Рівненська обл., Рівненський р-н, с.Зоря, вул.Конституції, 24 кв. 16 IBAN: ПА 41 322313 0000026009000014890 в ПАТ «УКРЕКСІМБАНК» м.Київ р\р 37124017703777(для авансу) в Державній казначейській службі України, м.Київ, МФО 820172 код ЄДРПОУ 30207687 Витяг з реєстру ПДВ №1617124500167 ІПН № 302076817120 Тел. 0362-690739».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. 1.2. Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, шо додається.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 146 550,71
UAH (в тому числі ПДВ 2 691 091,54 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з коригуванням робочого проєкту по обєкту "Реконструкція існуючого дошкільного навчального закладу в с. Переброди, вул. Шкільна, 4, Дубровицького району Рівненської області" Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №108 від 17 грудня 2018 року. За Договором підряду № 108 від 17 грудня 2018 року фактично виконано та оплачено робіт на суму 16146550.71 грн. (шістнадцять мільйонів сто сорок шість тисяч п'ятсот п'ятдесят грн. 71 коп.) з ПДВ