Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля робіт: "Будівництво будівель (код ДК 021:2015-45210000-2) "Будівля соціального призначення -міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомирі"
Очікувана вартість
1 924 600,00 UAH
UA-2018-11-16-002331-a f1e6487a27ef4101a8602622282fc752
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Зубрицький

+380412446610
+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Віктор Зубрицький
+380412446610,+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році виникла потреба у проведенні ряду робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об`єкту. У зв`язку з цим Житомирським обласним центром зайнятості Наказом від 03.09.2018 року було затверджено нову проектно-кошторисну документацію.
Відповідно до Наказу МЕРТ України від 22.03.2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури повинна містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Згідно висновку ТОВ «Базис» від 12.11.2018 року №01-18/12, у результаті непередбачуваних обставин, зокрема, змін у 2018 році у будівельному законодавстві України (введення в дію нових ДБН та ДСТУ), було внесено відповідні зміни до проектно-кошторисної документації в цілому, а саме: необхідність збільшення товщини зовнішнього утеплювача; зміна електроосвітлювальних пристроїв на більш енергоефективні; отримання нових технічних умов на проведення зовнішьної мережі газопостачання; збільшення розміру тарифної сітки (заробітної плати) для будівельних, монтажних та ремонтних робіт.
За таких умов, в силу технічних та економічних причин, існує пряма пов`язаність додаткових робіт з договором будівельного підряду від 28.11.2016 року №82, укладеного між Житомирським обласним центром зайнятості та ПП «Елітбуд-1», а вартість цих додаткових робіт не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 14:36
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво будівель: Будівля соціального призначення - міський центр зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості на площі Польовій, 6-а в м. Житомир;"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська. 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

16 листопада 2018 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТБУД-1"
#33555092
Переможець 1 924 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 14:36

Документи

16 листопада 2018 14:36
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:35
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 14:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТБУД-1"
#33555092
1 924 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 14:36
Електронний підпис
16 листопада 2018 14:35
протокол 51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:22
lдодаткова угода 1 елітбуд.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:22
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 12:53
Договірна ціна скан.pdf укладений
19 грудня 2018 12:52
додаток 4.pdf укладений
19 грудня 2018 12:52
договір підряду 453.pdf укладений
19 грудня 2018 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1.Договірна ціна за цим Договором, відповідно до Кошторису та Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 4 до Договору) становить 1 850 126 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят тисяч сто двадцять шість гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 308 354,33 грн. (триста вісім тисяч триста п’ятдесят чотири гривні 33 копійки) та включає витрати Підрядника на придбання необхідних будівельних матеріалів та обладнання для виконання робіт.» 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Після підписання Сторонами Договору Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів, за наявності фінансування, відповідної статті видатків, перераховує Підряднику аванс, який надається строком на 3 (три) місяці, в розмірі 28,8 % вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, що становить ¬¬¬553 890 грн. (п’ятсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 92 315 грн. (дев’яносто дві тисячі триста п’ятнадцять гривень 00 коп.). 3. Доповнити Договір пунктом 3.8. наступного змісту: «3.8. По закінченню трьохмісячного строку невикористані суми авансу повертаються «Замовнику» протягом 5 (п’яти) робочих днів». 4. Викласти пункт 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1.Підрядник розпочне виконання Робіт не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання авансу на свій розрахунковий рахунок і завершить виконання робіт до 28 лютого 2019 року». 5. Викласти пункт 10.4 у наступній редакції: «10.4.За порушення строків виконання зобов’язань по Договору (пунктів 3.8, 4.1, 7.6, 7.9, 9.6, 11.3) Підрядник виплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості несвоєчасно виконаних умов, за кожний день прострочення, що не звільняє від обов’язку виконання зобов’язань за Договором». 6. У зв’язку зі зміною фінансування Сторони домовились про новий План фінансування об’єкту на 2019 рік (Додаток 2 до Договору) та Календарний графік виконання робіт на 2019 рік (Додаток 3 до Договору). 7. Викласти пункт 14.1 Договору у наступній редакції: «14.1.Цей Договір набирає чинності від дати його підписання сторонами і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, але в будь-якому разі до 28 лютого 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 850 126,00
UAH з ПДВ