Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція, розділення загально будинкового обліку електроенергії в житловому будинку на вул. Кримська, 28 в м.Львові
Очікувана вартість
1 776 153,80 UAH
UA-2018-11-16-002047-a ac54989feb354df29dabcaa168ad4ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 14:13
Очікувана вартість: 1 776 153,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція, розділення загально будинкового обліку електроенергії в житловому будинку на вул. Кримська, 28 в м.Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція, розділення загально будинкового обліку електроенергії в житловому будинку на вул. Кримська, 28 в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кримська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 13:59
dodatok_2_договір.doc
16 листопада 2018 13:59
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
16 листопада 2018 13:59
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 1 736 000,00
UAH з ПДВ
1 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕЛЕКТРОСЕРВІС" 1 756 599,00
UAH з ПДВ
1 756 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП " Львівенергорембуд" ПрАТ "Львівобленерго" 1 760 000,00
UAH з ПДВ
1 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 14:56
ліцензія 2018.PDF
03 грудня 2018 14:56
лист пільги з ПДВ.pdf
30 листопада 2018 17:10
лист забезпечення договору.PDF
30 листопада 2018 17:10
технiчнi_вимоги.pdf
30 листопада 2018 17:10
Лист про пільги з ПДВ.pdf
30 листопада 2018 17:10
лист щодо включення ПДВ.pdf
30 листопада 2018 17:10
лист_про_якiст__робiт.pdf
30 листопада 2018 17:10
довідка про субпідрядника.PDF
30 листопада 2018 17:10
аналогічний договір.PDF
30 листопада 2018 17:10
відомості про учасника.pdf
30 листопада 2018 17:10
копія паспорта керівника.pdf
30 листопада 2018 17:10
копія наказу на директора.pdf
30 листопада 2018 17:10
відсутність підстав ст.17.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 14:23
Довідка МВС скан.pdf
17 грудня 2018 18:08
Довідка МВС.pdf
17 грудня 2018 18:08
Довідка ДФС.pdf
30 листопада 2018 18:47
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2018 18:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 листопада 2018 18:47
Пропозиція.pdf
30 листопада 2018 18:47
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 18:47
Повноваження щодо підпису.pdf
30 листопада 2018 18:47
Матеріально-технічна база.pdf
30 листопада 2018 18:47
Ліцензія.pdf
30 листопада 2018 18:47
Лист щодо включення ПДВ.pdf
30 листопада 2018 18:47
Копії договорів.pdf
30 листопада 2018 18:47
Кваліфіковані працівники.pdf
30 листопада 2018 18:47
Дозвіл Держгірпромнагляду.pdf
30 листопада 2018 18:47
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2018 18:47
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2018 18:47
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2018 18:47
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 13:27
Контракт.pdf
03 грудня 2018 13:27
СТАТУТ.pdf
03 грудня 2018 13:27
технічні вимоги.pdf
03 грудня 2018 13:27
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕЛЕКТРОСЕРВІС"

ДП " Львівенергорембуд" ПрАТ "Львівобленерго"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Рішення скасоване 1 736 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 11:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 1 736 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 11:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#37870460
Переможець 1 756 599,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 13:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

11 грудня 2018 18:11
Електронний підпис
11 грудня 2018 18:09
Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

13 грудня 2018 11:43
Електронний підпис
13 грудня 2018 11:34
Рішення2.pdf

Документи

13 грудня 2018 13:07
Електронний підпис
13 грудня 2018 13:04
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#37870460
1 756 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 13:07
Електронний підпис
13 грудня 2018 13:04
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 17:40
ДД3.pdf зміни до договору
17 липня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 17:37
ДД1.pdf зміни до договору
28 березня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 18:43
Договір.pdf укладений
02 січня 2019 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «02.01.2019 – 25.12.2019» на «2019 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 1 р/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 1 756 599,00 грн. з ПДВ до 1 735 283,70 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1 р/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 735 283,70
UAH (в тому числі ПДВ 289 213,95 UAH)