Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Фармацевтична продукція (фактор згортання крові IХ рекомбінантний)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001698-a ● 244ea565479b47248e7bc10b0c8cd5ec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я КОДА |
Код ЄДРПОУ: | 02012898 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45 |
Контактна особа: |
Шевель Анатолій Миколайович +380444841569 dozshevel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 од
Фактор коагуляції крові людини IХ рекомбінантний МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04150, Україна, Київська область, м. Київ, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Coagulation factor IX
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2018 15:50 |
Тендерна документація IХ рекомбінантний.doc | |
23 листопада 2018 15:11 |
Внесені зміни.docx | |
23 листопада 2018 15:11 |
ДОДАТКИ 1-6.docx |
23 листопада 2018 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2018 15:50 |
Тендерна документація IХ рекомбінантний.doc
|
||||||
23 листопада 2018 15:11 |
Внесені зміни.docx
|
||||||
23 листопада 2018 15:11 |
ДОДАТКИ 1-6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи переможця
Дата подання: 19 листопада 2018 11:35
Дата відповіді: 23 листопада 2018 14:59
Добрий день!
У додатку 1 до тендерної документації (стор.4) зазначено: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен НАДАТИ замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, А ТАКОЖ РОЗМІСТИТИ відскановані копії цих документів В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ".
У цьому ж додатку на стор.5 зазначено: "Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у Процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем передбачених тендерною документацією документів та інформації через електронну систему закупівель. У разі відсутності технічних можливостей завантажити відповідні документи та інформацію через електронну систему закупівель документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається поштою (або особисто) за адресою замовника, зазначеною в тендерній документації".
Уточніть, будь ласка, яким чином переможець повинен надати документи - шляхом завантаження в електронну систему закупівель (в електронному вигляді) ЧИ в електронному вигляді та надати замовнику за адресою, вказаною у тендерній документації.
Згідно з ч.1 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що
підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
А ТАКОЖ РОЗМІСТИТИ відскановані копії цих документів В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ".
підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
А ТАКОЖ РОЗМІСТИТИ відскановані копії цих документів В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ".
Термін придатності
Дата подання: 19 листопада 2018 13:45
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:02
У п. 3 додатку 2 тендерної документації зазначено: "Строк придатності лікарського засобу/медичного імунобіологічного препарату на момент поставки повинен становити не менше, як 50 % або 11 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності".
П. 2.4. "Проекту договору" (додаток 3): "Строк придатності лікарського засобу / медичного препарату на момент поставки повинен становити не менше, як 75% або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності".
Будь ласка, внесіть зміни до тендерної документації (приведіть у відповідність термін придатності у додатку 2 та у додатку 3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом буде опрацьовано порушене питання та прийнято відповідно рішення.
Строк поставки товару
Дата подання: 19 листопада 2018 14:42
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:03
У п. 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено: "Строк поставки лікарського засобу/ медичного імунобіологічного препарату повинен становити не більше 5 днів з моменту отримання письмової заявки".
У п. 5.1. Проекту договору (додаток 3): "Строк поставки товару: не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки Замовника".
Будь ласка, внесіть зміни до тендерної документації (приведіть у відповідність строк поставки товару у додатку 2 та додатку 3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом буде опрацьовано порушене питання та прийнято відповідно рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" |
1 241 200,00
UAH з ПДВ
|
1 241 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" |
1 284 000,00
UAH з ПДВ
|
1 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
1 241 200,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 10:09
|
ДУ 1 12-12.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 17:56
|
Договір 12/12 | зміни до договору |
18 грудня 2018 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 12/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |