Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2018 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2018 13:19 |
Очікувана вартість: | 9 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2018 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2018 12:31 |
ТЗ Доброгостів нова редакція.rar | |
26 листопада 2018 12:31 |
тендерна документація.docx | |
26 листопада 2018 12:31 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 листопада 2018 11:48 |
проект договору.docx |
26 листопада 2018 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2018 12:31 |
ТЗ Доброгостів нова редакція.rar
|
|||
26 листопада 2018 12:31 |
тендерна документація.docx
|
|||
26 листопада 2018 12:31 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
16 листопада 2018 11:48 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000043 ● 041a28ab1cdf4b21b515bb65594b07ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-001241-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-25 17:40:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія групової практики, с. Доброгостів, вул. Шкільна 1а, Дрогобицький район – нове будівництво» (ID: UA-2018-11-16-001241-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Згідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи, серед яких - наявність, кваліфікації та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення.
В недотримання вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «Грифон Груп» завантажено в електронну систему довідку без наявності інженерно-технічних працівників.
Крім цього, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації вимагалась копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
В недотримання вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «Грифон Груп» завантажив в електронну систему копію штатного розпису без зазначення розрядів.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, згідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме – наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до дефектного акту на влаштування будівельних конструкцій передбачено засипку траншей i котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт, додавати на кожні наступні 5 м переміщення ґрунту [понад 5 м] для засипки траншей i котлованів бульдозерами потужністю 79 кВт. Також, використання бульдозерів передбачено в інших дефектних актах технічного завдання тендерної документації.
Згідно інформації та документів, розміщених в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» встановлено, що ТОВ «Грифон Груп» в довідці від 02.12.2018 № 9 про обладнання та матеріально-технічну базу відсутня інформація про наявність бульдозера.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Грифон Груп», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-30 00:04:01
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-16-001241-a
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо:
1. Щодо відсутності відомостей про наявність інженерно-технічних працівників.
Відповідно до п. 2.2 ч.2 Додатку 2 тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі своєї пропозиції повинні підтвердити наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
До інженерно-технічних працівників відноситься персонал, який виконує функції управління, економічне керівництво, функції організаційного характеру та інший персонал, що забезпечує нормальне функціонування підприємства, установи, організації. До таких працівників відносяться керівник, бухгалтер, економіст, інженер, менеджер, юрисконсульт та інші.
У відповідь на дану вимогу переможцем торгів ТОВ «Грифон груп» подана довідка №10 від 02.12.2018 р. В даному документі було зазначено директора, бухгалтера та менеджера, які є інженерно – технічними працівниками. Відтак, довідка №10 від 02.12.2018 р. в повній мірі відповідає вимозі встановленій у тендерній документації та не може бути підставою для відхилення даного учасника.
2. Щодо невідповідності штатного розпису.
Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України.
3. Щодо невідповідності матеріально-технічної бази
Відповідно до ч. 1 додатку 2 тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості подаються у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи у лізингу, чи укладено договір про надання послуг спеціалізованим автотранспортом, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану будівельну техніку та копії технічних паспортів на будівельний автотранспорт (на власні механізми, орендовані, та механізми, що виконують роботи згідно договорів про надання послуг).
У складі учасника ТОВ «Грифон груп» подані всі необхідні документи, які вимагаються згідно з вищезазначеною вимогою. В довідці № 9 від 02.12. 2018 р. учасником вказаний обсяг обладнання та матеріально - технічної бази, який на його думку є достатній для виконання робіт з урахуванням вимог технічного завдання до даної закупівлі. До того ж надання у складі пропозиції учасника такої техніки як бульдозер не перебдачається вимогами тендерної документації. Відтак, вимога про наявність обладнання та матеріально-технічної бази даним учасником виконана.
Відтак жодних порушень у діях Замовника не виявлено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРИФОН ГРУП #39519966 |
Переможець |
9 172 631,14
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 17:53
|
розірвання.pdf | укладений |
12 липня 2021 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 09:01
|
дод.уг.3-20.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 11:53
|
дод.уг. 2-20.pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 11:02
|
дод.уг 1-20.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:54
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:36
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 15:18
|
дод. уг.2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2019 11:50
|
дод.уг.1 до дог. 26.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2019 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 16:18
|
№26 Доброгостів.pdf | укладений |
26 грудня 2018 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів і продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни на 2020 рік відповідно до фінансування, продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення договірної ціни на поточний рік відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 грудня 2018 — 30 квітня 2021 |
Сума оплати за договором: |
7 840 373,10
UAH (в тому числі ПДВ 1 306 728,85 UAH)
|
Причини розірвання договору: | п.6.2.10 , п.6.2.10.3, п.6.2.11 Договору, ст.849 ЦК України. |