Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger lorries with a length of more than 30 meters with a floor level of 100%)
Очікувана вартість
503 000 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001060-c 36567cb0e0d442f8acf586f4e5a30def
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ME Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 23 січня 2019 13:57
Очікувана вартість: 503 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 030 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 16 листопада 2018 16:40
Enquiries until: 08 грудня 2018 18:00
Complaints submission until: до 14 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 грудня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 503 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 030 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Поставка товару здійснюється згідно з Міжнародними правилами тлумачення торгових термінів «Incoterms 2010»: DDP (DAP – для нерезидентів), м. Київ, адреса філії КП «Київпастранс» надається після повідомлення постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

"Rolling Stock Rolling Stock" Code 34620000-9 for DK 021: 2015 (passenger lorries with a length of more than 30 meters with a floor level of 100%)
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 17:31
ЗТД Трамвайні вагони понад 30 м.docx
11 грудня 2018 17:31
Перелік змін 1.docx
11 грудня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 17:31
ЗТД Трамвайні вагони понад 30 м.docx
16 листопада 2018 16:40
ТД Трамвайні вагони понад 30 м.docx
11 грудня 2018 17:31
Перелік змін 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос к тендеру
Дата подання: 06 грудня 2018 14:33
Дата відповіді: 10 грудня 2018 17:31
Добрый день. 1. Тендерная документация, раздел III, пункт 2 - Для того, чтобы участники-нерезиденты могли участвовать в тендере, просим отказаться от «забезпечення тендерної пропозиції» или сделать возможным оплату забезпечення наличными. Финансовые институции в стране участника-нерезидента не оформляют банковских гарантий в соответствии с требованиями, указанными в тендерной документации, a получение нерезидентом банковской гарантии, оформленной украинским банком, связано с рядом длительных процедур, которые делают невозможным получение гарантии в указанный срок внесения предложений. В случае, если бы Заказчик согласился на внесение оплаты, то из-за очень ограниченной доступности гривен на межбанковском рынке просим позволить внести эквивалент суммы, указанной в разделе III, пункт 2 тендерной докуметации, в валюте Евро, пересчитанной в соответствии с правилами, указанными в разделе I, пункт 6 тендерной документации, т.е. в соответствии с официальным курсом обмена, установленным Национальным банком Украины на день объявления тендера, то есть 16 ноября 2018 года.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть внесенені відповідні зміни.
зміни до Проекту тендерної документації
Дата подання: 06 грудня 2018 19:20
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:32
1. В п. 4.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, вказано: - за рахунок власних коштів підприємства розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару на фактично поставлену окрему партію Товару. Просимо надати роз’яснення, у зв’язку з чим було встановлено таких тривалий строк для здійснення розрахунків за поставлену партію Товару - 60 (шістдесят) календарних днів. Для виробництва трамваїв закуповуються дороговартісні комплектуючі, як в Україні, так і за кордоном. Переважна більшість постачальників здійснює постачання на умовах попередньої оплати або оплати по факту поставки продукції. Пропонуємо розглянути можливість зменшення строку розрахунку за Товар за рахунок власних коштів, наприклад, до 10 (десяти) календарних днів, що дасть можливість учаснику оперативно здійснювати фінансування виробництва наступних партій трамваїв. 2. В п. 4.4. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що попередня оплата може надаватись у розмірі та порядку, передбаченому бюджетним законодавством України за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника коштів. Даний пункт не передбачає конкретного розміру попередньої оплати. У зв’язку із значним обсягом поставки та необхідністю планування видатків для закупівлі комплектуючих, просимо передбачити у даному пункті розмір авансового платежу - 70% від вартості Товару, як це передбачено підпунктом 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». 3. Пунктом 7.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що за порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення. Пропонуємо обмежити розмір неустойки та викласти даний пункт в наступній редакції: «7.2. За порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення, але не більше 5% від вартості непоставленого товару. 4. Пунктом 7.5. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що у разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції. Пропонуємо внести зміни до даного пункту та викласти його в наступній редакції: «7.5. У разі затримки поставки Товару більше, як на 60 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.» 5. Пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення», а також пунктом 5.1. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що строк поставки Товару: січень 2019 року – грудень 2019 року. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», передбачено при закупівлі трамваїв надання авансу на строк до 1 року. Пунктом 5.2. проекту договору передбачено, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою. Отже, аванс може бути оплачений Покупцем не на початку року, а тому поставка Товару Постачальником може бути здійснена не тільки у 2019 році, але й у 2020 році. Пропонуємо внести зміни до даних положень тендерної документації та встановити, що строки поставки товару: протягом 1 (одного) року з моменту отримання Постачальником авансу згідно підтвердженої Постачальником заявки Покупця. 6. Відповідно до п.1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ. Відповідно до умов тендерної документації (пункт 4.3. розділу 1 «Загальні положення», додаток №1 до Документації форма «Комерційна пропозиція» для учасників-нерезидентів, пункт 5.3. додатка № 3 - проекту договору, примітка 4 до Технічних вимог в Додатку № 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») передбачено, що поставка товару учасником-нерезидентом здійснюється на умовах DАP згідно з INCOTERMS-2010, у той час як для резидентів передбачено умови поставки DDP згідно з INCOTERMS-2010. Умова поставки DAP згідно Інкотермс-2010 означає, що Замовником будуть понесені додаткові витрати на сплату ввізного мита. Крім того, формою «Комерційна пропозиція» (додаток № 1 до тендерної документації), яка заповнюється учасником-нерезидентом, передбачено що цінова пропозиція учасника-нерезидента вказується без ПДВ, в той час у формі «Комерційна пропозиція» для учасників-резидентів передбачено, що ціна вказується з ПДВ. Таким чином, оскільки згідно з вимогами чинного законодавства платником ПДВ при імпорті товарів на митну територію є імпортер, то Замовником будуть понеснені додаткові витрати на сплату податку на додану вартість. Дані положення тендерної документації ставлять в нерівні умови учасників-резидентів та учасників нерезидентів, оскільки Замовником не передбачено формули для визначення учасником-нерезидентом цінової пропозиції з урахуванням витрат Замовника на сплату податку на додану вартість та ввізного мита. В такій ситуації цінова пропозиція нерезидента може бути визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, що не відповідатиме дійсності, оскільки Замовником будуть понесені додаткові витрати на сплату ПДВ і ввізного мита. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації для приведення її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення вказаного порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1) 1. В п. 4.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, вказано:
- за рахунок власних коштів підприємства розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару на фактично поставлену окрему партію Товару.
Просимо надати роз’яснення, у зв’язку з чим було встановлено таких тривалий строк для здійснення розрахунків за поставлену партію Товару - 60 (шістдесят) календарних днів.
Для виробництва трамваїв закуповуються дороговартісні комплектуючі, як в Україні, так і за кордоном. Переважна більшість постачальників здійснює постачання на умовах попередньої оплати або оплати по факту поставки продукції.
Пропонуємо розглянути можливість зменшення строку розрахунку за Товар за рахунок власних коштів, наприклад, до 10 (десяти) календарних днів, що дасть можливість учаснику оперативно здійснювати фінансування виробництва наступних партій трамваїв.
Оплата трамвайних вагонів здійснюється коштами міського бюджету протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Замовлення на виготовлення і поставку Товару надається відповідно до цільового призначення коштів міського бюджету на закупівлю трамваїв. Тому усі розрахунки за поставлений Товар виконуються коштами міського бюджету упродовж 5 (п’яти) банківських днів. В окремих випадках, коли кошти з міського бюджету, при наявності призначень, не надійшли на рахунок КП «Київпастранс», підприємство буде розраховуватись власними коштами, отриманих як плату за послуги з перевезення пасажирів транспортом підприємства. При цьому, необхідну суму потрібно акумулювати за певний період, який визначається в 60 днів. Пропозиція щодо зменшення терміну оплати до 10 (десяти) календарних днів не приймається.

Запитання 2) В п. 4.4. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що попередня оплата може надаватись у розмірі та порядку, передбаченому бюджетним законодавством України за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника коштів.
Даний пункт не передбачає конкретного розміру попередньої оплати.
У зв’язку із значним обсягом поставки та необхідністю планування видатків для закупівлі комплектуючих, просимо передбачити у даному пункті розмір авансового платежу - 70% від вартості Товару, як це передбачено підпунктом 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Пропозиція відхилена. Відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
Таким чином, при своєчасному виділенні бюджетних коштів та наявності відповідного рішення головного розпорядника бюджетних коштів можуть бути передбачені зміни до Договору, шляхом укладення додаткової угоди до Договору.

Запитання 3) Пунктом 7.2. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що за порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення.
Пропонуємо обмежити розмір неустойки та викласти даний пункт в наступній редакції: «7.2. За порушення термінів поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення, але не більше 5% від вартості непоставленого товару.
Згідно законодавства України, пеня не повинна перевищувати подвійну облікову ставку Національного Банку України.

Запитання 4) Пунктом 7.5. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації передбачено, що у разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.
Пропонуємо внести зміни до даного пункту та викласти його в наступній редакції:
«7.5. У разі затримки поставки Товару більше, як на 60 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.»

Пропозиція відхилена. Фінансування бюджетне, а тому у разі затримки поставки Товару понад 30 днів тягне за собою відповідальність відповідно до Бюджетного кодексу України.

Запитання 5) Пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення», а також пунктом 5.1. проекту договору, що є Додатком №3 до тендерної документації, передбачено, що строк поставки Товару: січень 2019 року – грудень 2019 року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», передбачено при закупівлі трамваїв надання авансу на строк до 1 року.
Пунктом 5.2. проекту договору передбачено, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з фактичного обсягу видатків Покупця за його окремою заявкою. Отже, аванс може бути оплачений Покупцем не на початку року, а тому поставка Товару Постачальником може бути здійснена не тільки у 2019 році, але й у 2020 році.
Пропонуємо внести зміни до даних положень тендерної документації та встановити, що строки поставки товару: протягом 1 (одного) року з моменту отримання Постачальником авансу згідно підтвердженої Постачальником заявки Покупця.
Пропозиція відхилена. Строк поставки Товару може бути змінена в залежності від своєчасного виділення бюджетних коштів та шляхом укладення відповідної додаткової угоди до Договору.

Запитання 6). Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 06 грудня 2018 22:59
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:35
1. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 1.4 Просим указать, о каких случаях уменьшения объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте? 2. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.2 Считаем, что с точки зрения Исполнителя 60-дневный срок оплаты слишком длинный, и мы предлагаем его сократить до 30-45 дней от даты подписания протокола приёмки-передачи. Также считаем, что срок платежа должен быть чётко определён и начинаться от одного названного момента. Упоминание в договоре срока платежа, который может начаться или в момент подписания транспортной накладной, или протокола приёмки-передачи – это неточно, поэтому мы просим однозначно установить, что начало срока для внесения оплаты Покупателем - это дата подписания протокола приёмки-передачи. 3. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.4 Предлагаем ввести обеспечение платежей в форме аккредитива или внесение аванса в размере 70% от стоимости Товара, которое будет расчитываться пропорционально платежу за заказанные трамваи. 4. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.2.1. Просим разъяснить, что Заказчик может посчитать договор невыполненным, если просрочка в поставке какого-либо из трамваев превысит 60 дней. 5. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим изменить этот пункт с указанием, что за нарушение сроков постаки Покупатель имеет право насчитать договорной штраф в размере 0,1 % от стоимости просроченной поставки. Санкция за потенциальное ненадлежащее выполнение Договора должна быть известна Поставщику, предсказуема и постоянна на протяжении всего срока договора, поэтому её определение как установленного процентного значения от цены трамвая является правильным решением. 6. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.6 Хотим отметить, что стандартным решением на рынке бизнеса является применение санкций также для Покупателя в случае задержки платежа. Поэтому мы предлагаем введение в случае опаздывания платежа уплату процентов в размере 0,1% от просроченного платежа. 7. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим внести в содержание этого пункта дополнительное предложение о том, что договорные штрафы, которые могут быть начислены из-за задержки поставки одного травмая не могут превышать 5% от цены этого трамвая. 8. Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, п. 10.2 Мы предлагаем передавать все возможные споры, которые могут возникнуть в связи с исполнением договора, в юрисдикцию арбитражного суда, выбранного сторонами по соглашению. 9. Приложение № 3 к образцу договора – п. 2.1 и п. 2.6 Просим подтвердить, что гарантийный срок начинается в момент подписания протокола приёмки каждого трамвайного вагона. Считаем, что момент начала гарантии легко определить и подтвердить соответствующим документом. Момент, который заказчик указал в настоящее время - „момент введения в эксплуатацию” довольно сложно проверить, поэтому просим внести изменение в этот пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 1.4 Просим указать, о каких случаях уменьшения объёма заказа, связанных с законодательством Украины, идет речь в этом пункте?
Випадки зміни обсягів закупівлі визначені у ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Запитання 2). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.2 Считаем, что с точки зрения Исполнителя 60-дневный срок оплаты слишком длинный, и мы предлагаем его сократить до 30-45 дней от даты подписания протокола приёмки-передачи. Также считаем, что срок платежа должен быть чётко определён и начинаться от одного названного момента. Упоминание в договоре срока платежа, который может начаться или в момент подписания транспортной накладной, или протокола приёмки-передачи – это неточно, поэтому мы просим однозначно установить, что начало срока для внесения оплаты Покупателем - это дата подписания протокола приёмки-передачи.
Пропозиція щодо внесення змін до пункту 4.2 проекту Договору буде врахована.

Запитання 3). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 4.4 Предлагаем ввести обеспечение платежей в форме аккредитива или внесение аванса в размере 70% от стоимости Товара, которое будет расчитываться пропорционально платежу за заказанные трамваи.
Пропозиція відхилена, так як валютне законодавство України встановлює обмеження на строки надання авансу у валюті. Відкриття акредитиву потребує додаткових затрат та «заморожування» великої суми коштів на період виготовлення та поставки трамваїв.

Запитання 4). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 6.2.1. Просим разъяснить, что Заказчик может посчитать договор невыполненным, если просрочка в поставке какого-либо из трамваев превысит 60 дней.
Відповідно до п.7.5 проекту Договору вказує , що у разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, у разі виникнення обставин непереборної сили згідно пункту 9 проекту Договору наведеного в Додатку № 3 тендерної документації.

Запитання 5). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим изменить этот пункт с указанием, что за нарушение сроков постаки Покупатель имеет право насчитать договорной штраф в размере 0,1 % от стоимости просроченной поставки. Санкция за потенциальное ненадлежащее выполнение Договора должна быть известна Поставщику, предсказуема и постоянна на протяжении всего срока договора, поэтому её определение как установленного процентного значения от цены трамвая является правильным решением.
Штраф у розмірі 0,1% від вартості простроченої поставки рівноцінний розміру пені за один день прострочки, розрахованої відповідно до визначеної в проекті договору за методикою, що застосовується в Україні при закупівлях за бюджетні кошти. Тому пропозиція є неприйнятною.

Запитання 6). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.6 Хотим отметить, что стандартным решением на рынке бизнеса является применение санкций также для Покупателя в случае задержки платежа. Поэтому мы предлагаем введение в случае опаздывания платежа уплату процентов в размере 0,1% от просроченного платежа.

Пропозиція відхилена. Строки оплати Покупцем залежать від своєчасності виділення коштів третьою стороною. Тому в умовах проекту договору (п. 7.6) передбачено, що у разі затримки бюджетного фінансування Покупець звільняється від сплати Постачальнику штрафних санкцій, відшкодування збитків, та відповідальності за порушення виконання грошового зобов’язання.

Запитання 7). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, пункт 7.2 Просим внести в содержание этого пункта дополнительное предложение о том, что договорные штрафы, которые могут быть начислены из-за задержки поставки одного травмая не могут превышать 5% от цены этого трамвая.
Згідно законодавства України, пеня не повинна перевищувати подвійну облікову ставку Національного Банку України.

Запитання 8). Приложение № 3 к тендерной документации - образец договора, п. 10.2 Мы предлагаем передавать все возможные споры, которые могут возникнуть в связи с исполнением договора, в юрисдикцию арбитражного суда, выбранного сторонами по соглашению.
Пропозиція відхилена. Передача спорів до арбітражного суду несе додаткові витрати для Покупця.

Запитання 9). Приложение № 3 к образцу договора – п. 2.1 и п. 2.6 Просим подтвердить, что гарантийный срок начинается в момент подписания протокола приёмки каждого трамвайного вагона. Считаем, что момент начала гарантии легко определить и подтвердить соответствующим документом. Момент, который заказчик указал в настоящее время - „момент введения в эксплуатацию” довольно сложно проверить, поэтому просим внести изменение в этот пункт.
Законодавство України передбачає початок гарантійного строку експлуатації з дати введення транспортних засобів в експлуатацію. Факт введення в експлуатацію фіксується відповідним актом. Введення в експлуатацію без реєстрації не допускається. Строк реєстрації транспортного засобу 10 дній з дати підписання акту приймання-передачі. На практиці акт введення в експлуатацію підписується комісією депо та повноважною особою представництва постачальника, організованого відповідно до пункту 6.3.6. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації).
Вопросы по тендеру: «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 30 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Дата подання: 07 грудня 2018 09:23
Дата відповіді: 11 грудня 2018 15:39
Добрый день. В додатке 5 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" в пункте 89. указанно - "Запасні частини, інструмент та пристосування (ЗІП) - перелік погоджується при укладанні договору На суму не менше 3 млн грн." - Понимаем правильно, что в случае сообщения о намерении заключить договор (после проведения аукциона) нужно участнику поставить заказчику список запасных частей, инструментов и аксэссуаров, у которых единницы или комплекты дороже чем 3 млн. гривен, т.е. этот список не является частью тендерной документации на стадии переквалификации? В додатке 2 "Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією" в пункте 8. указанно - "8.1. Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, яка складається з: 8.1.1. Технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Будет этот пункт выполнен, если участник поставит заполненный Додаток 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" или нужно дополнительно добавить участником документ с технической спецификацией и характеристиками предлагаемого трамвайного вагона? Если нужно участнику добавить документ с технической спецификацией и характеристиками трамвайного вагона, по каким правилам и какие характеристики нужен такой документ в себе заключать? В додатке 3 "ПРОЕКТ ДОГОВІР" находится "Додаток № 2 До Договору - Технічні вимоги" - Понимаем правильно, что этот документ нужно участнику заполнить, подписать, поставить печать и таким образом документ выполняет требования заказчика? Ожидает заказчик, что "Технические условия", в которых указаны все технические харектеристики, чертёжи предлагаемого трамвайного вагона в соотвествии с законодательством Украины будут поставлены заказчику теперь после проведения сертификации предлагаемого трамвайного вагона в Украине в рамках сообщения о готовности к поставке первого трамвайного вагона заказчику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання 1) В додатке 5 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" в пункте 89. указанно - "Запасні частини, інструмент та пристосування (ЗІП) - перелік погоджується при укладанні договору На суму не менше 3 млн грн." - Понимаем правильно, что в случае сообщения о намерении заключить договор (после проведения аукциона) нужно участнику поставить заказчику список запасных частей, инструментов и аксэссуаров, у которых единницы или комплекты дороже чем 3 млн. гривен, т.е. этот список не является частью тендерной документации на стадии переквалификации?
Детальний перелік запасних частин, інструментів та пристосувань (ЗІП) погоджується з замовником на етапі укладання договору. Загальна вартість ЗІП з врахуванням мита, ПДВ і зборів, є складовою частиною комерційної пропозиції. Вартість ЗІП без мита, ПДВ і зборів повинна складати не менше як 3 млн.грн.

Запитання 2) В додатке 2 "Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією" в пункте 8. указанно - "8.1. Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, яка складається з: 8.1.1. Технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Будет этот пункт выполнен, если участник поставит заполненный Додаток 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" или нужно дополнительно добавить участником документ с технической спецификацией и характеристиками предлагаемого трамвайного вагона? Если нужно участнику добавить документ с технической спецификацией и характеристиками трамвайного вагона, по каким правилам и какие характеристики нужен такой документ в себе заключать?
Достатньо заповнити таблиці «Технічна специфікація» та «Технічні вимоги» надавши повні відповіді про технічні характеристики моделі трамваю, що пропонується.

Запитання 3) В додатке 3 "ПРОЕКТ ДОГОВІР" находится "Додаток № 2 До Договору - Технічні вимоги" - Понимаем правильно, что этот документ нужно участнику заполнить, подписать, поставить печать и таким образом документ выполняет требования заказчика? Ожидает заказчик, что "Технические условия", в которых указаны все технические харектеристики, чертёжи предлагаемого трамвайного вагона в соотвествии с законодательством Украины будут поставлены заказчику теперь после проведения сертификации предлагаемого трамвайного вагона в Украине в рамках сообщения о готовности к поставке первого трамвайного вагона заказчику?
Вимогами тендерної документації НЕ передбачено надання у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору, зазначеного в Додатку 3 до тендерної документації.
Завірена копія сертифікату відповідності трамвайного вагона або сертифікату типу транспортного засобу надається Замовнику разом з повідомленням про готовність до відвантаження першого трамвайного вагона. Технічна і експлуатаційна документація (креслення, повна характеристика, настанова з експлуатації та ін.) поставляються разом з трамвайними вагонами.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-11-16-001060-c36567cb0e0d442f8acf586f4e5a30def
Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
Очікується рішення
Документи
TRAM FOR ENVI s.r.o. Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

18 грудня 2018 18:01

код ЄДРПОУ 04526287 у ЄДР не знайдено.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"

TRAM FOR ENVI s.r.o.

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС" Документи
TRAM FOR ENVI s.r.o. Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС"

TRAM FOR ENVI s.r.o.

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 січня 2019 17:34
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
24 січня 2019 17:34
повідомлення про відміну торгу