Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
14 201,45 UAH
UA-2018-11-16-000249-b 7f2266d596344befab2f979d26e95f40
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суздальцева Ірина

380975781830 iryna.suzdaltseva@ztgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ЖИТОМИРГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03344071
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, Фещенка-Чопівського,35
Контактна особа: Суздальцева Ірина
380975781830
iryna.suzdaltseva@ztgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Стіл кутовий 1600х1000х7 / підсистемник / шафа комбінована / кутовий елемент 350х350х1085 / полка із ДСП / стелаж 600х350х2206
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
стіл кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
підсистемник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
шафа комбінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
кутовий елемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
полка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, Фещенка-Чопівського, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

16 листопада 2018 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СВ-Практик"
#32176842
Переможець 14 201,45
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 11:13

Документи

16 листопада 2018 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 11:15
13AZh8221-18.pdf укладений
16 листопада 2018 11:15