Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
629 694,00 UAH
UA-2018-11-16-000111-b 2135f2ba24d246309b96d7deb8e1cf3e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Наталія Віталіївна

+380384051011 shzosh1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна організація (установа, заклад)Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім М Островського у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 38281928
Місцезнаходження: 30405, Україна , Хмельницька обл., м Шепетівка, вулиця Островського будинок 3
Контактна особа: Мартинюк Наталія Віталіївна
+380384051011
shzosh1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 629 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 148,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69966 послуга
Забезпечення одноразовим харчуванням наступних категорій учнів: діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; учні 1-11 класів з малозабезпечених сімей; учні 1-11 класів, батьки яких беруть (брали) участь в АТО; учні 1-11 класів, з сімей внутрішньо переміщених осіб; забезпечення безкоштовним харчуванням дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах; учні 1-4 класів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30405, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, 23090 послуг - безпосередньо у їдальні навчального закладу, який розташований за адресою Замовника (ЗОШ №1 ім. М.Островського) вул. Островського, 3; 46876 послуг - поставка готових страв за адресою вул. Чкалова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 09:46
Проект договору до тендерної документації .doc
16 листопада 2018 09:46
Додатки до тендерної документації.docx
16 листопада 2018 09:46
Тендерна документація на 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 16 листопада 2018 13:17
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:45
У проект договору тендерним комітетом зазначено, що виконавець повинен надавати послуги відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом МОЗ України, МОН України від 01.06.2005 року N 242/329 і прописано, що виконавець повинен забезпечити їдальню миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом. У порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах немає вимоги до Постачальника про забезпечення їдальні миючими засобами та дезінфікуючими засобами чи спецодягом. Надайте роз’яснення, яким законодавством це передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення щодо надання роз’яснення з приводу оголошення закупівлі по предмету закупівлі «55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)» надаємо наступне роз’яснення: у проекті договору до тендерної документації у пункті 2.1 розділу ІІ «ЯКІСТЬ ТОВАРІВ» вказано, що Виконавець повинен дотримуватися вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей. Відповідно до вищевказаних норм у професійні обов’язки працівників харчоблоку входить створення умов, оптимальних для профілактики та запобігання ризиків, пов’язаних з інфікуванням продуктів харчування, тому приміщення їдалень повинні утримуватись у чистоті, для чого після кожного прийому їжі необхідно проводити ретельне прибирання, миття підлоги, протирання меблів, підвіконня, миття і дезінфекцію раковин, унітазів тощо. Раковини повинні бути забезпечені милом. Відповідно до правил внутрішнього розпорядку перебування на харчоблоці, з метою дотримання гігієни, працівники повинні носити спеціальний санітарний одяг (для робіт, пов’язаних із організацією харчування) - це білий халат або фартух із тканини чи спеціальний комплект.
відповідальність
Дата подання: 16 листопада 2018 13:31
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:47
В Інформації про предмет закупівлі вказано місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30405, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, 23090 послуг - безпосередньо у їдальні навчального закладу, який розташований за адресою Замовника (ЗОШ №1 ім. М.Островського) вул. Островського, 3; 46876 послуг - поставка готових страв за адресою вул. Чкалова, 34. Відповідно до порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах на постачальника, організацію (підприємство), що забезпечують харчування учнів покладається відповідальність тільки за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини чи готової продукції. У додатках до документації ви вказуєте, що виконавець відповідає за дотримання правил зберігання продуктів харчування. Які правила зберігання ви маєте на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення щодо надання роз’яснення з приводу оголошення закупівлі по предмету закупівлі «55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)» надаємо наступне роз’яснення: відповідно до порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах на постачальника, організацію (підприємство), що забезпечують харчування учнів покладається відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини чи готової продукції. Безпека харчових продуктів включає в себе обробку, підготовку та зберігання харчових продуктів таким чином, щоб запобігти хворобам харчового походження. Тому в додатках до документації Замовник вказує, що Виконавець відповідає за дотримання правил зберігання продуктів харчування, а саме: дотримання відповідного температурного режиму, строків зберігання продуктів харчування, дотримання товарного сусідства тощо.
Повторно проект договору
Дата подання: 16 листопада 2018 16:42
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:06
Відповідь надана на питання (Проект договору Дата подання: 16 листопада 2018 13:17) не стосується суті поставленого питання. А тому, надайте відповідь, яким законодавством передбачено, що саме на Виконавця покладаються обов’язок ЗАБЕЗПЕЧИТИ їдальню миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом (пункт 2.6. проекту договору, а не пункт 2.1. на який ви посилаєтесь у відповіді). При цьому, ми не заперечуємо і підтримуємо положення про те, що у професійні обов’язки працівників харчоблоку входить створення умов, оптимальних для профілактики та запобігання ризиків, пов’язаних з інфікуванням продуктів харчування, тому приміщення їдалень повинні утримуватись у чистоті, для чого після кожного прийому їжі необхідно проводити ретельне прибирання, миття підлоги, протирання меблів, підвіконня, миття і дезінфекцію раковин, унітазів тощо. Раковини повинні бути забезпечені милом. Відповідно до правил внутрішнього розпорядку перебування на харчоблоці, з метою дотримання гігієни, працівники повинні носити спеціальний санітарний одяг (для робіт, пов’язаних із організацією харчування) - це білий халат або фартух із тканини чи спеціальний комплект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше повторне звернення щодо проекту договору повідомляємо наступне: проект договору складено Замовником з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року та з урахуванням особливостей предмету закупівлі. В даному випадку в вказаному вами пункті проекту договору Замовник керувався пунктом 4 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ №242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
організація харчування
Дата подання: 16 листопада 2018 16:49
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:08
За умовами тендеру UA-2018-11-16-000111-b вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто участь можуть взяти і фізичні і юридичні особи. Відповідно до законодавства суть кейтерингового обслуговування полягає в тому, що постачальник за спеціальними замовленнями забезпечує замовнику приготування і доставку готової продукції . Таким чином, приготування страв може здійснюватися за межами закладу. З оголошення UA-2018-11-16-000111-b також видно, що 46876 послуг – це поставка готових страв за адресою вул. Чкалова, 34. Тобто лише частина дітей забезпечується безпосереднім харчуванням у закладі. Також відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом МОЗ України, МОН України від 01.06.2005 року N 242/329 якщо харчування учнів здійснюється організацією (підприємством громадського харчування), штат харчоблоку (їдальні, буфету) не належить до штатного розпису навчального, оздоровчого закладу. Таким чином, поясніть як правила внутрішнього розпорядку перебування на харчоблоці, на які ви посилаєтесь у відповіді можуть поширюватися на працівників, які здійснюють доставку продукції і не є працівниками вашого закладу? Наказ від 01.08.2013 N 678 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей"», який ви цитуєте у відповіді, по-перше стосується тільки ДНЗ, а по-друге, втратив чинність, згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24 березня 2016 року N 234.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівники харчоблоку повинні носити спеціальний санітарний одяг відповідно до Санітарно-гігієнічних вимог (пункт 16.1. Санітарних правил для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи і підприємства, що виробляють м'яке морозиво (СанПін 42-123-5777-91)). Відповідно до пункту 4 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ №242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» відповідальними за додержання вимог санітарного законодавства є організації (підприємства), що забезпечують харчування дітей.
Вимога щодо проекту договору
Дата подання: 20 листопада 2018 01:14
Дата відповіді: 21 листопада 2018 09:48
На питання щодо проекту договору (пункт 2.6. проекту договору) (дата подання: 16 листопада 2018 13:17) відповіді по суті поставленого питання не було. На повторне питання (16.11.2018, 16:42) про вказівку на законодавчу норму, якою передбачено, що на Виконавця покладаються обов’язок ЗАБЕЗПЕЧИТИ їдальню миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом (пункт 2.6. проекту договору) та надання пояснень, яким чином правила внутрішнього розпорядку перебування на харчоблоці, на які Замовник посилаєтесь у відповіді можуть поширюватися на працівників, які здійснюють доставку продукції і не є працівниками закладу відповіді також немає. Санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи і підприємства, що виробляють м'яке морозиво (СанПін 42-123-5777-91)), на які Замовник посилається як на законодавчий акт, яким передбачено, що працівники харчоблоку повинні носити спеціальний санітарний одяг, по-перше, не стосується кейтерингового обслуговування, бо воно полягає в тому, що постачальник за спеціальними замовленнями забезпечує замовнику приготування і доставку ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. По – друге, Санітарні правила для підприємств громадського харчування, включаючи кондитерські цехи і підприємства, що виробляють м'яке морозиво (СанПін 42-123-5777-91) ЗАТВЕРДЖЕНІ Головним державним санітарним лікарем СРСР 19.03.1991 р, заступником Міністра торгівлі СРСР 19.03.1991 р. із змінами, згідно Постанови Головного державного санітарного лікаря N 2 від 23.01.2006 р., а тому 1 січня 2017 року не застосовуються на території України відповідно до РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства». А тому, вимагаємо привести тендерну документацію, зокрема проект договору про закупівлю, у відповідність до вимог чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо відповідальності виконавця за дотримання правил зберігання продуктів харчування. Які правила зберігання малися на увазі повідомляємо наступне:
Наказом Міністерства охорони здоров’я №1140 від 29.12.2012 року затверджено Державні санітарні норми та правила «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». Вказаний наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.01.2013 року за №88/22620.
Розділом ІV вказаного Наказу визначено гігієнічні вимоги безпечності та поживної цінності харчових продуктів.
Окрім того, порядок зберігання харчових продуктів визначено Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 року, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 року за №523/12397. У вказаному нормативному акті, який застосовується за аналогією, визначено правила зберігання продуктів харчування.
Крім того, вимоги до безпечності та якості харчових продуктів визначено Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» №2809-IV.
Саме правила, визначені вказаними вище нормативними актами, ми мали на увазі.
Щодо пункту 2.6 проекту договору тендерної документації :
Приписами статей 3, 6, 203, 626, 627 ЦК України визначені загальні засади цивільного законодавства, зокрема поняття договору і свободи договору та сформовані загальні вимоги до договорів як різновиду правочинів (вільне волевиявлення учасника правочину).
Свобода договору полягає в праві сторін вільно вирішувати питання при укладенні договору, виборі контрагентів та погодженні умов договору. При цьому, відповідно до абзацу другого частини третьої статті 6 та статті 627 цього Кодексу при укладенні договору, виборі контрагентів, визначенні умов договору сторони не можуть діяти всупереч положенням цього Кодексу та інших актів цивільного законодавства.
Відповідно до п. 2 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 N 242/329, зареєстрованого і Міністерстві юстиції України 15.06.2005 року за №661/10941 - при організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах слід керуватися Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законами України "Про освіту" ( 1060-12 ), "Про дошкільну освіту" ( 2628-14 ), "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ), "Про професійно-технічну освіту" ( 103/98-ВР ), "Про позашкільну освіту" ( 1841-14 ), "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про захист населення від інфекційних хвороб" ( 1645-14 ), постановами Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 ( 1591-2004-п ) "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах", від 03.11.97 N 1200 ( 1200-97-п ) "Про Порядок та норми надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх навчальних закладах, операції з надання яких звільнюються від оподаткування податком на додану вартість", іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей, та цим Порядком.
Відповідно до п. 5.14 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 року, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 року за №523/12397 усі приміщення харчоблоку необхідно щодня прибирати (витирати пил, мити підлогу тощо) з використанням мийних засобів, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дозволені до застосування у навчальних закладах. Один раз на місяць проводиться генеральне прибирання (опалювальних приладів, підвіконь, стін тощо) із застосуванням мийних і дезінфекційних засобів, дозволених до застосування у навчальних закладах в установленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 4 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ №242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» відповідальність за організацію харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах незалежно від підпорядкування та додержання вимог санітарного законодавства є ОРГАНІЗАЦІЇ (ПІДПРИЄМСТВА), ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ.
З огляду на вищенаведені нормативні акти, враховуючи вимогу законодавства щодо БЕЗУМОВНОГО ДОТРИМАННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ, враховуючи, що предметом закупівлі є послуга з організації шкільного харчування, саме виконавець цієї послуги має забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних норм у місці надання ним (його працівниками) послуги - їдальні навчального закладу. Однією з гарантій дотримання цих норм безпечності продуктів харчування є забезпечення їдальні миючими та дезінфікуючими засобами, спецодягом.
Окрім того, вважаємо некоректним посилання у запитанні 16.11.2018 р. 16:49 на законодавство при визначенні суті кейтерингового обслуговування, яка, на вашу думку полягає в тому, що постачальник за спеціальними замовленнями забезпечує замовнику приготування і доставку готової продукції. При цьому ви робите висновок, що приготування страв може здійснюватись за межами закладу. Звертаємо вашу увагу, що чинне законодавство не містить визначення суті кейтерингового обслуговування, а на практиці під кейтерингом розуміють не лише доставку і приготування їжі, але і обслуговування, сервіровку, оформлення і тому подібні послуги.
Саме з огляду на зазначене вище, до договору включено п.2.6, відповідно до якого виконавець зобов’язаний забезпечити їдальню миючими засобами та дезінфікуючими засобами, спецодягом.
Організація харчування
Дата подання: 20 листопада 2018 01:31
Дата відповіді: 21 листопада 2018 09:54
У тендерній документації на момент подачі оголошення UA-2018-11-16-000111-b не міститься графіку і маршруту постачання, кількості (обсягів) доставки (46876 послуг - поставки готових страв за адресою вул. Чкалова, 34) з урахуванням термінів придатності та наявності умов для зберігання. Повідомте коли і як можна отримати відповідну інформацію?
Відповідь: Проект договору тендерної документації розділ V «СТРОК І МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ» містить інформацію щодо маршруту постачання та кількості постачання, а пункт 2.2 визначає вимоги щодо якості та безпечності сировини (продуктів харчування).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
01 грудня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій