Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі та благоустрою території КЗО «СЗШ № 140» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151»
Очікувана вартість
1 275 894,00 UAH
UA-2018-11-15-003811-a b9ba0d47a8fe4c49b5841232c88681fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Договір № 10/07-5 від 10.07.2017 на виконання основних робіт з «Капітальний ремонт будівлі та благоустрою території КЗО «СЗШ № 140» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151», укладено на підставі проведення тендеру, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Генпідрядник за даним договором ТОВ «Компанія АНТ-Строй». Оголошення про проведення процедури оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (ProZorro.me.gov.ua) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-07-002819-b.
Експертним звітом не встановлено зауважень щодо проекту «Капітальний ремонт будівлі та благоустрою території КЗО «СЗШ № 140» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151». Даним проектом коригування передбачено додаткові роботи не враховані основним проектом.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 18:25
Оскарження наміру укласти договір: 26 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі та благоустрою території КЗО «СЗШ № 140» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мандриківська, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

15 листопада 2018 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 18:24
документи учасника.pdf
15 листопада 2018 18:24
ДЦ 140.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ АНТ-СТРОЙ"
#40495357
Переможець 1 275 894,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 18:25

Документи

15 листопада 2018 18:25
Електронний підпис
15 листопада 2018 18:25
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 18:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ АНТ-СТРОЙ"
#40495357
1 275 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 18:25
Електронний підпис
15 листопада 2018 18:25
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:23
ДУ3.pdf укладений
28 грудня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 17:31
Ду 2 26.11-4.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:57
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 14:26
26.11-4.pdf укладений
26 листопада 2018 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 26/11-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 927 073,21
UAH (в тому числі ПДВ 154 512,20 UAH)