Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги маркувальної машини (використання маркувальної машини для оплати послуг поштового зв'язку)
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2018-11-15-003550-a f44e5a8afc0442daaa0917cc35aebde4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вінель

+380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39459195
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7
Контактна особа: Тетяна Вінель
+380679689382
zt.upr10@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» № 2759-ІІІ від 04.10.2001 р., маркувальна машина - пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, дату приймання та іншу інформацію. Частиною 3 статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» передбачено, що національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» (ПАТ «Укрпошта») є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» та є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р. Відповідно до підпункту 3.1. «Інструкції з використання маркувальних машин» затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 р. № 71: «Власник маркувальної машини укладає з відокремленим підрозділом національного оператора договір про надання послуг з пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини (далі – договір) про надання послуг». Також, відповідно до пункту 87 «Правил надання послуг поштового зв’язку» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. № 270 та згідно «Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку», затверджених Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.10.2017 року №535: «Маркувальні машини можуть використовуватися фізичними та юридичними особами за дозволом національного оператора поштового зв'язку після укладення відповідних договорів та внесення авансових платежів. Поштові відправлення з відбитками кліше державного знака маркувальної машини подаються для пересилання лише до об'єкта поштового зв'язку, визначеного у відповідних договорах, після надходження на його поточний рахунок коштів для надання такої послуги». На підставі вищевикладеного, оскільки використання маркувальної машини для оплати послуг поштового зв’язку можливе лише після укладення відповідного договору з національним оператором поштового зв’язку, а саме ПАТ «Укрпошта», згідно з п. 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі. В Житомирській області даний вид послуг (використання маркувальної машини для оплати послуг поштового зв’язку) здійснюється Житомирською дирекцією ПАТ «Укрпошта». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1). Закон України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 р. № 2759-ІІІ; 2). Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 р. № 10-р «Пpo національного оператора поштового зв'язку»; 3). Постанова Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку»; 4). Наказ Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 р. № 71 «Про затвердження Інструкції з використання маркувальних машин» 5.) Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.10.2017 року №535 «Про граничні тарифи на універсальні послуги поштового зв’язку»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 17:25
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги маркувальної машини (використання маркувальної машини для оплати послуг поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир , вул. Юрка Тютюнника, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

15 листопада 2018 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 17:14
Prot Dogovir.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 235 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 17:25

Документи

15 листопада 2018 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 17:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#22046132
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 09:50
Dog 159.pdf укладений
23 листопада 2018 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 235 000,00
UAH з ПДВ