Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового аппарату (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
57 960,00 UAH
UA-2018-11-15-003229-a 329c802d8b1b437fba18467218fe5c0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мозгова Яна

+380668406995 LOREN1960@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Привокзальна, 13
Контактна особа: Мозгова Яна
+380668406995
LOREN1960@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 16:45
Початок аукціону: 23 листопада 2018 15:12
Очікувана вартість: 57 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 289,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
«Мікрасепт» флакон 1000 мл з дозуючим пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
18 шт
«Мікрасепт» флакон 250 мл з дозуючим тригером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
36 шт
«Фермісепт» пляшка 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
44 шт
«Аеродезин 2000» флакон 1000 мл з розпилювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
18 шт
«Санітаб» банка (350 таблеток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
25 шт
«Біонол бактерицид» каністра 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
36 шт
«Бланідас актив» пляшка 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
44 шт
«Неосептін перевін» флакон 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 16:39
Додаток 1 (лист пропозиція).docx
15 листопада 2018 16:36
1_ДКТ.doc
15 листопада 2018 16:36
Додаток 3 (проект Договіру поставки) (1).docx
15 листопада 2018 16:36
Додаток 2 (медико-тех. вимоги) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-15-003229-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕПІЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:41951000
Дата подання: 19 листопада 2018 13:03
СКАРГА щодо порушення
КЗ "Волинським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" 15.11.2018 розміщено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-15-003229-a) щодо закупівлі ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Засоби дезінфекції) та завантажено тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 25 жовтня 2018 року (далі – тендерна документація).
Дана тендерна документація складена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Відповідно до п.2.3 Розділу Загальні положення тендерної документації відсутня інформація, що вимагається п.16 Ч.2 ст. 22 Закону, а саме, відсутня адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Враховуючи вищенаведене, умови тендерної документації не відповідають та порушують вимоги ст. 17 та 22 Закону.
У Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до предмета закупівлі вказані конкретні назви дезінфекційних засобів та їх хімічний склад: «Мікрасепт» флакон 1000 мл з дозуючим пристроєм, «Мікрасепт» флакон 250 мл з дозуючим тригером, «Фермісепт» пляшка 1000 мл., «Аеродезин 2000» флакон 1000 мл з розпилювачем, «Санітаб» банка (350 таблеток), «Біонол бактерицид» каністра 5л, «Бланідас Актив» пляшка 1000 мл, «Неосептін перевін» флакон 250 мл, але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає п.3 Ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу та хімічного складу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушують вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, просимо:
1) Привести у відповідність тендерну документацію до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Доповнити всі назви товару у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» словами «або еквівалент» та видалити конкретний хімічний склад.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 11:19
У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв.
Тож, всі ваші скарги та посилання на Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII стосуються відкритих торгів. Більш детальне роз’яснення можна переглянути в журналі «Радник у сфері державних закупівель» від 14.03.2018 року на запитання щодо можливості проведення допорогової закупівлі з конкретною назвою товару було отримано відповідь наступного змісту: «В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно п. Наказу № 35 Замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника».
Номер вимоги: UA-2018-11-15-003229-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 26 листопада 2018 17:22
Вимога
Шановний! Що це за аргумнтація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції??? Яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція??? Може натякаєте на те, що ви не розглядаєте еквіваленти? Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2018 16:58
На вимогу Учасника, згідно Порядку здійснення допорогових закупівель (п.9.2.), затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35, надаємо детальне пояснення відхилення Вашої пропозиції у завантаженому файлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-15-003229-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 листопада 2018 17:34
Щодо написаного Замовником!
Шановний! Медико-технічне завдання прописано під одного виробника таким чином,що подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Вказані обмеження масової долі по діючих речовинах, специфічний спектр антимікробної дії, специфічні експозиції, вказані речовини, які не повинні міститись (ЧАС, аміни, ПГМГ - найбільш безпечні речовини!!!), специфічне фасування. Це зроблено навмисно штучно для того, щоб потім були аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Жоден з цих дискримінаційних вимог не є обов"язковим для Замовника. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2018 11:10
На вимогу Учасника та згідно Порядку здійснення допорогових закупівель (п.9.2.), затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35, надаємо пояснення в прикріпленому файлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

19 листопада 2018 13:03
Скарга

Документи

28 листопада 2018 16:57
Відповідь.docx

Документи

30 листопада 2018 11:03
Відповідь2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 48 989,00
UAH з ПДВ
48 989,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 57 944,00
UAH з ПДВ
57 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 11:49
8. Неосептін перевін.pdf
21 листопада 2018 11:49
7. Вернедор-Преміум.pdf
21 листопада 2018 11:49
6. Маносепт.pdf
21 листопада 2018 11:49
5. Санідез.pdf
21 листопада 2018 11:49
4. ЕконормDEZ Експрес.pdf
21 листопада 2018 11:49
3. ЕконормDEZ Актив.pdf
21 листопада 2018 11:49
1-2. НОР-експрес.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 09:28
ЛИСТ про відповідність МТВ.pdf
28 листопада 2018 09:28
ГЛ.pdf
22 листопада 2018 10:27
Кваліфікаційні критерії.pdf
22 листопада 2018 10:27
Додаток 1 (лист пропозиція).pdf
22 листопада 2018 10:27
Відповідність МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 48 989,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 17:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 57 944,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 11:13

Документи

26 листопада 2018 17:00
Рішення №132.pdf

Документи

28 листопада 2018 11:13
Рішення №133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
57 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 11:13
Рішення №133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №623.pdf укладений
03 грудня 2018 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 57 944,00
UAH з ПДВ