Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо
Очікувана вартість
3 826 750,00 UAH
UA-2018-11-15-000833-b ● 191ae2bff487457491c0a316523db629
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водотеплосервіс" Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32364207 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вулиця Окружна, 8 |
Контактна особа: |
Шевчук Петро Васильович +380347265437 kbtc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2018 19:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2018 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2018 23:59 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 15:29 |
Очікувана вартість: | 3 826 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 267,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Бензин А-95, Бензин А-92, Дизильне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 л
Бензин А-95 (або еквіалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Окружна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
62000 л
Бензин А-92 (або еквіалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Окружна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
62000 л
Дизильне паливо (або еквіалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Окружна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 19:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2018 19:16 |
Зміни в т.д..pdf | |
23 листопада 2018 19:16 |
Тендерна документація зі змінами Паливо.pdf | |
15 листопада 2018 19:29 |
Тендерна документація.pdf |
23 листопада 2018 19:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2018 19:16 |
Зміни в т.д..pdf
|
|||
23 листопада 2018 19:16 |
Тендерна документація зі змінами Паливо.pdf
|
|||
15 листопада 2018 19:29 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 15 листопада 2018 21:16
Дата відповіді: 16 листопада 2018 16:42
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога про наявність у власності учасника авто заправних станцій на території міста Калуш, Івано-Франківської області, необхідність яких визначена потребами Замовника. Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві договору оренди або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію.Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваш лист- запит було розглянуто тендерним комітетом, в результаті чого, повідомляємо наступне:
Якщо виконати Вашу вимогу, то це не є для нас, як замовника, економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу, що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, тобто за межі міста Калуш, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Натомість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази, що регулює ринок ПММ можете заздалегідь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі, який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв, не змушуючи тендерний комітет замовника вносити зміни до тендерної документації під Вашу організацію.
Тендерний комітет повідомляє, що за результатами аналізу ринку ПММ у частині проведення державних закупівель, ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупників товару, які не завжди себе коректно поводять у частині дотримання договірних зобов'язань. Поза рік тому тендерний комітет мав сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Калуш. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»
Перебування АЗС у власності Учасника дає гарантування, що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС за постійними адресами, так як спецтранспорт замовника (трактори і інша техніка) переміщується по місту як за затвердженими маршрутами і графіками (наприклад в зимовий період) так і за потребою (аварії водопроводів чи ремонтні роботи). А здійснення заправки спецтранспорту пальним у партнерів учасника не дає гарантій постійності та безперебійності . Наприклад: Партнер учасника або навіть два протягом строку дії договору про закупівлю відмовляться від договорів з Учасником і Учасник вчасно (протягом доби) не знайде у місті Калуші за тими ж адресами інших партнерів, і тоді, це призведе до зупинки спецтранспорту Замовника, що є неприпустимим.
З огляду на вищевикладене, розташування автозаправних станцій Учасника з наданням в тендерній пропозиції довідки в довільній формі про перелік та розташування заправних станцій в м.Калуш принципово економічно вигідно та ефективно для безперебійної роботи Замовника.
Наголошуємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників, встановивши вимогу щодо розташування власної АЗС Учасника на території міста, оскільки станом на сьогодні, на території міста Калуш, Івано-Франківської області, існують достатньо АЗС (більше ніж одна), які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Враховуючи викладене вище Замовником не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу.
Дякуємо за запитання.
Якщо виконати Вашу вимогу, то це не є для нас, як замовника, економічно вигідним. Звертаємо Вашу увагу, що при збільшенні відстані розташування АЗС можливого переможця, тобто за межі міста Калуш, збільшуються затрати на пальне холостого проїзду, що не забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Натомість, Ви як учасник у рамках законодавчої бази, що регулює ринок ПММ можете заздалегідь підготови Ваш пакет матеріалів учасника тендерної закупівлі, який буде відповідати вимогам тендерної документації у частині вимог кваліфікаційних критеріїв, не змушуючи тендерний комітет замовника вносити зміни до тендерної документації під Вашу організацію.
Тендерний комітет повідомляє, що за результатами аналізу ринку ПММ у частині проведення державних закупівель, ринок поділяється на безпосередніх виробників та трейдерів –перекупників товару, які не завжди себе коректно поводять у частині дотримання договірних зобов'язань. Поза рік тому тендерний комітет мав сумний досвід у співпраці із учасниками «прокладками - демпінговщиками» (які викуповують певну кількість палива), котрі спочатку вимагають внести зміни до тендерної документації, щоб спростити кваліфікаційні вимоги, а потім занизити ціну, вкласти договір і не виконувати умови договору – ставлячи під загрозу життя кожного мешканця міста Калуш. Аби упередити участь так званих «демпінговщиків» були виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії на вимогу статті 16 згідно з Законом України «Про публічні закупівлі»
Перебування АЗС у власності Учасника дає гарантування, що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС за постійними адресами, так як спецтранспорт замовника (трактори і інша техніка) переміщується по місту як за затвердженими маршрутами і графіками (наприклад в зимовий період) так і за потребою (аварії водопроводів чи ремонтні роботи). А здійснення заправки спецтранспорту пальним у партнерів учасника не дає гарантій постійності та безперебійності . Наприклад: Партнер учасника або навіть два протягом строку дії договору про закупівлю відмовляться від договорів з Учасником і Учасник вчасно (протягом доби) не знайде у місті Калуші за тими ж адресами інших партнерів, і тоді, це призведе до зупинки спецтранспорту Замовника, що є неприпустимим.
З огляду на вищевикладене, розташування автозаправних станцій Учасника з наданням в тендерній пропозиції довідки в довільній формі про перелік та розташування заправних станцій в м.Калуш принципово економічно вигідно та ефективно для безперебійної роботи Замовника.
Наголошуємо, що Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників, встановивши вимогу щодо розташування власної АЗС Учасника на території міста, оскільки станом на сьогодні, на території міста Калуш, Івано-Франківської області, існують достатньо АЗС (більше ніж одна), які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Враховуючи викладене вище Замовником не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу.
Дякуємо за запитання.
Власність АЗС
Дата подання: 18 листопада 2018 15:43
Дата відповіді: 19 листопада 2018 16:22
Вашим листом-відповіддю було заначено лише вимогу щодо місця розташування АЗС, але нашим проханням було зміна умов використання АЗС, які можуть знаходитися не тільки у власності підприємства, а на таких Договірних засадах, як оренда чи суборенда. Тому що згідно статистики в Україні 90% АЗС знаходяться в оренді або суборенді, та по дослідженням АЗС розташовані у м. Калуш є орендованими або суборендованими. Така форма володіння АЗС також може Вас захистити від "прокладок" та "перекупів", яких Ви боїтесь. Тому просимо Вас змінити саме цю умову Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання і все ж прийнято рішення, що перебування АЗС виключно у власності Учасника дає виключне гарантування, що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС за постійними адресами, так як спецтранспорт замовника (трактори і інша техніка) переміщується по місту як за затвердженими маршрутами і графіками (наприклад в зимовий період) так і за потребою (аварії водопроводів чи ремонтні роботи). А здійснення заправки спецтранспорту пальним на орендованих АЗС учасником не дає гарантій постійності та безперебійності. Адже договір оренди чи суборенди, може бути розірваним в супереч інтересам замовника, і ми на це, не будучи стороною даного договору, ніяк не зможем вплинути. А неможливість учасника виконувати попередньо обумовлені умови договору, до яких входить і перелік заправок, на яких буде здійснюватися заправка транспорту замовника, не тільки призведе до необхідності розірвання такого договору за неможливості внесення змін до істотних умов, а й унеможливить проведення своєї діяльності підприємством, чим гіпотетично поставить під загрозу все місто.
Враховуючи викладене вище та аналізуючи попередній досвід, Замовником не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу.
Враховуючи викладене вище та аналізуючи попередній досвід, Замовником не розглядається можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу.
Відсутність власних АЗС у м.Калуш
Дата подання: 19 листопада 2018 19:13
Дата відповіді: 20 листопада 2018 17:10
Шановний Замовник, у м.калуш немає власних АЗС таким чином Ви заздалегідь формуєте всі умови, щоб торги не відбулися слідтвом чого є укладення прямого договору з конкретним постачальником. Просимо змінити умови.
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання і хочемо повідомити, що аналізуючи процедуру відкритих торгів із закупівлі палива у минулому році, де вимоги тендерної документації у цій частині відповідали вимогам цьогорічним, участь у даній процедурі прийняло понад 3 учасника, кожен з яких відповідав вимогам тендерної документації стосовно власності та територіального розміщення АЗС. Отже, дані умови не тільки повністю відповідають інтересам Замовника в плані економічної вигоди та надійності безперебійного постачання, але й не порушують жодних норм законодавства, ніяким чином не дискримінуючи сумлінних учасників та надають їм, на конкурентних засадах, взяти участь у цій процедурі.
Враховуючи вищеописане, Замовник ніяким чином не створює умов для уникнення процедури, адже тогорічна закупівля відбувалась на тих же умовах і ніяких перешкод для її проведення не було. Відповідно, інформація надана Вами, стосовно відсутності у м. Калуш власних АЗС є непідтвердженою, а тому можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу не розглядається.
Дякуємо за запитання.
Враховуючи вищеописане, Замовник ніяким чином не створює умов для уникнення процедури, адже тогорічна закупівля відбувалась на тих же умовах і ніяких перешкод для її проведення не було. Відповідно, інформація надана Вами, стосовно відсутності у м. Калуш власних АЗС є непідтвердженою, а тому можливість внесення змін до тендерної документації з цього приводу не розглядається.
Дякуємо за запитання.
Власність АЗС
Дата подання: 21 листопада 2018 09:47
Дата відповіді: 23 листопада 2018 19:19
Добрий день, у прошлому році у Вашого підприємства був переміг постачальник, який є орендарем АЗС, що підтверджується документально, ТОВ "Альянс Еволюшн" орендує у ТОВ "НК ФОРТУНА" АЗС, це доказує, шо він не є власник АЗС, тому Ваша відповідь на попеереднє питання не відповідає дійсності. Будь ласка внесіть роз'яснення щодо форм володіння АЗС, які можуть приймати участь. У іншому разі ми вимушені подати до АМКУ, що це є упереденими та дикскримінаційними умовами. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналізуючи надану інформацію, тендерний комітет погодив все ж внести певні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог до учасників, а саме форми власності АЗС, добавивши можливість для участі учасникам, що підтвердять наявність у них АЗС на підставі договору оренди, що дозволить розширити круг потенційних учасників ціною невеликого підвищення ризиків щодо належного виконання ними договору. З оновленою тендерною документацією і проведеними змінами можете ознайомитись у відповідному розділі електронної системи закупівель на вашому майданчику.
Дякуєм за активність та успіху на аукціоні!
Дякуєм за активність та успіху на аукціоні!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
3 509 310,00
UAH з ПДВ
|
3 427 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
3 590 370,00
UAH з ПДВ
|
3 467 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 699 250,00
UAH з ПДВ
|
3 699 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Відхилено |
3 427 620,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 17:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Переможець |
3 467 080,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 10:16
|
Додаткова Угода _1 від 08.05.2019.pdf | зміни до договору |
08 травня 2019 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 17:29
|
договір | укладений |
26 грудня 2018 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | ШК-07378 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ШК-07378 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |