Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2018-11-15-000086-a b35f49067e894d358b5aabe388cea1ef
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Михайлівна Сита

+38046572644
+380465721674
koradm-ok@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму Корюківської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147440
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 60
Контактна особа: Юлія Михайлівна Сита
+38046572644,+380465721674
koradm-ok@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2018 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 08:41
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
«Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул.Шевченка 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2018  —  07 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 08:53
ОГОЛОШЕННЯ ноутбуки 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2018 11:39
Дата відповіді: 16 листопада 2018 12:32
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми в оголошенні не визначаємо марку та виробника предмету закупівлі, а лише вимоги яким повинен відповідати предмет закупівлі. Див. Додаток №2

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій