Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Павла Тичини, 6, під'їзди 1, 2 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 767 627,00 UAH
UA-2018-11-14-002776-a 70dceac27e204a91a7d33c651ee04def
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 11:34
Очікувана вартість: 2 767 627,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Павла Тичини, 6, під'їзди 1, 2 у Дніпровському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Павла Тичини, 6, під'їзди 1, 2 у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, Київська область, Київ, просп. Павла Тичини, 6, під'їзди 1, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 20:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 19:03
Тендерна документація по ліфтам Тичини 6 п.1,2.pdf
14 листопада 2018 19:02
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ Тичини 6 п.1,2.pdf
14 листопада 2018 20:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 19:03
Тендерна документація по ліфтам Тичини 6 п.1,2.pdf
14 листопада 2018 19:02
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ Тичини 6 п.1,2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 764 594,80
UAH з ПДВ
2 764 594,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 2 767 624,80
UAH з ПДВ
2 767 624,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 18:01
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

28 листопада 2018 15:50
7. Інші документи.rar
28 листопада 2018 15:49
12. Кошторис.rar
28 листопада 2018 15:49
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 2 764 594,80
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 19:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 19:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
2 764 594,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:29
Звіт про виконання договору просп. Павла Тичини, 6 дог № 90-18-КТ від 20.12.2018.pdf укладений
27 грудня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:46
Додаткова угода № 4 від 26.12.2019 до дог. № 90-18-КТ від 20.12.2018, просп. П.Тичини, 6, п. 1, 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:52
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 12:02
Додаткова угода № 3 від 02.05.2019 до договору № 90-18-КТ.pdf зміни до договору
03 травня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 17:50
додаткова_угода_2_вiд_27.12.2018_до_дог_90-18-КТ_просп._Павла_Тичини,_6.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 12:13
Додаткова угода № 1 від 26.12.2018 додоговору № 90_18-КТ від 20.12.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:12
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 15:28
Договір № 90_18-КТ від 20.12.2018.pdf укладений
21 грудня 2018 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами), внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 90/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 90/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 90/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 90/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки в порядку та на умовах, визначених договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, в розділ 6 «Права та обов’язки Cторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору, до Розділу 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків до Договору №3 та №4, які є невід’ємними його частинами. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 02.05.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 90/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 90/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 26.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 90/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 628 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 438 110,00 UAH)