Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Депутатська, 30, під'їзди 1, 2 у Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 171 542,00 UAH
UA-2018-11-14-002713-a aff49300df1e45b3aefca6e720f8802d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 13:41
Очікувана вартість: 2 171 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 172,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Депутатська, 30, під'їзди 1, 2 у Святошинському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Депутатська, 30, під'їзди 1, 2 у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Депутатська, 30, під'їзди 1, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 168 986,80
UAH з ПДВ
2 168 986,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 2 171 538,00
UAH з ПДВ
2 171 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 18:25
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

28 листопада 2018 15:46
7. Інші документи.rar
28 листопада 2018 15:46
12. Кошторис.rar
28 листопада 2018 15:45
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 2 168 986,80
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 20:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 20:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
2 168 986,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:29
Звіт про виконання договору вул. Депутатська, 30 дог № 84-18-КТ від 20.12.2018.pdf укладений
26 грудня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:23
Додаткова угода №4 від 24.12.2019 до дог. №84-18-КТ від 20.12.2018 вул. Депутатська, 30, п. 1,2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:49
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 13:41
додаткова угода 3 від 04.06.2019 до дог 84-18-КТ вул. Депутатська, 30.pdf зміни до договору
06 червня 2019 13:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 17:54
додаткова угода 2 від 28.12.2018 до дог 84-18-КТ вул. Депутатська, 30.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:53
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:24
Додаткова угода № 1 від 21.12.2018 до договору № 84_18-КТ від 20.12.2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:23
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 17:23
Договір № 84_18-КТ від 20.12.2018.pdf укладений
20 грудня 2018 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 5 "Поряок розрахунків" договору відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами). Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 21.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 84/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 84/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 84/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 84/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах , визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 04.06.2019 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 84/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 84/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконаних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 4 від 24.12.2019
Номер договору про закупівлю: 84/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 133 808,80
UAH (в тому числі ПДВ 355 634,80 UAH)