Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби. Антипсихотичні та інші лікарські засоби, що ввійшли до Національного Переліку (Рисперидон, Сульфадиазин срібла)
Очікувана вартість
1 025 150,00 UAH
UA-2018-11-14-002550-a ● 92365f8a652d4300a5d48516de191883
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 468-51-91 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 14:52 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 14:52 |
Очікувана вартість: | 1 025 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 125,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2270 штуки
Антипсихотичні та інші лікарські засоби, що ввійшли до Національного Переліку (Рисперидон, Сульфадиазин срібла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Risperidone
АТХ: N05AX08
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 11:09 |
ДОДАТОК_3 нова редакція.docx | |
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_3 нова редакція.docx | |
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_1 нова редакція.docx | |
15 листопада 2018 11:06 |
Протокол внесення змін.pdf | |
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_3 закреслені дані.docx | |
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_1 закреслені дані.docx | |
14 листопада 2018 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2018 16:56 |
ДОДАТОК_4.docx | |
14 листопада 2018 16:56 |
ДОДАТОК_2.docx | |
14 листопада 2018 16:56 |
Тендерна_Документацiя.docx |
15 листопада 2018 11:09 |
ДОДАТОК_3 нова редакція.docx
|
||
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_3 нова редакція.docx
|
||
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_1 нова редакція.docx
|
||
15 листопада 2018 11:06 |
Протокол внесення змін.pdf
|
||
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_3 закреслені дані.docx
|
||
15 листопада 2018 11:06 |
ДОДАТОК_1 закреслені дані.docx
|
||
14 листопада 2018 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 листопада 2018 16:56 |
ДОДАТОК_4.docx
|
||
14 листопада 2018 16:56 |
ДОДАТОК_2.docx
|
||
14 листопада 2018 16:56 |
Тендерна_Документацiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділення предмета закупівлі на окремі ЛОТи
Дата подання: 14 листопада 2018 18:26
Дата відповіді: 19 листопада 2018 01:00
Доброго дня,
Просимо розділити загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи, за принципом 1 МНН 1 ЛОТ. А також визначити потребу в найменших одиницях, а саме таблетках, оскільки визначення конкретної упаковки створює дискримінаційні вимоги для інших учасників ринку.
У разі відхилення нашого звернення залишаємо за собою право, у відповідності до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскаржити дискримінаційні вимоги данної закупівлі в АМКУ.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" : предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 "Про затвердження порядку визначення предмету зкупівлі": Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази. Відповідно відсутні жодні підстави для оскарження дій замовника.
Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 "Про затвердження порядку визначення предмету зкупівлі": Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази. Відповідно відсутні жодні підстави для оскарження дій замовника.
Розділення предмету закупівлі на окремі ЛОТи
Дата подання: 19 листопада 2018 10:38
Дата відповіді: 20 листопада 2018 09:21
Просимо розділили загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи, оскільки в загальному предметі закупівлі зазначений ЛЗ, що має монопольне становище на ринку, а саме, в РЕЄСТР ОПТОВО-ВІДПУСКНИХ ЦІН НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ МОЗ є лише один виробник и препарат Сульфадиазин срібла, відповідно до якого є зареєстрована оптово-відпускна ціна. Тобто лише один препарат може взяти участь, а обєднання його в один ЛОТ не дає можливості іншим учасникам
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" : предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 "Про затвердження порядку визначення предмету зкупівлі": Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Лікарські засоби, що являються предметом закупівлі , в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та включені до Національного переліку основних лікарських засобів.
У зв’язку з тим, що хворі закладу потребують забезпечення дерматологічними лікарськими засобами місцевої дії з антибактеріальним ефектом для профілактики та лікування пролежнів, виразок, поверхневих ран зі слабкою ексудацією, саден, нам потрібен препарат , який володіє даними властивостями та входить до національного переліку лікарських засобів (постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 р. № 180 ).
Згідно національного переліку основних лікарських засобів: клас XIII. Дерматологічні лікарські засоби (місцевого застосування) група 2. Антибактеріальні лікарські засоби таким вимогам відповідає лише один лікарський засіб, а саме Сульфадіазин срібла (Silver sulfadiazine).
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
З метою надання можливості учасникам довести свою спроможність своєчасного постачання якісних ліків у необхідній кількості та отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, Замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази. Відповідно відсутні жодні підстави для оскарження дій замовника.
Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 "Про затвердження порядку визначення предмету зкупівлі": Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Лікарські засоби, що являються предметом закупівлі , в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та включені до Національного переліку основних лікарських засобів.
У зв’язку з тим, що хворі закладу потребують забезпечення дерматологічними лікарськими засобами місцевої дії з антибактеріальним ефектом для профілактики та лікування пролежнів, виразок, поверхневих ран зі слабкою ексудацією, саден, нам потрібен препарат , який володіє даними властивостями та входить до національного переліку лікарських засобів (постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 р. № 180 ).
Згідно національного переліку основних лікарських засобів: клас XIII. Дерматологічні лікарські засоби (місцевого застосування) група 2. Антибактеріальні лікарські засоби таким вимогам відповідає лише один лікарський засіб, а саме Сульфадіазин срібла (Silver sulfadiazine).
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
З метою надання можливості учасникам довести свою спроможність своєчасного постачання якісних ліків у необхідній кількості та отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, Замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази. Відповідно відсутні жодні підстави для оскарження дій замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" |
1 025 135,80
UAH з ПДВ
|
1 025 135,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" |
1 025 150,00
UAH з ПДВ
|
1 025 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
1 025 135,80
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 11:59
|
ДУ №1 до Дог №Тз-195 від 14 грудня 26.12.18.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2018 09:29
|
Договір Тз-195.pdf | укладений |
14 грудня 2018 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару; |
Номер договору про закупівлю: | Тз-195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Тз-195 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |