Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво
Очікувана вартість
7 036 725,00 UAH
UA-2018-11-14-002027-a 2c887cbbcb6d4819a787ac5b733cf09a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 15:41
Початок аукціону: 12 грудня 2018 12:45
Очікувана вартість: 7 036 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35183.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74343, Україна, Херсонська область, смт Козацьке Бериславський район, вул.Степова, б\н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 09:20
ТД амбулаторія Козацьке нова редакція.doc
03 грудня 2018 09:20
Перелік змін.docx
30 листопада 2018 10:42
ТД амбулаторія Козацьке нова редакція.doc
30 листопада 2018 10:42
Перелік змін.docx
14 листопада 2018 15:37
Додаток 7 проект договору.doc
14 листопада 2018 15:37
Додаток 6 Технічне завдання Козацьке.doc
14 листопада 2018 15:37
ТД амбулаторія Козацьке.doc
03 грудня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 09:20
ТД амбулаторія Козацьке нова редакція.doc
03 грудня 2018 09:20
Перелік змін.docx
30 листопада 2018 10:42
ТД амбулаторія Козацьке нова редакція.doc
30 листопада 2018 10:42
Перелік змін.docx
14 листопада 2018 15:37
Додаток 7 проект договору.doc
14 листопада 2018 15:37
Додаток 6 Технічне завдання Козацьке.doc
14 листопада 2018 15:37
ТД амбулаторія Козацьке.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 30 листопада 2018 12:41
Дата відповіді: 03 грудня 2018 08:29
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації : * У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Також, до довідки надати завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку зазначені у даній довідці. Чи достатньо буде у разі залучення орендованої техніки надати лише чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми без технічних паспортів, оскільки доступ до них переважно має лише власник або матеріально відповідальна особа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Достатньо. Завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) необхідно надати на власні автотранспорт та спецтехніку. До тендерної документації із зазначеного питання буде внесено зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-002027-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство", Код ЄДРПОУ:37218593
Дата подання: 29 грудня 2018 09:18
щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант»
Дослідивши документи, додані до тендерної пропозиції Переможця, наше товариство вважає, що дана тендерна пропозиція повинна бути відхилена з наступних підстав:
1. На підтвердження наявності аналогічних договорів учасником ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство Гарант» долучено до тендерної пропозиції договір підряду з будівництва будинку «Вулиця Гідробудівельників, буд. 32, м. Нова Каховка, Херсонської області» без номеру, укладений 13 січня 2018 року, однак пунктом 9.6 цього Договору зазначено що договір діє до 16 жовтня 2017 року. Таким чином вказаний договір підряду на нашу думку не може вважатися аналогічним договором, оскільки із-за наявної помилки в тексті документа незрозуміло де саме помилка – чи в даті укладання договору (і він має бути датований 2017 роком), чи в терміну дії договору (і він діє до 16 жовтня 2018 року). Лише з тексту відгуку можна встановити, що помилка саме в терміну дії договору, і він має бути не 16 жовтня 2017 року а 16 жовтня 2018 року. Однак відгук це не документ, який є укладеною угодою між сторонами, а тому текст відгуку не може слугувати документом, що підтверджує наявність аналогічного договору.
2. Наявність зазначеного обладнання в наданому переліку в тендерній документації не повністю відповідає переліку обладнання будівельних машин і механізмів, механізованого інструменту, зазначеного у відомості ресурсів Переможця.
3. Також у переліку працівників, які надані Переможцем на підтвердження відповідності умовам тендеру, відсутні працівники, які можуть виконувати певні роботи з будівництва (будівельники – робітники, які безпосередньо займаються кладкою стін, та інші), що на нашу думку, є неприпустимим.
4. Протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі (19.12.2018 року 14:20) повідомлення про намір укласти договір Переможець не завантажив в електронну систему Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 та розрахунки договірної ціни, яка склалася за результатами аукціону, а також документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Це було зроблено лише 25 та 26 грудня 2018 року, хоча останнім днем є 24 грудня 2018 року. 24 грудня 2018 року був неробочим днем.
В даному випадку для вирішення правильності застосування строків необхідно керуватися цивільним законодавством, оскільки з аналізу правовідносин, що виникають між замовниками та учасниками під час закупівль, не вбачається наявність ознак ані публічно-правових, ані бюджетних, ані податкових правовідносин. З цим погоджується більшість експертів, також про це зазначено було і в консультації, яку надало Міністерство економічного розвитку і торгівлі (див. за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9&lang=uk-UA).
Визначення та обчислення строків за Цивільним кодексом України регулюється главою 18 цього кодексу, відповідно до ч. 5 ст. 254 якого якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Місцем вчинення дії із завантаження відповідних необхідних документів Переможцем є електронна система закупівель, яка працює цілодобово, а отже не прив’язана до вихідних, святкових чи неробочих днів, які регулюються трудовим законодавством.
Якби вказані документи приймалися не через електронну систему закупівель, а безпосередньо до тендерного комітету Замовника, який працює за умовами внутрішнього трудового розпорядку і відповідно до трудового законодавства з вихідними, святковими та неробочими днями, то тоді вказана подія була б прив’язана у часі до календарної дати, яка у разі спів падання з такими днями, мала би бути перенесена на наступний робочий день.
Щоб уникнути цих непорозумінь, всі ці нюанси мали бути прописані в умовах тендерної документації, однак це не було зроблено, а тому термін «протягом п’яти днів» має розумітися як «протягом 5 календарних днів» відповідно до визначення понять цивільним законодавством України. Переможець погодився з умовами проведення вказаної публічної закупівлі, оскільки не надав ніяких пропозицій щодо уточнення умов тендеру.
Таким чином, на нашу думку, Переможець мав був подати всі необхідні документи через електронну систему закупівель саме до 24 грудня 2018 року включно, що не було зроблено.
Враховуючи викладене, відповідно до умов тендерної документації та п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету на підставі протоколу № 524 від 19 грудня 2018 року та відхилити тендерну пропозицію Переможця ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство Гарант», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Приступити до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2019 09:43
Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство Гарант"

Документи подані скаржником

29 грудня 2018 09:18
Оскарження Гарант.rar

Документи

03 січня 2019 09:43
лист відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000011 ● da18f7ca3c3a43ff8b0f1608fffb7a56
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.01.2019 № 24

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-14-002027-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:38:28

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Козацької амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-14-002027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 та брусків обрiзних з хвойних порід цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації, переможцем торгів не завантажено протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що переможцем торгів протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднена довідка державної податкової інспекції, яка не завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-06 14:37:10

Відповідь на запит від 01.02.2019 р.

Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 01.02.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво (UA-2018-11-14-002027-a), а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 561,27 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (354,17 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (50,22 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-20 11:46:36

Роз'яснення щодо висновку

Пояснення, щодо висновку від 15.02.2019 р:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області (сайт ТОВ «НВФ «Інпроект» на 01.12.2018 року - 2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 561,27 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (354,17 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (50,22 грн./т), які передбачені ДБН..
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064.
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 6 736 288,00
UAH з ПДВ
5 964 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство" 6 513 630,00
UAH з ПДВ
5 981 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 6 280 799,83
UAH з ПДВ
6 263 207,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 6 576 245,65
UAH з ПДВ
6 279 799,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" 7 025 721,00
UAH з ПДВ
7 025 721,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2018 17:51
Справка МВС
11 грудня 2018 09:26
Електронний підпис
11 грудня 2018 08:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2018 08:42
Статут.PDF
11 грудня 2018 08:42
Свідоцтво ПДВ.PDF
11 грудня 2018 08:42
Розрахунки.rar
11 грудня 2018 08:42
робітники.pdf
11 грудня 2018 08:42
Протокол засновників.PDF
11 грудня 2018 08:42
Проект договору.pdf
11 грудня 2018 08:42
Пояснення аналогдог.pdf
11 грудня 2018 08:42
Обладнання.pdf
11 грудня 2018 08:42
ІПН Віноградов.pdf
11 грудня 2018 08:42
Інформація по ст 17.pdf
11 грудня 2018 08:42
Захист довкілля.pdf
11 грудня 2018 08:42
Загальні відомості.pdf
11 грудня 2018 08:42
Досвід виконання.pdf
11 грудня 2018 08:42
Довідка про санкції.pdf
11 грудня 2018 08:42
аналогдог та відгуки.pdf
11 грудня 2018 08:42
Підписаний_G1118-5775-GL_tender.pdf
11 грудня 2018 08:42
G1118-5775-GL_tender.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 14:07
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:39
Подписанная гарантия.zip
11 грудня 2018 13:39
Тендернапропозиція4.rar
11 грудня 2018 13:39
Тендернапропозиція3.rar
11 грудня 2018 13:39
Тендернапропозиція2.rar
11 грудня 2018 13:39
Тендернапропозиція1.rar

Публічні документи

11 грудня 2018 15:38
Електронний підпис
11 грудня 2018 15:38
проект договору.rar
11 грудня 2018 15:38
дог аренд.rar
11 грудня 2018 15:38
техника 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
тендпроп2 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
тендпроп 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
субподр 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
статут.rar
11 грудня 2018 15:38
смета.rar
11 грудня 2018 15:38
праців 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
Підписаний_G1118-5784-GL_tender.pdf
11 грудня 2018 15:38
наказ інж 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
Лицензия 2015-2020г.rar
11 грудня 2018 15:38
лист згода 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
Лист видгук 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
календ план 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
достов інф 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
ДОЗВіл 2016.jpg
11 грудня 2018 15:38
ДОЗВіл 001 2016.jpg
11 грудня 2018 15:38
догцена2 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
догцена1 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
договор ТБ.rar
11 грудня 2018 15:38
дов16 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов15 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов13 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов12 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов11 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов10 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов9 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов8 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов7 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов6 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов5 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов4 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов3 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов2 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
дов1 001.jpg
11 грудня 2018 15:38
демчук.zip

Публічні документи

11 грудня 2018 11:43
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:43
Установчі документи.rar
11 грудня 2018 11:43
розрахунок пропозиції.rar
11 грудня 2018 11:43
проект договору дод 7.pdf
11 грудня 2018 11:43
Календарний графік.pdf
11 грудня 2018 11:43
відповідність ст17.pdf
11 грудня 2018 11:43
відповідність ст 16.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Переможець 5 964 816,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:20

Документи

19 грудня 2018 14:19
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
5 964 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 14:19
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:10
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:16
Дод. угода 4 Козацька.pdf зміни до договору
17 березня 2020 10:12
Дод. угода 3 Козацька.pdf зміни до договору
17 березня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:48
Дод. угода 3 Козацька.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:14
Козацька.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 17:07
Додаткова угода Козацька амбулаторія.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:48
Д.у.1 Козацьке .pdf зміни до договору
22 лютого 2019 14:46
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 13:46
Договір укладений
04 січня 2019 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити виконавця робіт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 04 січня 2019 року № 2 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540111,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч сто одинадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 923351,83 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста п’ятдесят одна грн 83 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 873 406,80
UAH (в тому числі ПДВ 978 901,13 UAH)