Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2018-11-14-001939-a 1435f1618ded4cceb7fcec53b11e0123
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Галина Михайлівна

+380976768368 chern_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 21724251
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3
Контактна особа: Ковальчук Галина Михайлівна
+380976768368
chern_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 00:00
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24124, Україна, Вінницька область, Чернівецький р-н, с. Сокіл
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 32000000-3 — Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:25
Оголошення про закупівлю.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 3.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 2.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 1.doc
14 листопада 2018 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:25
Оголошення про закупівлю.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 3.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 2.docx
14 листопада 2018 15:25
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:17
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:34
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні постачальники, всю детальну інформацію ви можете побачити в Додатку №1 до тендерної документації

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій