Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Дружби, 25, в с. Бобриця Канівського району – будівництво"
Очікувана вартість
5 603 170,80 UAH
UA-2018-11-14-001642-b 0d7c320e549448d3a6a32d3c34e135d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа замовника: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 12:54
Очікувана вартість: 5 603 170,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Дружби, 25, в с. Бобриця Канівського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19014, Україна, Черкаська область, село Бобриця Канівського району, вул. Дружби, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 листопада 2018 16:26
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2018 16:20
Проект договору амбулатории.doc
14 листопада 2018 16:20
Додаток 2 Бобриця.rtf
14 листопада 2018 16:20
ТД - Бобриця.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ 5 585 000,00
UAH з ПДВ
5 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Основа-Будмонтаж" 5 589 099,60
UAH з ПДВ
5 589 099,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 17:31
Субпідрядники.pdf
29 листопада 2018 17:31
Ст 17.pdf
29 листопада 2018 17:31
Протокол на директора.pdf
29 листопада 2018 17:31
Паспорт Мазурева.pdf
29 листопада 2018 17:31
Обладнання.pdf
29 листопада 2018 17:31
Календарний графік.pdf
29 листопада 2018 17:31
Згоди працівників.pdf
29 листопада 2018 17:31
Накази на робітників.pdf
29 листопада 2018 17:31
Наказ.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довкілля.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка про посадову особу.pdf
29 листопада 2018 17:31
Кошторис Бобриця.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка з банку.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка ДСТУ.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка аналогічний досвід.pdf
29 листопада 2018 17:31
Гарантійний лист 5.1.2.pdf
29 листопада 2018 17:31
Відгук будівництво.pdf
29 листопада 2018 17:31
Витяг зі Статуту.pdf
29 листопада 2018 17:31
31.imd

Публічні документи

29 листопада 2018 14:55
Техдокументація Основа.pdf
29 листопада 2018 14:55
Договор амбулатория Основа.pdf
29 листопада 2018 14:55
Кваліфікація Основа 28-11-18.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
Переможець 5 585 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 13:11

Документи

04 грудня 2018 13:11
sign.p7s
30 листопада 2018 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
5 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 13:11
sign.p7s
30 листопада 2018 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2018 17:34
Договір укладений
21 грудня 2018 17:29
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 14:47
Дод угода 6_Бобриця.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:30
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 16:47
угода 5 дог 20.12.2018.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 16:24
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2019 15:47
дод угода 4_Бобриця.pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:28
sign.p7s зміни до договору
04 квітня 2019 17:30
ДУ 3 Бобриця.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 17:27
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2019 15:23
ДУ 2 Бобриця.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:03
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2019 15:42
ДУ 1 Бобриця.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.3 розділу 3 Договору. Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 1, 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 14 Договору в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) У зв'язку з неможливістю виконати роботи у повному обсязі у термін, враховуючи несвоєчасне фінансування внести зміни до п.5.1 та п. 10.2 - термін виконання робіт та термін дії договору до 31 липня 2019 року; Внести зміни в додаток 3 (План фінансування) та додаток 4 (Календарний графік) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 п4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі внесено зміни до п.5.1. р.5 Виконання робіт та п.10.2 р.10 Строк дії договору. внесено зміни до додатку 3 план фінансування будівництва на 2019 рік та додатку 4 календарний графік робіт до договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ. 3. Внести зміни до додатку 1 (Договірна ціна), додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку