Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Дружби, 25, в с. Бобриця Канівського району – будівництво"
Очікувана вартість
5 603 170,80 UAH
UA-2018-11-14-001642-b 0d7c320e549448d3a6a32d3c34e135d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 12:54
Очікувана вартість: 5 603 170,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Дружби, 25, в с. Бобриця Канівського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19014, Україна, Черкаська область, село Бобриця Канівського району, вул. Дружби, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 16:20
Проект договору амбулатории.doc
14 листопада 2018 16:20
Додаток 2 Бобриця.rtf
14 листопада 2018 16:20
ТД - Бобриця.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ 5 585 000,00
UAH з ПДВ
5 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Основа-Будмонтаж" 5 589 099,60
UAH з ПДВ
5 589 099,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 17:31
Субпідрядники.pdf
29 листопада 2018 17:31
Ст 17.pdf
29 листопада 2018 17:31
Протокол на директора.pdf
29 листопада 2018 17:31
Паспорт Мазурева.pdf
29 листопада 2018 17:31
Обладнання.pdf
29 листопада 2018 17:31
Календарний графік.pdf
29 листопада 2018 17:31
Згоди працівників.pdf
29 листопада 2018 17:31
Накази на робітників.pdf
29 листопада 2018 17:31
Наказ.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довкілля.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка про посадову особу.pdf
29 листопада 2018 17:31
Кошторис Бобриця.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка з банку.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка ДСТУ.pdf
29 листопада 2018 17:31
Довідка аналогічний досвід.pdf
29 листопада 2018 17:31
Гарантійний лист 5.1.2.pdf
29 листопада 2018 17:31
Відгук будівництво.pdf
29 листопада 2018 17:31
Витяг зі Статуту.pdf
29 листопада 2018 17:31
31.imd

Публічні документи

29 листопада 2018 14:55
Техдокументація Основа.pdf
29 листопада 2018 14:55
Договор амбулатория Основа.pdf
29 листопада 2018 14:55
Кваліфікація Основа 28-11-18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АГРО БУДМОНТАЖ

ТОВ "Основа-Будмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
Переможець 5 585 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 13:11

Документи

04 грудня 2018 13:11
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АГРО БУДМОНТАЖ
#41369656
5 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 13:11
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 16:38
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт - КБ3 укладений
09 січня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 23:23
Допугода 10 стр. 2 зміни до договору
08 січня 2020 23:22
Допугода 10 стр. 1 зміни до договору
08 січня 2020 23:22
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 14:16
Дод угода _9_бобриця.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 14:13
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:22
Дод угода 8 _Бобриця.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:07
Дод угода 7 _ Бобриця.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:47
Дод угода 6_Бобриця.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:47
угода 5 дог 20.12.2018.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 16:24
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 15:47
дод угода 4_Бобриця.pdf зміни до договору
21 травня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 17:30
ДУ 3 Бобриця.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:23
ДУ 2 Бобриця.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:42
ДУ 1 Бобриця.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 17:34
Договір укладений
21 грудня 2018 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.3 розділу 3 Договору. Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 1, 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 14 Договору в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) У зв'язку з неможливістю виконати роботи у повному обсязі у термін, враховуючи несвоєчасне фінансування внести зміни до п.5.1 та п. 10.2 - термін виконання робіт та термін дії договору до 31 липня 2019 року; Внести зміни в додаток 3 (План фінансування) та додаток 4 (Календарний графік) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 п4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі внесено зміни до п.5.1. р.5 Виконання робіт та п.10.2 р.10 Строк дії договору. внесено зміни до додатку 3 план фінансування будівництва на 2019 рік та додатку 4 календарний графік робіт до договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ. 3. Внести зміни до додатку 1 (Договірна ціна), додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ 2. Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 3 871,20074 тис.грн. з ПДВ» 3. Внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна), Додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва)), Додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік) та Додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх у новій редакції. 4. Додаткову угоду №6 від 12.09.2019 року визнати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.3. та 3.4. Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 746 867,19
UAH (в тому числі ПДВ 624 477,86 UAH)