Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

органайзер
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2018-11-14-001158-b 96eabf23164a424caded2938663ca3d1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Листопадська Олена Євгенівна

380672387801 opereta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети"
Код ЄДРПОУ: 02224593
Вебсайт: http://operetta.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська, 53/3
Контактна особа: Листопадська Олена Євгенівна
380672387801
opereta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 17 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

загальні відомості в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
органайзер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 53/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  10 грудня 2018
ДК 021:2015: 22817000-0 — Щоденники та персональні органайзери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:22
Дата відповіді: 15 листопада 2018 12:32
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: марку органайзера не зазначено, а тому товар має бути таким, який заявлений

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій