Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці
Очікувана вартість
19 325,00 UAH
UA-2018-11-14-001004-b dd26d9b853b747d59f603a90113aaba1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свірський Євгеній Олександрович

+380444893397 KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Свірський Євгеній Олександрович
+380444893397
KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 19 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Крісло Смарт CFA (XY-301)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 шт
Крісло Kulik System. Business
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:24
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. Ні, аналоги не розглядаємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій