Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Очікувана вартість
345 600,00 UAH
UA-2018-11-14-000999-c 256e6b49c1f146e5b9d4794427e400dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давиденко Ірина Олександрівна

+380567428557 315b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 39835428
Вебсайт: http://dkzr.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Давиденко Ірина Олександрівна
+380567428557
315b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 18:19
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 18:19
Початок аукціону: 03 грудня 2018 13:46
Очікувана вартість: 345 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 728,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 18:56
Перелiк_змiн_що_вносят_ся_-_GPS_приймачi.docx
22 листопада 2018 18:56
Тендерна_документацiя_(НОВА_РЕДАКЦIЯ)_-_GPS_приймачi.docx
22 листопада 2018 18:56
Перелік змін що вносяться до ТД.pdf
22 листопада 2018 18:56
Тендерна документація (нова редакція).pdf
14 листопада 2018 18:15
Проект Договору_GPS_приймачi.docx
14 листопада 2018 18:15
Тендерна_документацiя-GPS_приймачi.docx
14 листопада 2018 18:15
Тендерна документація GPS приймачі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX
Дата подання: 14 листопада 2018 23:18
Дата відповіді: 19 листопада 2018 15:43
Шановний Замовник! Вважаємо використання цієї специфікації, в особливості sCMRX або CMRx (що є пропрієтарною власністю єдиного виробника компанії Trimble) упередженою в бік цього виробника обладнання та повністю обмежує можливість участі у тендері для інших учасників. На данний час всі інші виробники ГНСС обладнання можуть обробляти дані поправки лише обмежено - для GPS, а у Ваших специфікаціях вказано наявність всіх ГНСС сузірь для, що у повній мірі може виконати лише приймач компанії Trimble. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, В результаті надання відповідного роз’яснення щодо форматів коригуючої поправки просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та строки подання пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто Законом заборонено замовникам встановлювати будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення учасниками процедур закупівель своїх прав.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та визначений формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x.
Разом з тим, тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зокрема і на компанію Trimble, про що йдеться у Вашому запитанні. Тому замовником не було порушено вимог законодавства стосовно наявності в тендерній документації посилань на конкретного виробника, а встановлення детального опису та вимог щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача є обов’язковим відповідно до частини другої статті 22 Закону.
Крім того, вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s,R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) (оголошення UA-2018-11-14-000999-c) у замовника відсутні.
Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Дата подання: 14 листопада 2018 23:46
Дата відповіді: 19 листопада 2018 15:46
Шановний Замовник! Чому у назві державної закупівлі мова йдеться про придбання комплекта двочастотного GPS-приймача? Бо технічні характеристики тендерної документації вказують на те, що предметом закупівлі є мультичастотний ГНСС-приймач. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: «Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган). На виконання цієї норми Закону наказом № 454 від 17.03.2016 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578) Уповноваженим органом затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Предмет закупівлі комплекту двочастотного GPS-приймача в ієрархічній структурі основного словника Єдиного закупівельного словника відповідає показнику 6-го знаку, а саме: 38112100-4 «Системи глобальної навігації та глобального позиціонування (GPS або аналогічні системи)».
В зв’язку з цим, предмет закупівлі двочастотного GPS-приймача визначено, відповідно до Порядку, за показником четвертої цифри основного словника: 38110000-9 – «Навігаційні прилади», із зазначенням у дужках його конкретної назви, а саме: «Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача».
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача.
Як відомо, система глобального позиціонування (GPS) – це сукупність радіоелектронних засобів, що дозволяє визначати положення та швидкість руху об'єкта на поверхні Землі або в атмосфері та складається з трьох сегментів: управління, космічного та сегменту користувачів. Сегмент користувачів складається з GPS-приймачів різних типів. Для високоточних вимірювань в геодезії та геодинаміці використовуються спеціалізовані двохчастотні багатоканальні приймачі, здатні здійснювати як кодові, так і фазові вимірювання в усіх можливих режимах.
На даний час, більшість компаній-виробників сучасного геодезичного обладнання та супутникових приймачів зазвичай визначають у каталогах продукції загальну назву розділу – супутникові (GPS) приймачі, в якому наявне спеціальне геодезичне обладнання, зокрема таке як GNSS-приймачі, GPS/GNSS-приймачі, GPS-приймачі, тощо. Враховуючи зазначене, а також з метою створення та поширення конкурентного середовища між учасниками процедури закупівлі, замовником було прийняте рішення визначити конкретну назву предмету закупівлі на основі загальної каталожної назви геодезичного обладнання, а саме – супутникові (GPS) приймачі.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) (оголошення UA-2018-11-14-000999-c) у замовника відсутні.
Наявність порту RS232, роз’ємом DB9; Наявність порту RS232, роз’єм Lemo7
Дата подання: 19 листопада 2018 15:41
Дата відповіді: 22 листопада 2018 12:51
Ознайомившись із необхідністю наявності вказаних портів, просимо надати більш конкретну та точну інформацію щодо типу RS-232, бо їх декілька, а саме: RS-232-А (1960 рік), RS-232-В(1963 рік), RS-232-С(1965 рік), RS-232-D(1986 рік), RS-232E(1991 рік), RS-232-F (2002 рік). Чи мають обидва порти підтримувати можливість зовнішнього живлення? Що буде під'єднуватися через роз'єми DB9 та Lemo7? Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Слід зазначити, що відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та передбачена умова наявності порту RS232, роз’ємом
DB9, а також наявність порту RS232, роз’єм Lemo7. Крім того, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики польового контролера, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та передбачена умова наявності порту RS232 - DB9.
Як відомо, порт RS232 існує/встановлюється в різних конфігураціях (типах), зокрема RS232-А, RS232-В, RS232-С, RS232-D, RS232-E, RS232-F тощо, кожна з яких відповідає певній даті його впровадження. Тендерна документація не містить вимог, щодо конкретної конфігурації (типу) портів RS232, які повинні виконувати свою функціональність у вигляді передачі даних та бути в роз’ємах DB9 та Lemo7. Обидва порти RS232 в роз’ємах DB9 та Lemo7 використовуються без зовнішнього живлення. Роз’єми DB9 та Lemo7 будуть застосуватись для з’єднання зовнішнього обладнання (зовнішні модеми передачі даних, контролери накопичувачі, комп’ютери тощо) з відповідним інтерфейсом.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-000999-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОРОБЙОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2294601178
Дата подання: 19 листопада 2018 17:56
Заангажованість вимог
Шановний тендерний комітет,
Враховуючи зацікавленість в участі у торгах UA-2018-11-14-000999-c в якості постачальника необхідного обладнання, просимо надати роз'яснення та внести уточнення наступних технічних вимог, зазначених в Додатку № 2 до Тендерної документації (стор. 18):

1. Роверный GNSS приемник
1.1. “Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x”
Формати SCMRX і CMRX розроблені і належать тільки одному виробникові GNSS плат, компанії Trimble (посилання на офіційне джерело https://www.trimble.com/OEM_ReceiverHelp/V4.71/en/Glossary.html) і використовується тільки в приладах даного виробника (Trimble), а також компаній, що використовують його плати типу Maxwell X і Z-Blade в своїх приладах.
Також слід зазначити, що у кожного виробника GNSS плат є свій альтернативний формат передачі та прийому коригуючих даних, який не поступається можливостям sCMRX або CMRX і відповідає всім сучасним вимогам прийому коригувальних даних.

1.2. “Формат вихідних сповіщень: NMEA, GSOF, BINEX”
Формат GSOF розроблений і належить тільки одному виробникові GNSS приймачів, компанії Trimble (посилання на офіційне джерело https://www.trimble.com/OEM_ReceiverHelp/V4.71/en/Glossary.html) і використовується тільки в приладах даного виробника (Trimble).
Формат BINEX, на сьогоднішній день не є уніфікованим і затребуваним серед виробників GPS обладнання, не маючи ніяких переваг перед NMEA і використовується тільки одним виробником GNSS обладнання (Trimble).
Також слід зазначити, що формат NMEA на відміну від GSOF і BINEX є загальним уніфікованим стандартом для всіх виробників різного виду обладнання, з'єднаного між собою.

1.3. “Наявність порту RS232, роз’ємом DB9” і “Наявність порту RS232, роз’єм Lemo7”
Тільки один виробник GNSS обладнання (Trimble) на сьогоднішній день має порт RS232, роз'ємом DB9, в комбінації з портом RS232, Роз'єм Lemo7 в своєму приладі R8s.
Слід зазначити, що всі інші виробники відійшли від використання роз'єму DB9 в своїх приладах в зв'язку з його старінням і перейшли на роз'еми типу Lemo і теж мають по 2 порту RS232 для підключення до приладів. Тому у замовника не виникне труднощів або обмежень у використанні даного обладнання.
Вважаємо, що вимога "Наявність порту RS232, роз'ємом DB9" є необгрунтованим і упередженим в сторону виробника устаткування (R8s) компанії Trimble.

2. Польовий контролер

2.1 “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 33 години від однієї акумуляторної батареї”
Тільки один виробник польових контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble) задовольняє даній вимозі в своїй моделі TCS3. Ця ж модель позиціонується як OEM контролер (Ranger 3) в його дочірньої компанії (Spectra Precision).
Також слід зазначити, що самим виробником (Trimble) даного контролера в своїх офіційних джерелах (https://drive.google.com/file/d/0B06YCVIYEilgdjAwcTdxMlBOakE/view) зазначено, що 33 години роботи реалізуються при "Пристрій не працює, з включеним підсвічуванням, з вимкненими радіомодемом і при помірній температурі. ", тоді як всі інші виробники вказують в своїх матеріалах час роботи при постійній робочому навантаженні (включеному модемі, підсвічуванням, Bluetooth прийомі або передачі даних і т.д.).
Вважаємо, що вимога "З'ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менше чем 33 години від однієї акумуляторної батареї" є необгрунтованим і упередженим в сторону виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble і його OEM контролера (Ranger 3).
Ще одним аргументом є те, що в специфікації на GNSS приймач зазначено вимогу "Час роботи від комплекту акумуляторів НЕ менше 5 годин" і навіть при комплектації ровера двома акумуляторами час роботи складе максимум 10 годин, тому зазначений час роботи батареї контролера (33 години) є безглуздим.


2.2. “Повноцінна QWERTY алфавітно-цифрова клавіатура, не менш ніж 64-ри клавіші”
Прохання прояснити, чому взято таке жорстка вимога наявності "не менше 64-х клавіш"?
Також слід зазначити, що дана вимога не впливає на якість або продуктивність роботи GNSS приймача з контролером, у якого QWERTY клавіатура може складатися з 57 або 58 клавіш.

2.3. “Наявність порту RS232 - DB9”
Прохання прояснити, що буде підключатися через порт RS232 з роз'ємом DB9 і який він несе функціонал для клієнта? У чому полягає вимога використовувати саме роз'ємом DB9, а не його аналоги?
Слід зазначити, що виробники в своїх нових моделях контролерів відійшли від використання роз'єму DB9 в зв'язку з його старінням і перейшли на роз'еми типу Lemo який за своїм використанню є повністю аналогічним DB9. Тому у замовника не виникне труднощів або обмежень у використанні даного обладнання.

2.4. “Вбудований навігаційний GPS приймач з підтримкою прийому коригуючих сигналів SBAS”
Прохання прояснити, в яких цілях планується використовувати вбудований GPS в контролері?
Тільки два виробники контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble і Juniper) задовольняє даній вимозі в своїх моделях. У той же час контролери компанії Juniper будуть не задовольняти ряду інших вимог тендерної документації.
Вважаємо, що вимога "Вбудований Навігаційний GPS приймач з підтрімкою прийому коригуючих сігналів SBAS" є упередженим у бік виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble, він же і OEM контролер Ranger 3 компанії Spectra Precision (дочірня компанія Trimble).

2.5. “Можливість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz”
Прохання прояснити, в яких цілях планується використовувати радиомодем в контролері?
Тільки два виробники контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble і Leica Geosystems) задовольняє даній вимозі в своїх моделях TCS3 (ця ж модель позиціонується як OEM контролер (Ranger 3) в його дочірньої компанії (Spectra Precision)) і Leica CS20. У той же час контролер Leica CS20 не задовольнятиме ряду інших вимог тендерної документації.
Вважаємо, що вимога "Можлівість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz" є упередженим у бік виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble, він же і OEM контролер Ranger 3 компанії Spectra Precision (дочірня компанія Trimble).

У висновку хочеться відзначити, що зазначені в тендерній документації характеристики польового контролера не дозволять провести відкриті і конкурентні торги і обмежують участь в них до одного виробника з одного певною моделлю Trimble TSC3.
Хочеться додати, що на сьогоднішній день на ринку існують більш сучасні конкурентні моделі контролерів з QWERTY клавіатурою і значно кращими параметрами продуктивності і зручності роботи, відповідні бюджету даного тендеру.

На основі наведеного, ВИМАГАЄМО:
1. Замінити заангажовану специфікацію “Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x” на розширену та нейтральну, а саме: "Формат передачі та прийому коригуючих Даних: Внутрішній формат виробника ГНСС, CMR +, RTCM 2.x, RTCM 3.x"
2. Замінити заангажовану вимогу “Формат вихідних сповіщень: NMEA, GSOF, BINEX” на розширену та нейтральну: "Формат вихідних сповіщень: NMEA 0183"
3. Замінити заангажовану вимогу “Наявність порту RS232, роз’ємом DB9” і “Наявність порту RS232, роз’єм Lemo7” на розширену та нейтральну "Наявність двох портів RS232"
4. Замінити заангажовану вимогу “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 33 години від однієї акумуляторної батареї” на розширену та нейтральну “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 8 годин від однієї акумуляторної батареї”
5. Замінити заангажовану вимогу “Повноцінна QWERTY алфавітно-цифрова клавіатура, не менш ніж 64-ри клавіші” на розширену та нейтральну: “Повноцінна QWERTY алфавітноцифрова клавіатура, не менш ніж 58-м клавіш”
6. Замінити заангажовану вимогу “ Наявність порту RS232 - DB9 ” на розширену та нейтральну: "Наявність порту RS232"
7. Виключити з переліку заангажовану вимогу “Вбудований навігаційний GPS приймач з підтримкою прийому коригуючих сигналів SBAS”
8. Виключити з переліку заангажовану вимогу “ Можлівість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz”

Ми щиро сподіваємося, що тендерним комітетом будуть ретельно розглянуті наші запити і перераховані уточнення будуть внесені до тендерної документації для забезпечення відкритих і конкурентних торгів, відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" у відношенні недискримінації учасників торгів. У випадку неприйняття та ігнорування наведених фактів, повідомляємо про намір звернення до Антимонопольного комітету з метою захисту прав учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2018 18:47
Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, поданих через електронну систему закупівель 19.11.2018 року та 20.11.2018, Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2018 № 54 до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) були внесені зміни, зокрема і в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-000999-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВОРОБЙОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2294601178
Дата подання: 20 листопада 2018 12:02
Невідповідність вимог
Шановний тендерній комітет, 14.11.18 о 23:18 , згідно умов закупівлі було поставлене наступне питання: "Шановний Замовник! Вважаємо використання цієї специфікації, в особливості sCMRX або CMRx (що є пропрієтарною власністю єдиного виробника компанії Trimble) упередженою в бік цього виробника обладнання та повністю обмежує можливість участі у тендері для інших учасників. На данний час всі інші виробники ГНСС обладнання можуть обробляти дані поправки лише обмежено - для GPS, а у Ваших специфікаціях вказано наявність всіх ГНСС сузірь для, що у повній мірі може виконати лише приймач компанії Trimble. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, В результаті надання відповідного роз’яснення щодо форматів коригуючої поправки просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та строки подання пропозиції". Відповідь: 19.11.18, 15:43 "Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто Законом заборонено замовникам встановлювати будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення учасниками процедур закупівель своїх прав. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо. Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та визначений формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x. Разом з тим, тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зокрема і на компанію Trimble, про що йдеться у Вашому запитанні. Тому замовником не було порушено вимог законодавства стосовно наявності в тендерній документації посилань на конкретного виробника, а встановлення детального опису та вимог щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача є обов’язковим відповідно до частини другої статті 22 Закону. Крім того, вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s,R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші. Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні". Наголошуємо, що наведена аргументація не є достовірною та має ознаки упередженості. Так, у відповіді замовник зазначив: "вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s,R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші. Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні." Повідомляємо що логіка відповіді замовника є хибною, оскільки весь ряд приладів "багатьох відомих виробників роверних приймачів" процитований у відповіді комплектуються однаковими електронними платами BD930/970 виробника Trimble (аналіз технічних характеристик та посилання додається окремим файлом), що тягне за собою встановлення особливостей у вигляді можливості підтримки формату sCMRX або CMRx. В сукупності інших додаткових вимог (до приймача, польового контролера, комплектації), чітко прослідковується звуження можливих моделей обладнання що можуть брати участь у відкритих торгах. Таким чином, вважаємо наявність вимоги "- Формат передачі та прийому коригуючих даних: sCMRX або CMRX" упередженою та такою що порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" у питання недискримінації учасників. На основі викладнеого, ВИМАГАЄМО виключити з технічних характеристик до роверного приймача вимогу "- Формат передачі та прийому коригуючих даних: sCMRX або CMRX" як дискримінуючу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2018 18:49
Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, поданих через електронну систему закупівель 19.11.2018 року та 20.11.2018, Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2018 № 54 до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) були внесені зміни, зокрема і в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-000999-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:31436474
Дата подання: 07 грудня 2018 11:37
Попереднє роз'яснення
Шановний тендерний комітет, приймаючи до уваги жахаючу тенденцію неналежного оцінювання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Навігаційно-геодезичний центр» у аналогічних процедурах відкритих торгів структурних підрозділів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-002975-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000845-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000661-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000177-b ,
вважаємо за необхідне внести попереднє роз’яснення стосовно окремих технічних характеристик польового контролера виробництва компанії Carlson Software, Inc. (модель Carlson Surveyor2).
Повідомляємо, що документ з технічними характеристиками на які посилаються представники підприємства (http://www.carlsonsw.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/Surveyor2-DieCut-Broch-HR-No-Bleed.pdf) є скороченим витягом технічних характеристик та не включає всі наявні характеристики та модулі польового контролера.
Наголошуємо, що для детального ознайомлення з технічними характеристиками польового котролера необхідно звернутися до керівництва користувача що розміщено на офіційному сайті виробника за посиланням: http://files.carlsonsw.com/mirror/manuals/Carlson_Surveyor2.pdf (додається)
На підтвердження відповідності поданої пропозиції, вказаний посібник користувача на стор. 48 описується процес застосування вбудованого компасу та акселерометра у ході експлуатації приладу.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2018 11:00
На підставі рішення тендерного комітету Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 10 грудня 2018 року № 63 переможцем торгів визначено ТОВ «НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР» (вартість пропозиції: 336 990,00 грн з ПДВ) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-000999-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КМС", Код ЄДРПОУ:23705401
Дата подання: 12 грудня 2018 13:29
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вивчивши надану ТОВ НГЦ документацію стверджуємо що до невідповідності тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме невідповідність запропонованого учасником торгів ТОВ НГЦ обладнання що до наступних вимог:

1. Вказуємо на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме не відповідність учасника торгів ТОВ НГЦ що до кваліфікаційних вимог згідно розділу №1 «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в пункті «підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:», а саме:
1. «Оригінал авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом на території України, або дистриб’ютором, або дилером, або вендером тощо), яким підтверджуються статус учасника цієї процедури торгів як партнера компанії-виробника Товару та повноваження учасника на його розповсюдження.»

Згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ НГЦ, заявлено обладнання двох виробників, а саме приймач виробництва Leica Geosystems AG, та контролер виробництва компанії Carlson. Та тільки на продукцію виробництва Leica Geosystems AG надані підтверджуючі кваліфікаціїні документи.
На обладнання виробництва компанії Carlson не надано жодного відповідного документу що до вимог тендерної документації, а саме:
- Оригінал авторизаційного листа виробника обладнання Carlson Surveyor2;
- Копія дістрибуторскої угоди на право представляти продукцію компанії Carlson в Україні;
- Документ підтвердження кваліфікації персоналу ТОВ «НГЦ» на розповсюдження продукції компанії Carlson, а саме обладнання Carlson Surveyor2.

2. Вказуємо на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме не відповідність учасника торгів ТОВ НГЦ що до кваліфікаційних вимог згідно розділу №1 «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в пункті «підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:», а саме:
1. «Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження на території України:
- офіційного представника компанії-виробника Товару;
- щонайменше 1 (одного) авторизованого сервісного центру компанії-виробника Товару, в якому може бути здійснений його гарантійний та післягарантійний ремонт, а також сервісне обслуговування на все запропоноване учасником обладнання тендерної пропозиції.»

Згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ НГЦ, заявлено обладнання двох виробників, а саме приймач виробництва Leica Geosystems AG, та контролер виробництва компанії Carlson. Та тільки на продукцію виробництва Leica Geosystems AG надані підтверджуючі кваліфікаціїні документи.
На обладнання виробництва компанії Carlson не надано жодного відповідного документу що до вимог тендерної документації, а саме авторизованого сервісного центру компанії-виробника Товару компанії Carlson в Україні, що до наданого обладнання Carlson Surveyor2, та сертифікат сервісного менеджера на право сервісної підтримки пропонованого обладнання компанії-виробника Товару компанії Carlson в Україні.
Згідно наведеного вимагаємо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «НГЦ» згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту №3 «Відхилення тендерних пропозицій» у частині №4 «4) ТП не відповідає умовам ТД.», та недотримання учасником вимог згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту №6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Директор ТОВ «КМС» Мизін Дмитро Олексійович
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 грудня 2018 11:09
Причина: за власним бажанням

Документи подані скаржником

20 листопада 2018 12:02
100.pdf
20 листопада 2018 12:02
i70-10-2018-compressed.pdf
20 листопада 2018 12:02
i80.pdf
20 листопада 2018 12:02
M6.pdf
20 листопада 2018 12:02
Аналіз.pdf

Документи подані скаржником

07 грудня 2018 11:36
Carlson_Surveyor2.pdf
07 грудня 2018 11:37
Screen.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГЕОВІВАТ" 316 980,00
UAH з ПДВ
316 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР" 336 990,00
UAH з ПДВ
336 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КМС" 343 200,00
UAH з ПДВ
343 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛНАВ" 345 600,00
UAH з ПДВ
345 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 17:32
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:32
S900_Керівництво користувача.pdf
29 листопада 2018 17:32
15Довідка відповідності.jpg
29 листопада 2018 17:32
14Технічна та якісні.jpg.pdf
29 листопада 2018 17:32
13Сервіс центр.jpg
29 листопада 2018 17:32
13.1Стонекс ВІВАТ_сервісний.pdf
29 листопада 2018 17:32
12.1Cертифікат дилера.pdf
29 листопада 2018 17:32
12 Статус дилера.jpg
29 листопада 2018 17:32
11Захист довкілля.jpg
29 листопада 2018 17:32
10Довідка про ліцензування.jpg
29 листопада 2018 17:32
8Витяг з ЄДР.pdf
29 листопада 2018 17:32
7Свідоцтво ПДВ.PDF
29 листопада 2018 17:32
6СТАТУТ.pdf
29 листопада 2018 17:32
5Протокол зборів Геовіват.pdf
29 листопада 2018 17:32
5НАКАЗ.pdf
29 листопада 2018 17:32
4Довідка ст 17 Закону.jpg
29 листопада 2018 17:32
3Досвід.jpg
29 листопада 2018 17:32
3.2Видаткова №34.pdf
29 листопада 2018 17:32
3.1Відгук+договір.pdf
29 листопада 2018 17:32
2Тендерна пропозиція.jpg.pdf
29 листопада 2018 17:32
1Довідка про закупки.jpg

Публічні документи

13 грудня 2018 15:44
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:42
Документи переможця.pdf
29 листопада 2018 17:50
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:49
28. Гудков_сертификат.pdf
29 листопада 2018 17:49
27. Трудовая Андрющенко.pdf
29 листопада 2018 17:49
26. Трудовая Гудков.pdf
29 листопада 2018 17:49
25. Трудовий договір Горб.pdf
29 листопада 2018 17:49
24. Штат.pdf
29 листопада 2018 17:49
23. Машина.pdf
29 листопада 2018 17:49
22. Договір оренди.pdf
29 листопада 2018 17:49
21. Обладнання, МТБ.pdf
29 листопада 2018 17:49
20. Трудовая Андрющенко.pdf
29 листопада 2018 17:49
17. Сертифика диллера.pdf
29 листопада 2018 17:49
11. ПДВ.pdf
29 листопада 2018 17:49
10. Статут.pdf
29 листопада 2018 17:49
09. Протокол.jpg
29 листопада 2018 17:49
08. Наказ .jpg
29 листопада 2018 17:49
04. Договір_ВЧ А3674+відгук.pdf
29 листопада 2018 17:49
03. Досвід.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 17:43
Договір Дніпро ровер.PDF
29 листопада 2018 11:45
Накладна Водпроект.PDF
29 листопада 2018 11:45
Договір Водпроект.PDF
29 листопада 2018 11:45
Відгук Водпроект.PDF
29 листопада 2018 11:45
Acty_equipment.PDF
29 листопада 2018 11:45
Сервісний центр КМС.pdf
29 листопада 2018 11:45
КМС сервис укр.PDF
29 листопада 2018 11:45
КМС сервис до 2020.PDF
29 листопада 2018 11:45
Договір оренди моно.PDF
29 листопада 2018 11:45
Бабайлов трудовая копия.PDF
29 листопада 2018 11:45
Бабайлов приказ.PDF
29 листопада 2018 11:45
Трудовая Глушко.PDF
29 листопада 2018 11:45
Наказ Глушко.PDF
29 листопада 2018 11:45
Trimble-KMC_Agreement_signed.PDF
29 листопада 2018 11:45
МАФ Днепр ровер КМС.PDF
29 листопада 2018 11:45
Договір Trimble KMC.PDF
29 листопада 2018 11:45
TSC3_укр.pdf
29 листопада 2018 11:45
Trimble R8s_ua.pdf
29 листопада 2018 11:45
KMC new nalog.PDF
29 листопада 2018 11:45
EDRPOU_KMC.PDF
29 листопада 2018 11:45
Технічна частина ровер 30_11.PDF
29 листопада 2018 11:45
Статут.pdf
29 листопада 2018 11:44
Протокол КМС.PDF
29 листопада 2018 11:44
ОПП4 копия.PDF
29 листопада 2018 11:44
Наказ зборів КМС.PDF
29 листопада 2018 11:44
Захист довкілля.PDF
29 листопада 2018 11:44
Довідка сервіс ровер.PDF
29 листопада 2018 11:44
Довідка відповідності ТД.PDF

Публічні документи

29 листопада 2018 18:37
Копія Статуту 1.pdf
29 листопада 2018 18:37
Виписка.pdf
29 листопада 2018 18:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 листопада 2018 18:33
Буклет Ranger3.pdf
29 листопада 2018 18:33
Буклет R10LT.pdf
29 листопада 2018 18:33
Сертифікат.JPG
29 листопада 2018 18:32
Авторизація виробника.JPG
29 листопада 2018 18:32
тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 18:32
Довідка.pdf
29 листопада 2018 18:32
Лист гарантія.pdf
29 листопада 2018 18:32
довідка-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГЕОВІВАТ"

ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КМС"

ТОВ "ЕЛНАВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГЕОВІВАТ"
#35621088
Відхилено 316 980,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 19:44
ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР"
#31436474
Переможець 336 990,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 21:38

Документи

10 грудня 2018 19:44
Електронний підпис
10 грудня 2018 19:43
Протокол.pdf

Документи

10 грудня 2018 21:38
Електронний підпис
10 грудня 2018 21:37
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 21:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР"
#31436474
336 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 21:38
Електронний підпис
10 грудня 2018 21:37
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 15:11
Договір.pdf укладений
22 грудня 2018 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 336 990,00
UAH з ПДВ