Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до принтера, багатофункціонального пристрою
Очікувана вартість
4 160,00 UAH
UA-2018-11-14-000795-b 449daa1c20c443eaaad0f5a8c236bc0d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зеленковська Марія Андріївна

717-17-30 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Зеленковська Марія Андріївна
717-17-30
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 09:00
Очікувана вартість: 4 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в Загальній інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Картриджі до принтера, багатофункціонального пристрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69009, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:48
2_ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ.doc
14 листопада 2018 12:48
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
14 листопада 2018 12:48
1_ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:48
Дата відповіді: 15 листопада 2018 11:07
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.4 в Загальній інформації до процедури закупівлі Замовника чітко вказано "Аналоги і еквівалент не пропонувати".

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій