Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Реконструкція зрошувальної системи на землях Раївської ОТГ Синельниківського району Дніпропетровської області»)
Очікувана вартість
35 618 388,00 UAH
UA-2018-11-14-000043-a 326d847bf5ba48b09daade993537541a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халабуда Олена

+380567209164 investowr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01038699
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А
Контактна особа: Халабуда Олена
+380567209164
investowr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 11:55
Очікувана вартість: 35 618 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Реконструкція зрошувальної системи на землях Раївської ОТГ Синельниківського району Дніпропетровської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, на землях Раївської ОТГ Синельниківського району Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 08:39
ТД Раївка 2018 на 29.11.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Переклад
Дата подання: 18 листопада 2018 17:28
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:51
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, якщо певні документи учасника-резидента викладені російською або іншою (не українською мовою), вони також потребують перекладу в сертифікованому центрі? Що має на увазі Замовник під терміном "сертифікований центр перекладів"? Дякую!
Відповідь: Сертифікований центр перекладів - організація, що займається перекладацькою діяльністю, має сертифікованих перекладачів і виконує вимоги стандартів Асоціації перекладачів України СТТУ АПУ 001-2000.Сертифікований центр перекладів - організація, що займається перекладацькою діяльністю, має сертифікованих перекладачів і виконує вимоги стандартів Асоціації перекладачів України СТТУ АПУ 001-2000.
Оренда/субпідряд
Дата подання: 18 листопада 2018 17:41
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:52
Згідно додатку 3 до ТД учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або інвентаризаційної відомості. Які документи має надати учасник на виконання вказаного пункту у разі залучення ним обладнання, механізмів та транспортних засобів за договором оренди та/або договором про надання послуг та/або договором субпідряду? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У примітці додатку 4 до тендерної документації зазначено: У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) транспортними засобами та механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди (наміру оренди) на залучені транспортні засобами і механізми.
Інженер-кошторисник
Дата подання: 18 листопада 2018 17:52
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:53
Згідно додатку 3 до ТД учасник надає довідку про наявність працівників, при цьому обов'язкова наявність інженера-кошторисника. Чи буде відповідати цим вимогам ТД працівник, який виконує вказані функції, але посада якого називається, наприклад, кошторисник або начальник проектно-кошторисного відділу? Дякую!
Відповідь: Так, буде відповідати вимогам ТД працівник, який виконує вказані функції кошторисника (складання актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3)
Відмітка Держкомстату
Дата подання: 18 листопада 2018 21:58
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:54
Згідно пп. 4 п. 1 розділу 3 ТД учасник має надати копію ф-1 “Баланс підприємства” та копію ф-2 “Звіт про фінансові результати підприємства” з відміткою про прийняття органу Держкомстату. Якщо учасник здає вказані звіти в електронному варіанті, чи достатньо буде на виконання вказаних пунктів учаснику надати відповідні квитанції про прийняття вказаних звітів? дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, учасник має надати копію з електронного варіанта ф-1 “Баланс підприємства” та копію з електронного варіанта ф-2 “Звіт про фінансові результати підприємства” з відміткою про прийняття органу Держкомстату (копії квитанції про прийняття вказаних звітів).
Звітний період
Дата подання: 18 листопада 2018 21:59
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:55
Учасник за ТД має надати копії ф-1 “Баланс підприємства” за останній звітний період та ф-2 “Звіт про фінансові результати підприємства” за останній звітний період. Під звітним періодом Замовник має на увазі квартал або рік? Дякую!
Відповідь: Це питання учасник має задати своєму працівнику бухгалтерії, оскільки замовник не знає , який у учасника останній звітний період ІІІ квартал або 2017 рік.
Проект договору
Дата подання: 18 листопада 2018 22:08
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:59
Згідно ТД учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору з додатками згідно додатку 8 до ТД. Згідно додатку 8 додатками до договора є договірна ціна, календарний графік виконання робіт та проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1-5:2016. Чи повинен Учасник надати зазначені документи у складі тендерної пропозиції? Для розробки ПВР необхідний проект. Чи може замовник завантажити його у систему? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учасник повинен надати зазначені документи у складі тендерної пропозиції.
У додатку 2 до тендерної документації зазначена інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі (технічне завдання), на підставі якого учасник розробляє проект виконання робіт.
Оформлення
Дата подання: 19 листопада 2018 09:00
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:08
Доброго дня! Згідно ТД документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи. Роз'ясніть будь ласа, чи стосуються ці вимоги договірної ціни з розрахунками та листів-згод на обробку персональних даних від працівників учасника? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання реєстраційного номеру договірної ціни з розрахунками не стосується .
Забезпечення договору
Дата подання: 19 листопада 2018 09:55
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:07
Згідно вимог ТД учасник має надати забезпечення виконання договору у формі гарантії. Яка гарантія мається на увазі Замовником електронна чи ні? Гарантія повинна бути з покриттям або ні? Дякую!
Відповідь: Забезпечення виконання договору вимагається від учасника-переможця.
Відмітка Держкомстату
Дата подання: 19 листопада 2018 10:05
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:13
Дякуємо за відповідь! Роз'ясніть, будь ласка, чи вірно зрозуміли: на виконання пп. 4 п. 1 розділу 3 ТД щодо надання копій ф-1 “Баланс підприємства” та ф-2 “Звіт про фінансові результати підприємства” з відміткою про прийняття органу Держкомстату учасник може надати копії вказаних електронних звітів з квитанціями про їх прийняття, що буде вважатися відміткою органу Держкомстату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Фасонні частини
Дата подання: 19 листопада 2018 10:20
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:49
Згідно п. 58 та п. 60 розділу ІІІ Локального кошторису № 2-1-1 Додатку 2 до ТД передбачено установлення сталевих зварних фасонних частин діаметром 600-800мм та 300-500 мм. Уточніть, будь ласка, які саме фасонні частини маються на увазі (переходи, відводи, трійники тощо)? Дякую!
Відповідь: Договірну учасника має складати кошторисник, який має знати як складаються локальні кошториси, стосовно вашого питання задавайте питання йому. Згідно п. 59, п.61 та п.62 розділу ІІІ Локального кошторису № 2-1-1 Додатку 2 до ТД передбачено: Фланцi з вуглецевої сталi ВСт3сп2,3 плоскi приварнi iз з'єднувальним виступом, Ру 1МПа [10 кгс/см2], дiаметр умовного проходу 600 мм ,400 мм, 300 мм.
Техніка
Дата подання: 19 листопада 2018 10:39
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:59
Згідно примітки до додатку 2 до ТД при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі тендерної пропозицій. Яка заміна мається на увазі Замовником: заміна техніки, передбаченої у нормах, на аналогічну, яка є в наявності у учасника? Або заміна техніки, яку передбачив учасник при розрахунку договірної ціни і вказав у довідці про наявність обладнання на іншу під час виконання робіт? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договірну учасника має складати кошторисник, який має знати як складаються локальні кошториси відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Заміна техніки, яку передбачив учасник при розрахунку договірної ціни і вказав у довідці про наявність обладнання на іншу під час виконання робіт.
Забезпечення договора
Дата подання: 19 листопада 2018 13:27
Дата відповіді: 19 листопада 2018 13:47
Дякуємо за відповідь! Але роз'ясніть, будь ласка, яку ж гарантію має надати учасник-переможець для забезпечення виконання договору електронну чи ні? І чи має бути ця гарантія з покриттям? Дякую!
Відповідь: Забезпечення виконання договору вимагається від учасника-переможця.
Вимоги до банківської гарантії таки самі як при забезпечені тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД" 35 255 766,00
UAH з ПДВ
35 075 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ 35 606 340,00
UAH з ПДВ
35 255 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 13:02
довідка ДФС
05 грудня 2018 13:02
довідка МВС
01 грудня 2018 11:35
Електронний підпис
01 грудня 2018 11:29
файл 5а
01 грудня 2018 11:29
файл 3-1а
01 грудня 2018 11:29
файл 3а
01 грудня 2018 11:29
файл 1а
28 листопада 2018 18:01
Електронний підпис
28 листопада 2018 17:59
Підписаний_GarLIST 5319.pdf
28 листопада 2018 17:59
Лицензия с эцп.pdf
28 листопада 2018 17:59
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 6.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 5.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 4.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 3-1.rar
28 листопада 2018 17:59
файл 3.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 2.pdf
28 листопада 2018 17:59
файл 1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 09:03
Електронний підпис
29 листопада 2018 09:01
20181126_173910327_75780.rar
29 листопада 2018 09:01
Файл 6.pdf
29 листопада 2018 09:01
Файл 5.pdf
29 листопада 2018 09:01
Файл 4.pdf
29 листопада 2018 09:01
Файл 3-1.rar
29 листопада 2018 09:01
Файл 3.pdf
29 листопада 2018 09:01
Файл 2.pdf
29 листопада 2018 09:01
Файл 1.pdf
29 листопада 2018 09:01
20181126_180148571_100499.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД"

ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД"
#39716555
Переможець 35 075 760,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 11:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД" #39716555

№ рішення у справі

60/35-р/к

Дата рішення у справі

20.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 грудня 2018 11:12
Електронний підпис
30 листопада 2018 12:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД"
#39716555
35 075 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2018 11:12
Електронний підпис
30 листопада 2018 12:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 14:25
ДУ №1 від 28.01.2019 (1).pdf зміни до договору
28 січня 2019 14:25
1_ДУ №1 від 28.01.2019.pdf укладений
28 січня 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 13:05
Договір №10 від 14.12.2018 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 13:05
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 08:50
Договір №10 від 14.12.2018.pdf укладений
14 грудня 2018 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, у зв"язку з коригуванням проектно-кошторисної документацїї
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 254 422,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Коригування проектно-кошторисної документації