Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори, клавіатура з мишкою, стабілізатори напруги, флеш-пам’ять, картриджи).
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2018-11-13-002011-a 8345a03bfc974d04932c05060e1bf91a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Аліса Дмитрівна

aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Науменко Аліса Дмитрівна
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори, клавіатура з мишкою, стабілізатори напруги, флеш-пам’ять, картриджи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м.Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 15:19
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc
13 листопада 2018 15:19
Додаток 2 (Основні умови до договору).doc
13 листопада 2018 15:19
Додаток 1 (Технічні (якісні) вимоги ).docx
13 листопада 2018 15:19
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 11:12
Дата відповіді: 14 листопада 2018 13:01
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 Технічні (якісні) вимоги до Товару * у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних та характеристик.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій