Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Змішувачі для душу, шланги для душу, вантус, трос сантехнічний, ключ заклепочний (за ДК 021-2015 к. 44410000-7 вироби для ванної кімнати та кухні)
Очікувана вартість
6 890,00 UAH
UA-2018-11-13-001771-b 25f8373ec2c34ba79fcccfe1b50623a1
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Фещенко Юлія Геннадіївна

380445151676 kyivcspr1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 20076991
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 28-В
Контактна особа: Фещенко Юлія Геннадіївна
380445151676
kyivcspr1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 11:00
Очікувана вартість: 6 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Змішувачі для душу, шланги для душу, вантус, трос сантехнічний, ключ заклепочний (за ДК 021-2015 к. 44410000-7 вироби для ванної кімнати та кухні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Змішувачі для душу, шланги для душу, вантус, трос сантехнічний, ключ заклепочний (за ДК 021-2015 к. 44410000-7 вироби для ванної кімнати та кухні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, просп. Маяковского, 28-В
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 09:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 4 511,00
UAH з ПДВ
4 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2018 10:23
tz-sertifikat-2018.pdf
20 листопада 2018 10:23
tz-sehs.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Переможець 4 511,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 13:33

Документи

22 листопада 2018 13:32
Протокол 133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
4 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 13:32
Протокол 133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 19:04
Договір 30.11.2018.pdf укладений
30 листопада 2018 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 511,00
UAH з ПДВ