Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок)
Очікувана вартість
47 200,00 UAH
UA-2018-11-13-001099-a 4257937ef3a14b4eaf2f843ef8f45ea6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Леоненко

+380462679674 kadri_hospital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Олеся Леоненко
+380462679674
kadri_hospital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 47 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,91%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул,Волковича,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 12:24
Оголошення_системний блок2018-2.doc
13 листопада 2018 12:24
договор_немед.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 11:33
Дата відповіді: 15 листопада 2018 15:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що згідно з п. 1.1.6 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п.1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі. Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 46 999,00
UAH з ПДВ
46 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 16:22
propozitsiya nova 46998.96.pdf
20 листопада 2018 13:07
propozitsiya nova 46999.pdf
20 листопада 2018 13:07
Сервіс_центри.pdf
20 листопада 2018 13:07
Компа ком документы_Все.rar
20 листопада 2018 13:07
Сертификаты GTL.rar
20 листопада 2018 13:07
Сертификат 2018_03_30 Мікротрон.rar
20 листопада 2018 13:07
листи та справки про все.rar
20 листопада 2018 13:07
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
20 листопада 2018 13:07
Договора +РН опыт поставок2.rar
20 листопада 2018 13:07
о несертификации.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 46 999,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 12:54

Документи

22 листопада 2018 12:54
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:52
рішення_55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
46 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2018 12:54
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:52
рішення_55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 11:18
договор300.pdf укладений
27 листопада 2018 11:17