Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Очікувана вартість
345 600,00 UAH
UA-2018-11-13-000969-c ● 320317ab577e4dbca3dd123e758bfb0e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 39802366 |
Вебсайт: | http://kyiv.land.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 69 |
Контактна особа: |
Дорошенко Павло Юрійович +380442876420 m.kyiv@land.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 15:22 |
Очікувана вартість: | 345 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 728,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Бюджетна програма КПКВК 2803030 «Загальнодержавні топографо-геодезичні та картографічні роботи, демаркація та делімітація державного кордону». Напрям використання бюджетних коштів: придбання обладнання і предметів довгострокового користування (придбання геодезичних приладів, фотографічного, фотограмметричного та картографічного обладнання; придбання активного мережевого та телекомунікаційного обладнання; видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2018
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2018 18:11 |
Договір до Тендерної документації 1.doc | |
13 листопада 2018 18:11 |
Тендерна документація - GPS приймачі 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX
Дата подання: 14 листопада 2018 23:29
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:57
Шановний Замовник!
Вважаємо використання цієї специфікації, в особливості sCMRX або CMRx (що є пропрієтарною власністю єдиного виробника компанії Trimble) упередженою в бік цього виробника обладнання та повністю обмежує можливість участі у тендері для інших учасників.
На данний час всі інші виробники ГНСС обладнання можуть обробляти дані поправки лише обмежено - для GPS, а у Ваших специфікаціях вказано наявність всіх ГНСС сузірь для, що у повній мірі може виконати лише приймач компанії Trimble.
Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації,
В результаті надання відповідного роз’яснення щодо форматів коригуючої поправки просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та строки подання пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто Законом заборонено замовникам встановлювати будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення учасниками процедур закупівель своїх прав.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та визначений формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x.
Разом з тим, тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зокрема і на компанію Trimble, про що йдеться у Вашому запитанні. Тому замовником не було порушено вимог законодавства стосовно наявності в тендерній документації посилань на конкретного виробника, а встановлення детального опису та вимог щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача є обов’язковим відповідно до частини другої статті 22 Закону.
Крім того, вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s, R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто Законом заборонено замовникам встановлювати будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення учасниками процедур закупівель своїх прав.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та визначений формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x.
Разом з тим, тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зокрема і на компанію Trimble, про що йдеться у Вашому запитанні. Тому замовником не було порушено вимог законодавства стосовно наявності в тендерній документації посилань на конкретного виробника, а встановлення детального опису та вимог щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача є обов’язковим відповідно до частини другої статті 22 Закону.
Крім того, вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s, R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні.
Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача
Дата подання: 14 листопада 2018 23:59
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:01
Шановний Замовник!
Чому у назві державної закупівлі мова йдеться про придбання комплекта двочастотного GPS-приймача?
Бо технічні характеристики тендерної документації вказують на те, що предметом закупівлі є мультичастотний ГНСС-приймач.
Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган). На виконання цієї норми Закону наказом № 454 від 17.03.2016 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578) Уповноваженим органом затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Предмет закупівлі комплекту двочастотного GPS-приймача в ієрархічній структурі основного словника Єдиного закупівельного словника відповідає показнику 6-го знаку, а саме: 38112100-4 «Системи глобальної навігації та глобального позиціонування (GPS або аналогічні системи)».
В зв’язку з цим, предмет закупівлі двочастотного GPS-приймача визначено, відповідно до Порядку, за показником четвертої цифри основного словника: 38110000-9 – «Навігаційні прилади», із зазначенням у дужках його конкретної назви, а саме: придбання комплекта двочастотного GPS-приймача.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача.
Як відомо, система глобального позиціонування (GPS) – це сукупність радіоелектронних засобів, що дозволяє визначати положення та швидкість руху об'єкта на поверхні Землі або в атмосфері та складається з трьох сегментів: управління, космічного та сегменту користувачів. Сегмент користувачів складається з GPS-приймачів різних типів. Для високоточних вимірювань в геодезії та геодинаміці використовуються спеціалізовані двохчастотні багатоканальні приймачі, здатні здійснювати як кодові, так і фазові вимірювання в усіх можливих режимах.
На даний час, більшість компаній-виробників сучасного геодезичного обладнання та супутникових приймачів зазвичай визначають у каталогах продукції загальну назву розділу – супутникові (GPS) приймачі, в якому наявне спеціальне геодезичне обладнання, зокрема таке як GNSS-приймачі, GPS/GNSS-приймачі, GPS-приймачі, тощо. Враховуючи зазначене, а також з метою створення та поширення конкурентного середовища між учасниками процедури закупівлі, замовником було прийняте рішення визначити конкретну назву предмету закупівлі на основі загальної каталожної назви геодезичного обладнання, а саме – супутникові (GPS) приймачі.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган). На виконання цієї норми Закону наказом № 454 від 17.03.2016 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578) Уповноваженим органом затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Предмет закупівлі комплекту двочастотного GPS-приймача в ієрархічній структурі основного словника Єдиного закупівельного словника відповідає показнику 6-го знаку, а саме: 38112100-4 «Системи глобальної навігації та глобального позиціонування (GPS або аналогічні системи)».
В зв’язку з цим, предмет закупівлі двочастотного GPS-приймача визначено, відповідно до Порядку, за показником четвертої цифри основного словника: 38110000-9 – «Навігаційні прилади», із зазначенням у дужках його конкретної назви, а саме: придбання комплекта двочастотного GPS-приймача.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо.
Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача.
Як відомо, система глобального позиціонування (GPS) – це сукупність радіоелектронних засобів, що дозволяє визначати положення та швидкість руху об'єкта на поверхні Землі або в атмосфері та складається з трьох сегментів: управління, космічного та сегменту користувачів. Сегмент користувачів складається з GPS-приймачів різних типів. Для високоточних вимірювань в геодезії та геодинаміці використовуються спеціалізовані двохчастотні багатоканальні приймачі, здатні здійснювати як кодові, так і фазові вимірювання в усіх можливих режимах.
На даний час, більшість компаній-виробників сучасного геодезичного обладнання та супутникових приймачів зазвичай визначають у каталогах продукції загальну назву розділу – супутникові (GPS) приймачі, в якому наявне спеціальне геодезичне обладнання, зокрема таке як GNSS-приймачі, GPS/GNSS-приймачі, GPS-приймачі, тощо. Враховуючи зазначене, а також з метою створення та поширення конкурентного середовища між учасниками процедури закупівлі, замовником було прийняте рішення визначити конкретну назву предмету закупівлі на основі загальної каталожної назви геодезичного обладнання, а саме – супутникові (GPS) приймачі.
Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ГЕОВІВАТ" |
316 980,00
UAH з ПДВ
|
316 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР" |
336 990,00
UAH з ПДВ
|
336 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КМС" |
343 200,00
UAH з ПДВ
|
343 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛНАВ" |
345 600,00
UAH з ПДВ
|
345 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГЕОВІВАТ" #35621088 |
Відхилено |
316 980,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 18:20
|
ТОВ "НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР" #31436474 |
Відхилено |
336 990,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 18:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КМС" #23705401 |
Переможець |
343 200,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 16:29
|
Договір про закупівлю | укладений |
18 грудня 2018 16:25
|