Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Розробка програми обстеження технічного стану стендів датчиків КВП. Виконання обстеження технічного стану стендів датчиків КВП енергоблоку №3)
Очікувана вартість
1 475 934,40 UAH
UA-2018-11-12-001577-a 8754acdb3b0c4e4fb5f81dd235694bad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 15:14
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 15:14
Початок аукціону: 28 листопада 2018 15:05
Очікувана вартість: 1 475 934,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці КВП – Алефіренко Ігор Іванович., тел. (05136) 4-13-37, i_alefirenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 71330000-0 Інженерні послуги різні (Розробка програми обстеження технічного стану стендів датчиків КВП. Виконання обстеження технічного стану стендів датчиків КВП енергоблоку №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП "Южно-Українська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 15:11
ТВ.PDF
12 листопада 2018 15:11
Додаток 4 Технічні вимоги .doc
12 листопада 2018 15:11
Додаток 3 Істотні умови до договору.docx
12 листопада 2018 15:11
Додаток 2 Проект договору.doc
12 листопада 2018 15:11
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
12 листопада 2018 15:11
71330000-0 Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість
Дата подання: 13 листопада 2018 09:21
Дата відповіді: 13 листопада 2018 15:42
Ми, як потенційний учасник, бажаємо взяти участь у данному аукціоні. Але нам не зрозуміло яким чином була розрахована очікувана вартість пропонованих послуг. Просимо дати поясненя щодо формування очікуваної вартості.
Відповідь: ВП ЮУАЕС був проведений маркетинговий аналіз. На основі відповідей потенційних виконавців робіт була сформована очікувана вартість послуги
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 листопада 2018 13:31
Дата відповіді: 15 листопада 2018 14:08
Відповідно до п.5.1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, підписана уповноваженою особою учасника та оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: 1. Предмет, номер та дату договору. 2. Контрагент.» Просимо надати роз'яснення, чи повинен учасник надавати завірені копії або оригинали відгуків замовників послуг на договори, що наводяться в довідці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана довідка повинна відповідати вимогам тендерної документації. На ваш розсуд можете надати копії або оригінали відгуків замовників послуг на договори, що наводяться в довідці

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" 797 974,85
UAH
539 998,00
UAH
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ" 930 000,00
UAH
540 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 16:13
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:05
Довідка банкрутство.PDF
05 грудня 2018 16:02
электронные торги.zip
29 листопада 2018 13:19
Електронний підпис
27 листопада 2018 10:49
Електронний підпис
27 листопада 2018 10:47
Довідки по ст 17.PDF
27 листопада 2018 10:47
Повноваження керівника.PDF
27 листопада 2018 10:47
Інформаційна довідка.PDF
27 листопада 2018 10:47
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
27 листопада 2018 10:47
Довідка про ед податок.PDF
27 листопада 2018 10:47
Довідка про субпідрядників.PDF
27 листопада 2018 10:47
Відгуки.PDF
27 листопада 2018 10:47
Довідка про працівників.PDF
27 листопада 2018 10:47
Розрахунковий кошторис.PDF
27 листопада 2018 10:47
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

27 листопада 2018 11:57
Електронний підпис
27 листопада 2018 11:48
Рішення НАЕК.pdf
27 листопада 2018 11:48
санкції.pdf
27 листопада 2018 11:47
витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2018 11:47
Лист-заявка.pdf
27 листопада 2018 11:47
Техничні вимоги.pdf
27 листопада 2018 11:47
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 11:47
Розрахунок договірної ціни.pdf
27 листопада 2018 11:47
відгуки.pdf
27 листопада 2018 11:47
Кваліфікаційні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ КОНТРОЛЮ ТА АВАРІЙНОГО РЕАГУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
Переможець 539 998,00
UAH
03 грудня 2018 17:04

Документи

03 грудня 2018 17:03
Електронний підпис
03 грудня 2018 16:56
ПРОТОКОЛ № ПТ.0.0011Ц.424
28 листопада 2018 15:26

код ЄДРПОУ 37588598 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
539 998,00
UAH
Документи

Документи

03 грудня 2018 17:03
Електронний підпис
03 грудня 2018 16:56
ПРОТОКОЛ № ПТ.0.0011Ц.424
28 листопада 2018 15:26

код ЄДРПОУ 37588598 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 08:14
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 14:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 14:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 травня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:53
Договір.pdf укладений
22 грудня 2018 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання зобов'язань щодо надання послуг у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин без зміни строку дії договору, що спричинили такі зміни (значні терміни проведення експертизи звітних документів в Держатом регулювання)
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-18-04977
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-123-01-18-04977
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів виконання зобов'язань щодо надання послуг у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин без зміни строку дії договору, що спричинили такі зміни (значні терміни проведення експертизи звітних документів в Держатом регулювання)
Номер договору про закупівлю: 48-123-01-18-04977
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 539 998,00
UAH