Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (Четверть куряча заморожена)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2018-11-12-001555-a a5bf163d58b3444a9284b8f926ae2a78
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кузнецова

+380577251069 odkl1buhalter@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 02003706
Місцезнаходження: 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а
Контактна особа: Тетяна Кузнецова
+380577251069
odkl1buhalter@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 20 листопада 2018 13:56
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 кілограм
Четверть куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 13:16
Оголошення зі змінами.docx
15 листопада 2018 13:16
Додаток 2 ПРОЭКТ Договора зі змінами.docx
15 листопада 2018 13:16
Протокол змін.pdf
15 листопада 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 13:16
Оголошення зі змінами.docx
12 листопада 2018 15:06
Оголошення.docx
15 листопада 2018 13:16
Додаток 2 ПРОЭКТ Договора зі змінами.docx
12 листопада 2018 15:06
Додаток 2 ПРОЭКТ Договора.docx
15 листопада 2018 13:16
Протокол змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 14 листопада 2018 09:53
Дата відповіді: 15 листопада 2018 13:17
Відповідно до вимог підпункту 6) пункту 8 Вимоги до кваліфікації учасників ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель : на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; • акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за період з 01.08.2018р. до дати подання тендерної пропозиції. Підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91; Проте, Санітарні правила, на які посилається замовник, 1 січні 2017 року втратили чинність на підставі розпорядження Кабінету міністрів України від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», як акт санітарного законодавства, виданий центральними органами виконавчої влади Української РСР. На теперішній час проведення дезінфекції автотранспортних засобів регулюється виключно Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до статей 40, 43, 44 вищезазначеного Закону України, встановлення строків проведення дезінфекції автотранспортних засобів покладається на оператора ринку харчових продуктів. Таким чином, вимога щодо відповідності проведеної дезінфекція вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 не відповідає нормам діючого законодавства та може обмежити коло потенційних учасників, тобто є дискримінаційною. Враховуючи наведене та керуючись принципами здійснення закупівель, прошу виключити з Тендерної документації вимоги: щодо дотримання Учасником вимог Санітарних правил - нормативного акту, який на момент оголошення процедури втратив чинність щодо відповідності проведеної дезінфекція вимогам п. 194 вищезазначених Санітарних правил.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ " 89 600,00
UAH з ПДВ
89 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старченко Наталія Сергіївна 111 664,00
UAH з ПДВ
99 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 12:16
Цена окор.pdf
19 листопада 2018 12:16
Виписка.pdf
19 листопада 2018 12:16
АНТОН Вытяг налоговая.jpg

Публічні документи

23 листопада 2018 09:55
ЦП по результату аукциона.pdf
19 листопада 2018 10:36
пакет документов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "

ФОП Старченко Наталія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ "
#3243504579
Відхилено 89 600,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 11:11
ФОП Старченко Наталія Сергіївна
#3186507004
Переможець 99 680,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 11:20

Документи

21 листопада 2018 11:11
Електронний підпис
21 листопада 2018 11:11
Рішення.pdf

Документи

23 листопада 2018 11:20
Електронний підпис
23 листопада 2018 11:19
Рішення 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Старченко Наталія Сергіївна
#3186507004
99 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 11:20
Електронний підпис
23 листопада 2018 11:19
Рішення 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 12:04
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 11:54
Договор 1827.pdf укладений
27 листопада 2018 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 680,00
UAH з ПДВ