Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (Четверть куряча заморожена)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2018-11-12-001555-a ● a5bf163d58b3444a9284b8f926ae2a78
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 02003706 |
Місцезнаходження: | 61051, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, 337а |
Контактна особа: |
Тетяна Кузнецова +380577251069 odkl1buhalter@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2018 13:56 |
Очікувана вартість: | 112 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2240 кілограм
Четверть куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 13:16 |
Оголошення зі змінами.docx | |
15 листопада 2018 13:16 |
Додаток 2 ПРОЭКТ Договора зі змінами.docx | |
15 листопада 2018 13:16 |
Протокол змін.pdf |
15 листопада 2018 13:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2018 13:16 |
Оголошення зі змінами.docx
|
|||
15 листопада 2018 13:16 |
Додаток 2 ПРОЭКТ Договора зі змінами.docx
|
|||
15 листопада 2018 13:16 |
Протокол змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 14 листопада 2018 09:53
Дата відповіді: 15 листопада 2018 13:17
Відповідно до вимог підпункту 6) пункту 8 Вимоги до кваліфікації учасників ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель :
на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
- у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
• договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
• акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за період з 01.08.2018р. до дати подання тендерної пропозиції. Підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91;
Проте, Санітарні правила, на які посилається замовник, 1 січні 2017 року втратили чинність на підставі розпорядження Кабінету міністрів України від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», як акт санітарного законодавства, виданий центральними органами виконавчої влади Української РСР.
На теперішній час проведення дезінфекції автотранспортних засобів регулюється виключно Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до статей 40, 43, 44 вищезазначеного Закону України, встановлення строків проведення дезінфекції автотранспортних засобів покладається на оператора ринку харчових продуктів.
Таким чином, вимога щодо відповідності проведеної дезінфекція вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 не відповідає нормам діючого законодавства та може обмежити коло потенційних учасників, тобто є дискримінаційною.
Враховуючи наведене та керуючись принципами здійснення закупівель, прошу виключити з Тендерної документації вимоги:
щодо дотримання Учасником вимог Санітарних правил - нормативного акту, який на момент оголошення процедури втратив чинність
щодо відповідності проведеної дезінфекція вимогам п. 194 вищезазначених Санітарних правил.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУЛГАКОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ " #3243504579 |
Відхилено |
89 600,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2018 11:11
|
ФОП Старченко Наталія Сергіївна #3186507004 |
Переможець |
99 680,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2018 11:54
|
Договор 1827.pdf | укладений |
27 листопада 2018 11:50
|