Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 - Послуги їдалень (харчування учнів 1-4 класів -218 учнів, 165 днів; учні пільгових категорій - 44 учнів, 165 днів; харчування учнів в оздоровчих таборах - 35 учнів,14 днів; харчування учнів в ГПД за рахунок батьківської плати - 44 учнів, 164 днів)
Очікувана вартість
536 188,00 UAH
UA-2018-11-12-000184-a 7e919cd8f2554c598454ac2e46226881
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Широкий Володимир Петрович

+380554973245 38053572@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ЗОШ №5 Новокаховської МР
Код ЄДРПОУ: 38053572
Вебсайт: http://nvk5.at.ua
Місцезнаходження: 74988, Україна , Херсонська обл., місто Таврійськ, вулиця Каховська, будинок 42
Контактна особа: Широкий Володимир Петрович
+380554973245
38053572@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 10:22
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 10:22
Початок аукціону: 29 листопада 2018 13:08
Очікувана вартість: 536 188,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 роб. дні
55510000-8 - Послуги їдалень (харчування учнів 1-4 класів -218 учнів, 165 днів; учні пільгових категорій - 44 учнів, 165 днів; харчування учнів в оздоровчих таборах - 35 учнів,14 днів; харчування учнів в ГПД за рахунок батьківської плати - 44 учнів, 164 днів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74988, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, м. Таврійськ, вул. Каховська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 10:22
ДКТ послуги харчування 2019 ЗОШ 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000184-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 05 грудня 2018 14:51
Вимога про скасування рішення
Замовник: КЗ ЗОШ №5 Новокаховської МР
74988, Херсонська область, місто Таврійськ, вулиця Каховська, будинок 42

Суб’єкт вимоги: Товариство з обмеженою відповідальністю
"РАМЕДАС УКРАЇНА"
код ЄДРПОУ 41602890
73000, м. Херсон, вул. Михайлівська, б. 18

Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a


ВИМОГА


Повідомляємо, що 29.11.2018 року, о 13.08, відбувся електронний аукціон процедури закупівлі - відкриті конкурсні торги за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (далі - Послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a, Замовник: КЗ ЗОШ №5 Новокаховської МР (Код ЄДРПОУ 38053572, 74988, Херсонська область, місто Таврійськ, вулиця Каховська, будинок 42).
До участі у закупівлі Послуги подано 2 (дві) пропозиції, а саме:
№ з/п Учасник Код за ЄДРПОУ Остаточна пропозиція,
грн. без ПДВ
1 ФОП "ДОВБУШ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА" 3349315785 534 970,00
2 ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 41602890 528 330,60

Цінова пропозиція ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Однак, згідно Протоколу розгляду пропозицій конкурсних торгів від 30.11.2018 року, тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" було відхилено, так як пропозиція торгів не відповідає умовам документації на закупівлю.
Уважно вивчивши вимоги Тендерної документації (далі – Тендерна документація) на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (далі - Послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a, Замовник: КЗ ЗОШ №5 Новокаховської МР (Код ЄДРПОУ 38053572, 74988, Херсонська область, місто Таврійськ, вулиця Каховська, будинок 42), за посиланням в мережі Інтернет: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-11-12-000184-a ,
уважно вивчивши документи, подані ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у складі пропозиції конкурсних торгів, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації, а причини відхилення пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" є необґрунтованими та безпідставними, виходячи з наступного.
1. Пункт 2 Технічних вимог, що викладені у Додатку 1 до Тендерної документації, передбачають наявність у Учасника торгів матеріально-технічної бази, стаціонарних складських приміщень для збереження та відпуску товару, обладнаних відповідним холодильним та технологічним обладнанням.
Однак, вказана норма Технічних вимог та Технічні вимоги в цілому не вимагають від Учасника надання доказів, що підтверджують наявність у нього вказаного холодильного та технологічного обладнання.
Крім того, пункт 1 розділу 5 Тендерної документації передбачає орієнтовну форму довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що встановлює перелік витребовуваних документів. При цьому, окремої вимоги щодо надання документів, що підтверджують наявність холодильного та технологічного обладнання, не передбачено.
Таким чином, можна дійти висновку, що попри необхідність наявності у Учасника холодильного та технологічного обладнання, Тендерна документація не вимагає надання доказів, що підтверджують його наявність.
На вимогу Замовника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" готовий надати відповідні документи, що підтверджують наявність холодильного та технологічного обладнання.

2. Стосовно начебто відсутньої відмітки про проходження санітарної обробки автотранспортом, повідомляємо наступне.
Положення статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначають гігієнічні вимоги до транспортних засобів, при цьому не встановлюючи строків та періодичність проходження санітарної обробки.
Натомість, пункт 3 частини 1 цієї ж статті вказує, що «Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням».
З цього приводу, додатково пояснюємо, що за наявними у складі пропозиції документами (що, в свою чергу, не спростовується Тендерним комітетом), останнє проходження санітарної обробки здійснено 02.11.2018 року, перед черговим навантаженням. Після цього транспортний засіб не використовувався, а отже, необхідності у проведенні санітарної обробки не було.
Звертаємо окрему увагу, на той факт, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 01.08.2013 року № 678, яким затверджено Державні санітарні норми та правила «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей», на який посилається Тендерний комітет, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 234 від 24.03.2016 року.

Щодо відсутності підтвердження наявності складських приміщень, а саме, відсутності Акту прийому-передачі орендованого майна, повідомляємо наступне.
Пункт 1.1 розділу 5 Тендерної документації встановлює документ – «Довідку в довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням власні чи орендовані та документальне підтвердження цього (наявність складських приміщень, автотранспорту для доставки товару, копії договорів на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту, яким буде здійснюватися поставка товару та копія технічного паспорта на автомобіль; копії договорів на проведення дератизації та дезінсекції складських приміщень, експлуатаційний дозвіл на складське приміщення); Всі документи мають бути дійсні на момент розкриття.»
Таке формулювання вимог до вказаної Довідки не встановлює вимоги щодо наявності Акту прийому-передачі орендованого майна.
При підготовці та поданні документів ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" керувався вимогами чинного законодавства України та вимогами Тендерної документації.
На вимогу Замовника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" готовий надати Акт прийому-передачі складського приміщення.

3. Стосовно того, що Договір №1 від 01.02.2018 року не є аналогічним, повідомляємо наступне.
ДСТУ 4281:2004 «ЗАКЛАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Класифікація» дають наступні визначення:
Їдальня - заклад ресторанного господарства для обслуговування певного контингенту споживачів із різноманітним асортимен¬том продукції власного виробництва і закупних товарів, в якому страви можуть надавати у вигляді скомплектованих раціонів харчування.
Примітка. Функціює, як правило, за місцем роботи споживачів, у навчальних закладах, військових підрозділах, лікуваль¬них та оздоровчих закладах, відділеннях лікарень, закладах соціальної підтримки малозабезпечених верств населення тощо. В їдальнях можуть функціювати зали оздоровчої, лікувальної та лікувально-профілактичної призначеності. В якості спеціалізованих їдалень розрізняють дієтичні їдальні (ДСТУ 3862) (п.3.23);
Ресторан за спеціальними замовленнями (catering, кейтерінг) - заклад ресторанного господарства, призначений готувати і постачати готову їжу та організовувати обслуговування спо¬живачів в інших місцях за спеціальними замовленнями.
Примітка. Такі заклади можуть обслуговувати банкети, фірмові прийоми, ділові зустрічі, весілля та інші свята у залах, офісах, на природі, під тентами тощо.
Якщо уважно вивчити Договір №1 від 01.02.2018 року, то відповідно до п.1.2 Сторона-2, застосовуючи професійні знання та навички, зобов’язується забезпечити харчуванням учнів шкіл, що розташовані на території Білозерської об’єднаної територіальної громади, а Сторона-1 зобов’язується надати для виконання умов Договору персонал, матеріальну базу та оплатити надані послуги Сторони-2.
Пункт 3.4 передбачає, що На період дії Договору Сторона-1 надає Стороні-2 у користування приміщення харчоблоку, складських приміщень, цехів та інших, а також, обладнання харчоблоку, буфет.
Таким чином, можна дійти висновку, що предметом Договору №1 від 01.02.2018 року є саме Послуга їдалень (приготування їжї на місці), а не кейтерингові послуги.
Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги було внесено Замовник – Білозерською селищною радою, помилково. З цього приводу ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" звертатиметься до Білозерської селищної ради з метою виправлення вказаної помилки.
Однак, навіть наявність технічної помилки не звільняє Замовника від зобов’язання об’єктивно та неупереджено оцінити тендерні пропозиції.
Звертаємо, також, увагу, у складі пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" було подано ще один Договір – Договір №57 від 29.05.2018 року. Зазначаємо, що Тендерний комітет не надав жодних оцінок або заперечень цьому Договору, з чого можна дійти висновку, що він також є аналогічним і це не оспорюється Замовником.

Враховуючи вищевикладене, Учасник - ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" надав документи, що відповідають вимогам чинного законодавства України та вимог Тендерної документації. А отже, будь-які підстави для відхилення пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" відсутні.
Відхилення пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" є грубим порушенням вимог чинного законодавства України та тендерної документації.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дане відхилення пропозиції конкурсних торгів (дискваліфікацію) необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства України.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення щодо відхилення (дискваліфікації) пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" при процедурі закупівлі кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (далі - Послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a.
3. Визнати ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем при процедурі закупівлі кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (далі - Послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a.
4. Надати відповідь у встановлені чинним законодавством України строки.


Усі документи знаходяться на сайті zakupki.prom.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-12-000184-a



Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 528 330,60
UAH
528 330,60
UAH
Документи
ФОП "ДОВБУШ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА" 534 970,00
UAH
534 970,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ФОП "ДОВБУШ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Відхилено 528 330,60
UAH
30 листопада 2018 11:44
ФОП "ДОВБУШ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА"
#3349315785
Відхилено 534 970,00
UAH
30 листопада 2018 11:58

Документи

30 листопада 2018 11:44
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:42
Відміна зош 5.pdf
29 листопада 2018 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2018 11:57
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:53
Відміна зош 5.pdf
30 листопада 2018 11:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
30 листопада 2018 11:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі