Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
217 350,00 UAH
UA-2018-11-10-000094-c 08f90f4207824a3ca7ab43c4560b8e9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Юлія Костянтинівна

+380638465555 intzelgaj@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ СЗ НВК"
Код ЄДРПОУ: 14107285
Місцезнаходження: 62460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Високий, вулиця Театральна 10
Контактна особа: Дорошенко Юлія Костянтинівна
+380638465555
intzelgaj@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2018 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 20:14
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 20:14
Початок аукціону: 06 грудня 2018 12:32
Очікувана вартість: 217 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 086,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9120 л
Молоко пастеризоване 2.5%, молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62460, Україна, Харківська область, селище міського типу Високий, вулиця Театральна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 21:34
ТД молоко та вершки (зі змінами).docx
26 листопада 2018 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2018 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 21:34
ТД молоко та вершки (зі змінами).docx
10 листопада 2018 20:10
ТД молоко та вершки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів Переможцем
Дата подання: 14 листопада 2018 20:20
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:00
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 5 (для переможця) та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проте у додатку 5 цієї Тендерної документації наявний зразок листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не встановлений перелік документів, які повинен подати Переможець на виконання цієї вимоги. Просимо надати роз’яснення, які саме документи повинен надати Переможець на виконання вимоги Замовника, визначеній у пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, уважно ознайомтесь зі ст.17 Закону Украни "Про публічні закупівлі", адже там надано перелік документів, який переможець надає замовнику.
Щодо надання документів Учасником, який працює на спрощеній системі оподаткування
Дата подання: 14 листопада 2018 20:26
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:50
В пункті 3 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати завірену учасником копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку)) або копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Просимо надати роз’яснення, який документ повинен подати, Учасник, що працює на спрощеній системі оподаткування з січня 2014 року і не має свідоцтва платника єдиного податку у зв’язку з набранням чинності Закону України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, як ви можете надати документ, якого згідно з діючим законодавсовм не маєте. Цей пункт не стосується таких учасників.
Щодо надання копій відповідних документів на автотранспорт
Дата подання: 14 листопада 2018 20:30
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:45
У підпункті 11.2. Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів вказаних у довідці. - копії відповідних документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»). - копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції. Просимо надати роз’яснення, копії яких саме «відповідних» документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні») вимагаються від Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, мається на увазі всі документи, які Ви маєте на автотранспорт, яким будуть постачатися продукти харчування, що підтверджують відповідність транспора вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
Щодо надання експлуатаційних дозволів
Дата подання: 14 листопада 2018 20:39
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:06
У підпункті 11.3. Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Оригінали або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволів на потужності (об’єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали або нотаріально завірені копії повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. (за наявності). Просимо надати роз’яснення, які саме експлуатаційні дозволи повинен надати Учасник, який не є виробником продуктів харчування: експлуатаційний дозвіл, виданий виробнику продукції, або експлуатаційний дозвіл, виданий перевізнику продуктів харчування, або експлуатаційний дозвіл, виданий зберігачу продуктів харчування. Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника, який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, зверніть увагу на прмітку (ЗА НАЯВНОСТІ).
Стосовно Вашого питання чи буде відхилено тендерну пропозицію учасиника який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі? Відповід ні, не буде відхилено.
Щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 14 листопада 2018 20:43
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:15
У підпункті 12.1 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі * (інформацію надати у формі нижченаведеної таблиці): До довідки надати: - копії особистих медичних книжок працівників Учасника, які відповідальні за виконання договору, з вчасним проходженням медоглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150, що завірені Учасником. Просимо надати роз’яснення, стосовно того, яку інформацію у відповідності до приписів Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік» тощо про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, та копії особистих медичних книжок яких саме працівників необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції: тих, що будуть безпосередньо приймати участь у підготовці тендерної пропозиції; тих, що будуть відповідати за виконання договору, або тих, які будуть безпосередньо задіяні при постачанні товару. Які документи повинен надати Учасник, що у своєму штаті не має найманих працівників і здійснює перевезення предмету закупівлі на підставі договору транспортного сервісу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, ми просимо надати копії особистих медичних книжок осіб, які будуть мати відношення до безпосереднього постачання продуктів харчування до закладу, наприклад водій, експедитор та ін. Нам не потрібні ОМК, наприклад вашого бухгалтера чи юриста, адже це не логічно. Зайвого ми не вимагаємо. В таблиці наданій для заповнення стосовно працівників, які будуть постачати продукт харчування, вказується лише ПІБ, посада та досвід роботи (років) на займаній посаді.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 14 листопада 2018 20:52
Дата відповіді: 17 листопада 2018 11:34
У пункті 13 Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 13.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками та специфікацією, за наявності), що включають постачання предмету закупівлі; - оригінали відгуків, завірені підписом та печаткою Замовників з якими було укладено договори, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. Просимо надати роз’яснення, чи буде відхилено пропозицію учасника, який у складі тендерної пропозиції надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який визначений відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Чи може у якості аналогічного договору Учасник надати договір на поставку лише молока, або лише молока згущеного. Чи може учасник надати два аналогічні договори за предметом закупівлі, укладені з одним Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановнний запитувач для Замовника не має значення за яким кодом класифікатора в той чи інший проміжок часу класифікувалась одна й та сама продукція, за класифікатором ДК 016:2010 чи ДК 021:2015. Для Замовника важливо наявність виконання аналогічних договорів на постачання певного виду продукції: молока та сгущеного молока, лише молока чи лише сгущеного молока. Учасника який у складі тендерної документації надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який класифікувався відповідно до ДК 016:2010 не буде відхилено.
Щодо способу надання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 14 листопада 2018 20:58
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:21
У Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник, якого визначено переможцем, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, переможець торгів має технічну можливість надати вказані документи через електронний майданчик, таким самим чином як і подавали документи для участі в торгах.
Щодо надання Переможцем Довідки у про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в електронній формі
Дата подання: 14 листопада 2018 21:00
Дата відповіді: 17 листопада 2018 11:39
У Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України, що діє станом на дату подання документа. Просимо надати роз’яснення, чи може Переможець подати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України, в електронній формі, яку платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, Переможець може надати Довідку пр відсутність заборгованності із сплати податків і зборів, отриману у будь - який зручний для учасника спосіб.
Про спосіб надання Замовнику тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Дата подання: 14 листопада 2018 21:03
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:24
У додатку № 3 Тендерної пропозиції визначено, що Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів повинен надати Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, вказана вами інформація подається у той самий спосіб як і інформація, що надавалась Учасником для участі у торгах.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-10-000094-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073015634
Дата подання: 14 листопада 2018 20:35
Про визначення кількісних характеристик предмету закупівлі у одиницях маси
У пункті 4.3 розділу І «Загальні положення», додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики», у специфікації до договору у додатку № 4 Тендерної документації Замовник визначає обсяг та одиницю виміру предмету закупівлі у літрах. У той же час у підпункті у пункті 2 додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Замовник зазначає, що молоко коров’яче пастеризоване, жирністю не менше 2,5% повинно бути фасоване в п/е пакетах не менше ніж 900 грам, молоко згущене в металевих банках вагою 360-380 грам. У формі тендерної пропозиції, наведеної у додатку № 3 Тендерної документації визначено, що одиниця виміру товару – літр, а кількість товару встановлена у кілограмах. Зважаючи на те, що виробники молочної продукції зазначають її кількісні характеристики у грамах, а також, той факт, що 1 літр молока може мати різну масу залежно від жирності, вбачається незрозумілим, яким чином Учасник повинен визначати ціну на товар, який він пропонує поставляти.
Просимо визначити кількісні характеристики предмету закупівлі у одиницях маси (кілограм або грам) та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2018 10:39
Шановний скаржник, відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000094-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073015634
Дата подання: 14 листопада 2018 20:36
Про приведення Тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
В пункті 4 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати «довідку(-и) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», однак статтею 16 Закону «Про публічні закупівлю» не передбачено надання «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).», дана вимога передбачалась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-18, який втратив чинність 01.08.2016 року.
Зважаючи на викладене, вимагаємо видалити викладені вище умови Тендерної документації як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2018 10:44
Шановний скаржник, вивчить уважніше вимоги цього пункту. Де саме Ви вбачаєте наші вимоги стосовно фінансовохї спроможності, балансу, звіту і т.д? Ми лише просимо надати довідку на підтвердження того, що ви дійсно маєте відкритий рахунок в банку. Ніякої зайвої інформації ми не вимагаємо.
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000094-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 16 листопада 2018 12:37
Щодо визначення предмету закупівлі відповідно до ДК 021:2015
Пункт 13 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації містить вимогу щодо надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема, листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. При цьому у підпункті 4.1 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації предмет закупівлі визначений як: за кодом CPV за ДК 021:2015 код 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване 2,5%, згущене молоко).
Вважаємо, що вимога надання про інформації щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, є дискримінаційною для учасників, які вели господарську діяльність до набрання чинності ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та здійснювали постачання молока пастеризованого 2,5% за договором, в якому предмет закупівлі визначався відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за кодом 10.51.1 Молоко та вершки, рідинні, оброблені, а молока згущеного за договором, в якому предмет закупівлі визначався відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за кодом 10.51.5 Продукти молочні інші. Виходячи з встановлених Замовником умов тендерної документації зазначені учасники не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки хоча і здійснювали постачання аналогічних продуктів харчування (молока пастеризованого та молока згущеного), проте аналогічний предмет закупівлі був визначений за іншим кодом - ДК 016:2010, який діяв на момент укладання та виконання договору, що у свою чергу відрізняється від класифікатора ДК 021:2015, відповідно до якого Замовник визначив предмет цієї закупівлі та вимагає надання інформації на підтвердження виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі, визначеним саме за класифікатором ДК 021:2015 як то вбачається з вимог тендерної документації.
На підставі викладеного, вимагаємо усунути вищенаведену дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом СPV за ДК 021:2015 код 15110000-6- «Молоко та вершки», яка затверджена рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Зеленогайський спеціальний загальноосвітній навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад – школа-інтернет І-ІІ ступенів» Харківської обласної ради, протокол засідання тендерного комітету № 53 від 09 листопада 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2018 10:53
Шановний скаржник, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційно. На даний момент діючим є ДК 021:2015 і ми вкаєуємо код саме за цим класифікатором. Якщо ви маєте аналогічні договори на постачання цієї самої продукції, але ще за старим ДК 016:2010, це не вважатиметься причиної для дискваліфікації. В даному випадку важливама сама продукція, а не те за яким кодом вона визначалась в той чи інший проміжок часу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович 144 963,60
UAH з ПДВ
118 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ 149 340,00
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 11:03
Довідка МВС Чубенко.pdf
21 грудня 2018 11:03
банкротство.pdf
05 грудня 2018 14:26
ТП Молоко.pdf
26 листопада 2018 16:46
Довідка_Транспорт.pdf
26 листопада 2018 16:46
Довідка_ЄДРПОУ_Теслюк Т.С.pdf
26 листопада 2018 16:46
Лист-гарантія ст.17.pdf
26 листопада 2018 16:46
Проект Договору.pdf
26 листопада 2018 16:46
Лист ознайомл.зДоговором.pdf
26 листопада 2018 16:46
Довідка Приміщення.pdf
26 листопада 2018 16:46
Лист наявність працівників.pdf
26 листопада 2018 16:45
Декларація згущене молоко.pdf
26 листопада 2018 16:45
Гарант_дата_на_упаковці.pdf
26 листопада 2018 16:45
ДовідкаБанкВосток.pdf
26 листопада 2018 16:45
ДовідкаАльфаБанк.pdf
26 листопада 2018 16:45
Відгук ХСЗШІ № 12.pdf
26 листопада 2018 16:45
Відгук МанченківськаСР.pdf
26 листопада 2018 16:45
ТП Молоко.pdf
26 листопада 2018 16:45
Пояснення щодо підпису.pdf
26 листопада 2018 16:45
Лист-згода оброб.перс.даних.pdf
26 листопада 2018 16:45
Копія паспорту Чубенко С.С..pdf
26 листопада 2018 16:45
Копія ідн.коду Чубенко С.С..pdf
26 листопада 2018 16:45
Відсутність статуту.pdf
26 листопада 2018 16:45
Відомості_про _Учасника.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 11:07
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:06
9) цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 11:06
8)Паспорт копія.pdf
30 листопада 2018 11:06
7) Довідка ІПН.pdf
30 листопада 2018 11:05
37)виписка з ЄДР.pdf
30 листопада 2018 11:05
36) відгук.pdf
30 листопада 2018 11:05
36) відгук НВК Нова Водолага.pdf
30 листопада 2018 11:05
35) аналогічний договір.pdf
30 листопада 2018 11:05
33) інформація про виробника.pdf
30 листопада 2018 11:05
3)Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2018 11:05
29) технічна специфікація.pdf
30 листопада 2018 11:05
27) проект договору.pdf
30 листопада 2018 11:05
25)Медична книжка Бєляєв.pdf
30 листопада 2018 11:05
21)довідка перевізника.pdf
30 листопада 2018 11:05
16)Договір дез. обробки.pdf
30 листопада 2018 11:05
15)договір оренди приміщень.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 11:22
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:21
33. Договір оренди приміщень.pdf
30 листопада 2018 11:21
31. Декларціі виробника.pdf
30 листопада 2018 11:20
22.Медична книжка ЖВМ.pdf
30 листопада 2018 11:20
20.Медична книжка АОЛ.pdf
30 листопада 2018 11:20
19. Рішення на автомобіль.pdf
30 листопада 2018 11:20
11. Лист-згода.pdf
30 листопада 2018 11:20
10. Проект договору.pdf
30 листопада 2018 11:20
06. Скан-копія паспорта.pdf
30 листопада 2018 11:20
05. Копія ІПН.pdf
30 листопада 2018 11:20
04.Довідка з банку.pdf
30 листопада 2018 11:20
02. Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 11:20
01. Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович
#2996401718
Переможець 118 990,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 10:15

Документи

19 грудня 2018 10:15
Електронний підпис
12 грудня 2018 10:40
протокол...pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович
#2996401718
118 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 10:15
Електронний підпис
12 грудня 2018 10:40
протокол...pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 08:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 08:34
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 12:13
додаткова угода _7.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 16:43
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:24
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 травня 2019 16:16
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:16
Додаткова угод 4-1.pdf зміни до договору
22 березня 2019 07:11
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 березня 2019 10:48
додаткова угода2.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 17:53
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 15:06
Електронний підпис укладений
05 січня 2019 13:10
договор.pdf укладений
05 січня 2019 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 9/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 118 990,00
UAH