Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне: канцтовари
Очікувана вартість
15 900,00 UAH
UA-2018-11-09-002328-c dc35d5b8843d4a9dbfb84a247d365dda
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Тетяна Валентинівна

+380412486247 sashanpc2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Савчук Тетяна Валентинівна
+380412486247
sashanpc2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 16:01
Початок аукціону: 16 листопада 2018 14:30
Очікувана вартість: 15 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Стержні гель (чорні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Скотч канцелярський (48 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Коректор карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Клей карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Скоби (24/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Флеш-пам'ять(Transcend)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Біндер (15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Біндер (25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка пластмасова з шивачами А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Кліпборди А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Папка пластикова з боковим прижимом А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка зшивач з прижимною планкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Папка «До підпису»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папка картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Шпагат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 15:57
документація- канц .товари (1) 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПАЛЕЙ" 13 600,00
UAH з ПДВ
12 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 15 122,24
UAH з ПДВ
12 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА 15 170,00
UAH з ПДВ
13 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 14 882,60
UAH з ПДВ
13 384,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 18:25
Електронний підпис
14 листопада 2018 18:23
проп..pdf
14 листопада 2018 18:23
сертификат канц..pdf
14 листопада 2018 18:23
сертиф.канц.Бюромакс1.pdf
14 листопада 2018 18:23
сертиф.канц.Бюромакс.pdf
14 листопада 2018 18:23
ПДВ.pdf
14 листопада 2018 18:23
статут.pdf
14 листопада 2018 18:23
гігієна ІР.pdf
14 листопада 2018 18:23
відомості.pdf
14 листопада 2018 18:23
HP Home Office C.pdf
14 листопада 2018 18:23
витяг 2018.pdf
14 листопада 2018 18:23
сертификат канц.AKC.pdf
14 листопада 2018 18:23
наказ призн..jpg

Публічні документи

14 листопада 2018 17:00
Висновок СЕС.pdf
14 листопада 2018 17:00
Сертификат_Captain Universal-С.pdf
14 листопада 2018 17:00
Доручення.pdf
14 листопада 2018 17:00
Положення про філію.pdf
14 листопада 2018 17:00
Статут завірена копія.PDF
14 листопада 2018 17:00
Пропозиція.pdf
14 листопада 2018 17:00
Лист-згода.pdf
14 листопада 2018 17:00
Договір.pdf

Публічні документи

14 листопада 2018 16:13
Електронний підпис
14 листопада 2018 16:12
сертифікатіи.rar
14 листопада 2018 16:12
Витяг ЄДРЮО завірено.pdf
14 листопада 2018 16:12
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2018 16:12
Витяг податковий Завірено.pdf
14 листопада 2018 16:12
паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
14 листопада 2018 16:12
Довідка щодо підпису.pdf
14 листопада 2018 16:12
Персональні дані.pdf
14 листопада 2018 16:12
Цінова.pdf
14 листопада 2018 16:12
КОД ЗАВІРЕНО.pdf
14 листопада 2018 16:12
Згода з умовами договору.PDF

Публічні документи

15 листопада 2018 14:32
PantaPlast_сангиг.pdf
15 листопада 2018 14:32
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 листопада 2018 14:32
Протокол.pdf
15 листопада 2018 14:32
Наказ.pdf
15 листопада 2018 14:32
Документи Ромус.pdf
15 листопада 2018 14:32
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2018 14:32
Витяг Ромус 02.11.2018.pdf
15 листопада 2018 14:32
висновок_шпагат_Buromax_2017.pdf
15 листопада 2018 14:32
висновок Buromax,3926,22962.pdf
15 листопада 2018 14:32
Висновок флешка Transced.pdf
15 листопада 2018 14:32
висновок СЕС Словаччина 2018.PDF
15 листопада 2018 14:32
Виписка.pdf
15 листопада 2018 14:32
2703 скотч_ИОУ.pdf
15 листопада 2018 14:32
2170 сангиг скобы скрепки_01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПАЛЕЙ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПАЛЕЙ"
#22047108
Переможець 12 979,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 15:59

Документи

16 листопада 2018 15:58
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:57
Рішення про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПАЛЕЙ"
#22047108
12 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 15:58
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:57
Рішення про переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 11:33
Підписаний договір укладений
10 грудня 2018 11:00