Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою просп. О. Поля, 107 у м.Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-11-09-000933-c 2ab63cb004014aea887454616e5c59f2
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 37
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 13:12
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою просп. О. Поля, 107 у м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. О. Поля, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 10:36
Документація зі змінами.doc
12 листопада 2018 10:36
Зміни до додатку2.rtf
12 листопада 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 10:36
Документація зі змінами.doc
09 листопада 2018 11:51
Документація.doc
12 листопада 2018 10:36
Зміни до додатку2.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 листопада 2018 15:02
Дата відповіді: 12 листопада 2018 11:47
1. Прошу надати інформацію про тип котлів, тип пальників, на яких планується проведення пусконалагоджувальних робіт. 2. На якій підставі виконуються пусконалагоджувальні роботи (капітальний ремонт, тощо...), чи введені ці котли в експлуатацію?Прошу вказати. 3. В Додатку №2 не вказані умови для виконання робіт, на підставі яких застосовуються коефіцієнти. Прошу вказати. 4.Поз.7 Додатку №2 вказана для парового котла. При цьому позиція 1 вказує водогрійні котли. Прошу уточнити, тому що в відповідному розділі Цінника №7 в наявності і водогрійні котли. А якщо це випробування всеж таки парових котлів, вкажіть яких. 5. Прошу уточнити кількість навантажень в поз.8,9,10,11. Якщо 4 пальника на котел (як вказано у вас), то перших навантажень повинно бути по одному на котел. Тобто, загалом 2 для поз.8 та 2 для поз.10. Наступних навантажень, за усталеною практикою, буває по 3 на котел. Загалом по шість на поз.9 та поз. 11. Прошу виправити або пояснити цю кількість. 6.В проекті договору не вказано, що мається на увазі під "результатом робіт". Яким документом (окрім КБ-2) буде зафіксовано, що роботи виконано. Це звіт, чи акт комплексного випробування, чи акт робочої комісії про прийняття в експлуатацїю. Прошу вказати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Проведення пуско налагоджувальних робіт планується проводиться на 3 котлах ТВГ-8М і одному котлі КВГ-6,5.
2. Пусконалагоджувальні роботи виконуються після проведень капітальних ремонтів, котли введені в експлуатацію.
3. Коефіцієнт впливу умов виробництва пусконалагоджувальних робіт К = 1,0.
4. Поз.7 буде замінена, так як котли водогрійні.
5. Кількість навантажень на котел при 25%, 50%, 75% і 100% всього 4 на котел.
6. Крім КБ2-В робиться технічний звіт за результатами проведення пусконалагоджувальних робіт, який підписується як пусконалагоджувальною організацією так і приймаючою роботи стороною.
Уточнення
Дата подання: 12 листопада 2018 13:12
Дата відповіді: 13 листопада 2018 13:58
Прошу уточнити: 1 В Поз.1 Дефектного акту залишається 2 котла. Ви у відповіді зазначаєте 4 котла. Відповідно, змінюється і кількість вентиляторів та димосмоків.То ж, на скількох котлах ви плануєте проводити пусконалагоджувальні роботи?
Відповідь: Пусконалагоджувальні роботи виконуються двум котлам. Режимно-налагоджувальні іспити та еколого-теплотехнічні випробування виконуються 4-м котлам, тому в дефектому акті вказана вірна кількість котлів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" 376 231,00
UAH з ПДВ
307 355,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 538 871,34
UAH з ПДВ
368 828,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмакс-Компані" 741 567,71
UAH з ПДВ
741 567,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 13:49
КП_коригована
15 листопада 2018 16:36
Документи до тендеру.zip

Публічні документи

15 листопада 2018 22:31
Протокол ПТЕТУ і М.pdf
15 листопада 2018 22:31
Посвідчення ПТЕТУ і М.pdf
15 листопада 2018 22:31
Ліцензія ДАБІ України.pdf
15 листопада 2018 22:31
лист про лицензию.pdf
15 листопада 2018 22:31
Копія паспорта та кода.pdf
15 листопада 2018 22:31
Дозвіл Держпраці.pdf
15 листопада 2018 22:31
Довідка про повноваження.pdf
15 листопада 2018 22:31
Довідка про незасудження.pdf
15 листопада 2018 22:31
Витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2018 22:31
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 13:05
Електронний підпис
16 листопада 2018 13:04
3. Дозвіл_Ліцензія.pdf
16 листопада 2018 13:04
2. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "Січеславагромонтаж"

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "Будмакс-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "Січеславагромонтаж"
#23945507
Очікує рішення 307 355,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 13:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 листопада 2018 16:22
Коментар щодо відміни: На підставі: п. 11.1 Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у ДНІПРОВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ» від 08.06.2018 року № 30/9 ― неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.