Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою просп. О. Поля, 107 у м.Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-11-09-000933-c ● 2ab63cb004014aea887454616e5c59f2
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 37 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2018 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 13:12 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою просп. О. Поля, 107 у м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. О. Поля, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2018 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2018 10:36 |
Документація зі змінами.doc | |
12 листопада 2018 10:36 |
Зміни до додатку2.rtf |
12 листопада 2018 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2018 10:36 |
Документація зі змінами.doc
|
|||
12 листопада 2018 10:36 |
Зміни до додатку2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 листопада 2018 15:02
Дата відповіді: 12 листопада 2018 11:47
1. Прошу надати інформацію про тип котлів, тип пальників, на яких планується проведення пусконалагоджувальних робіт.
2. На якій підставі виконуються пусконалагоджувальні роботи (капітальний ремонт, тощо...), чи введені ці котли в експлуатацію?Прошу вказати.
3. В Додатку №2 не вказані умови для виконання робіт, на підставі яких застосовуються коефіцієнти. Прошу вказати.
4.Поз.7 Додатку №2 вказана для парового котла.
При цьому позиція 1 вказує водогрійні котли. Прошу уточнити, тому що в відповідному розділі Цінника №7 в наявності і водогрійні котли. А якщо це випробування всеж таки парових котлів, вкажіть яких.
5. Прошу уточнити кількість навантажень в поз.8,9,10,11. Якщо 4 пальника на котел (як вказано у вас), то перших навантажень повинно бути по одному на котел. Тобто, загалом 2 для поз.8 та 2 для поз.10. Наступних навантажень, за усталеною практикою, буває по 3 на котел. Загалом по шість на поз.9 та поз. 11. Прошу виправити або пояснити цю кількість.
6.В проекті договору не вказано, що мається на увазі під "результатом робіт". Яким документом (окрім КБ-2) буде зафіксовано, що роботи виконано. Це звіт, чи акт комплексного випробування, чи акт робочої комісії про прийняття в експлуатацїю. Прошу вказати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Проведення пуско налагоджувальних робіт планується проводиться на 3 котлах ТВГ-8М і одному котлі КВГ-6,5.
2. Пусконалагоджувальні роботи виконуються після проведень капітальних ремонтів, котли введені в експлуатацію.
3. Коефіцієнт впливу умов виробництва пусконалагоджувальних робіт К = 1,0.
4. Поз.7 буде замінена, так як котли водогрійні.
5. Кількість навантажень на котел при 25%, 50%, 75% і 100% всього 4 на котел.
6. Крім КБ2-В робиться технічний звіт за результатами проведення пусконалагоджувальних робіт, який підписується як пусконалагоджувальною організацією так і приймаючою роботи стороною.
2. Пусконалагоджувальні роботи виконуються після проведень капітальних ремонтів, котли введені в експлуатацію.
3. Коефіцієнт впливу умов виробництва пусконалагоджувальних робіт К = 1,0.
4. Поз.7 буде замінена, так як котли водогрійні.
5. Кількість навантажень на котел при 25%, 50%, 75% і 100% всього 4 на котел.
6. Крім КБ2-В робиться технічний звіт за результатами проведення пусконалагоджувальних робіт, який підписується як пусконалагоджувальною організацією так і приймаючою роботи стороною.
Уточнення
Дата подання: 12 листопада 2018 13:12
Дата відповіді: 13 листопада 2018 13:58
Прошу уточнити:
1 В Поз.1 Дефектного акту залишається 2 котла. Ви у відповіді зазначаєте 4 котла. Відповідно, змінюється і кількість вентиляторів та димосмоків.То ж, на скількох котлах ви плануєте проводити пусконалагоджувальні роботи?
Відповідь: Пусконалагоджувальні роботи виконуються двум котлам. Режимно-налагоджувальні іспити та еколого-теплотехнічні випробування виконуються 4-м котлам, тому в дефектому акті вказана вірна кількість котлів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" |
376 231,00
UAH з ПДВ
|
307 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
538 871,34
UAH з ПДВ
|
368 828,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будмакс-Компані" |
741 567,71
UAH з ПДВ
|
741 567,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "Січеславагромонтаж" #23945507 |
Очікує рішення |
307 355,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 13:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 листопада 2018 16:22 |
Коментар щодо відміни: | На підставі: п. 11.1 Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у ДНІПРОВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ» від 08.06.2018 року № 30/9 ― неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |