Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця
Очікувана вартість
3 535 900,00 UAH
UA-2018-11-09-000035-b 9c715478c9d74647b59d091c2c47ef04
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутрій Марина Геннадіївна

+380512501163 butriy.m@delta.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Бутрій Марина Геннадіївна
+380512501163
butriy.m@delta.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 3 535 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця). Місце надання послуг: Україна, акваторія морського порту Маріуполь. Кількість (обсяг) надання послуг - 250 годин роботи плавзасобів. Детальна інформація про закупівлю - згідно Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 година
Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60650000-9 — Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 15 листопада 2018 14:54
Дата відповіді: 16 листопада 2018 16:36
Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», просить Вас внести наступні зміни, або надати роз’яснення до тендерної документації на закупівлю послуг: «Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця). 1. В п.4.3 Розділу «Загальні положення» тендерної документації та в Додатках до неї, що стосується послуг плавзасобів з льодовим класом доповнити: в льодових умовах. 2. Пункт 1.3. проекту Договору про закупівлю, доповнити п.п.1.3.1., 1.3.2.: «1.3.1. При відсутності льодового періоду у термін дії договору 250 годин можуть бути використані в повному обсязі відповідно до зазначених годин на кожний плавзасіб. 1.3.2. В льодових умовах у термін дії договору можуть бути використані не більше ніж в обсязі 125 годин роботи плавзасобу(ів) з льодовим класом відповідно до зазначених годин на кожний плавзасіб.» 3. Пункт 6.2. проекту Договору про закупівлю викласти у наступній редакції: «6.2. Послуги надаються протягом строку дії цього Договору у строки, зазначені в заявці Замовника (за сприятливих погодних умов).» 4. В п.6.4 та в п.7.3.7 проекту Договору про закупівлю замінити слова «повинен забезпечити» словами «має право забезпечити». 5. Розділ 6 Надання послуг проекту Договору про закупівлю доповнити п.6.5.,п. 6.6.: «6.5. У разі виведення з експлуатації плавзасобу Виконавець письмово сповіщає про це Замовника не пізніше 10 (десяти) діб виведення плавзасобу з експлуатації з зазначенням запланованого терміну введення плавзасобу до експлуатації. 6.6. Якщо при наданні послуг складаються несприятливі погодні умови які перешкоджають безпечному виконанню заявки з зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця представниками Виконавця (змінний капітан, змінний помічник капітана плавзасобу) та Замовника (лоцмана) складається відповідний акт де вказуються погодні умови та обставини викликані цим. Ця заявка враховується як виконана та сплачується у повному обсязі за фактично витрачений час.» 6. Пунктом 8.6 проекту Договору передбачено штрафні санкції за реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригувань в ЄРПН у строки, що перевищують строки, визначені п. 198.6 статті 198 ПКУ в розмірі податкового кредиту. Слід зазначити, що функції із застосування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації покладено на контролюючі органи ДФС України. 7. Пунктом 8.7. проекту Договору передбачено відшкодування шкоди Виконавцем за результатами зустрічних звірок, проведених контролюючими органами. Просимо роз’яснити, що саме мається на увазі та про які збитки та завищення цін йде мова. 8. Пунктом 8.8. проекту Договору передбачено відшкодування штрафних санкцій Замовника, розмір яких визначено в актах, проведених державною фіскальною службою. Цей пункт підлягає виключенню з причини того, що Виконавець не має відношення до порушень Замовником законодавства. 9. З метою виконання статті 201 ПКУ в частині заповнення обов’язкових реквізитів податкової накладної п.1.2 проекту Договору необхідно доповнити кодом послуг відповідно до Державного класифікатора продукції й послуг ДК 016:2010 зі змінами та доповненнями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Замовником будуть розглянуті поставлені питання і в разі доцільності внесені певні зміни до тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
26 листопада 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій