Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите довкілля код за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Programming services for the first stage of the State Automated System “Open Environment" development
Очікувана вартість
10 030 000,00 UAH
UA-2018-11-08-002857-c 1eb1a4a0a7ce4ad39d04327df4f095e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Снітко

+380442063114 snitko@menr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство екології та природних ресурсів України
Код ЄДРПОУ: 37552996
Вебсайт: http://www.menr.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35
Контактна особа: Олександр Снітко
+380442063114
snitko@menr.gov.ua
Додаткові контактні особи: Bulyka Dmitro
+380442063178
dima.bulyka@menr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Minister of Ecology and Natural Resources of Ukraine
National ID: 37552996
Contact point: Snitko Olesandr
+380442063114
snitko@menr.gov.ua
Additional contacts: Bulyka Dmitro
+380442063178
dima.bulyka@menr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 листопада 2018 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2018 22:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 12:19
Очікувана вартість: 10 030 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 08 листопада 2018 18:58
Enquiries until: 28 листопада 2018 22:00
Complaints submission until: до 04 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 грудня 2018 22:00

Information

Estimated total value: 10 030 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 15 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,15 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите довкілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, м. Київ, Міністерство екології та природних ресурсів України вул. Митрополита Василя Липківського, 35,
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Programming services for the first stage of the State Automated System “Open Environment" development
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 26 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 18:37
Перелік змін 2 до ТД Відкрите довкілля.docx
30 листопада 2018 18:37
Проект договору (в новій редакції).docx
30 листопада 2018 18:37
ТД (в новій редакції 2) Відкрите довкілля.docx
26 листопада 2018 18:20
Технічні вимоги (в новій редакції) Відкрите довкілля.docx
08 листопада 2018 18:58
Кваліфікаційні вимоги.docx
08 листопада 2018 18:58
OPEN ENVIRONMENT ANNOUNCEMENT.docx
08 листопада 2018 18:58
Технічні вимоги.docx
30 листопада 2018 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2018 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 18:37
Перелік змін 2 до ТД Відкрите довкілля.docx
26 листопада 2018 18:20
Перелік змін до ТД Відкрите довкілля.docx
30 листопада 2018 18:37
Проект договору (в новій редакції).docx
08 листопада 2018 19:05
Договір .docx
30 листопада 2018 18:37
ТД (в новій редакції 2) Відкрите довкілля.docx
26 листопада 2018 18:20
ТД (в новій редакції) Відкрите довкілля.docx
08 листопада 2018 18:58
Т Д Відкрите довкілля.docx
26 листопада 2018 18:20
Технічні вимоги (в новій редакції) Відкрите довкілля.docx
08 листопада 2018 18:58
Технічні вимоги.docx
08 листопада 2018 18:58
Кваліфікаційні вимоги.docx
08 листопада 2018 18:58
OPEN ENVIRONMENT ANNOUNCEMENT.docx
08 листопада 2018 18:58
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк реалізації проекту та технічні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2018 11:02
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:28
1. В оголошеній на порталі Уповноваженого органу закупівлі «Послуги із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите довкілля код за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-08-002857-c) зазначено кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2018, в той же час аукціон має відбутися 14.01.2019 року. Просимо уточнити встановлений Замовником кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 2. В пункті 4 розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації встановлені істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю (додаток 9), якими передбачено що Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, реєстрації у Замовника та діє до 31 грудня 2018 року. Враховуючи, що аукціон має відбутися 14.01.2019 року просимо уточнити істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 3. В пункті 2.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) зазначено, що до предмету закупівлі входить побудова Комплексної системи захисту інформації, в той же час Тендерна документація не містить вимог Замовника до КСЗІ. Просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити її вимогами Замовника стосовно Комплексної системи захисту інформації. 4. В пункті 3.8 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) встановлені вимоги до Системи ведення реєстрів (Підсистема державних екологічних реєстрів). Просимо навести перелік державних екологічних реєстрів, структура яких підлягає уніфікації і зазначити на кого покладається обов’язок внесення змін до нормативних актів, які визначають існуючу структуру екологічних реєстрів. 5. Редакція пункту 4.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) відрізняється від пункту 4.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка оприлюднена Замовником в системі Прозоро окремими файлами. Просимо уточнити якою редакцією пункту 4.1 має керуватися Учасник при підготовці пропозиції. 6. В пункті 5.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 Тендерної документації) встановлені вимоги щодо функції взаємодії з автоматизованими системами та інформаційними ресурсами інших держав. Просимо уточнити чи обмежується перелік таких держав країнами ЄС. 7. В пункті 2.2 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 Тендерної документації) визначено, що Автоматизована система «Відкрите довкілля» має реалізувати функцію інтеграції у національну систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів. Враховуючи що Постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357 затверджено Порядок організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, яким передбачені використання форматів електронних повідомлень та обміну даними, договору про інформаційну взаємодію та угоди про підключення до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів Просимо внести до тендерної документації відомості про нормативні акти які затверджені на виконання положень цієї постанови. 8. В пункті 6.2.1.5. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 Тендерної документації) визначено, що реляційні бази даних повинні бути безкоштовні з відкритим вихідним кодом, з підтримкою транзакцій та підтримкою обробки JSON схем під час SQL запитів. Просимо уточнити чи розповсюджується ця вимога на підсистему державних екологічних реєстрів. 9. В пункті 6.4. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4 Тендерної документації) визначено, що Виконавець повинен запропонувати апаратну частину АС «Відкрите довкілля», передати її Замовнику та забезпечити її роботу на період не менше ніж три роки. Забезпечити розміщення бекапів на територіально відокремленому незалежному ресурсі та збереження їх протягом 3 місяців (ресурс повинен бути фізично розміщений на території України і оформлений не менше ніж на три роки). Просимо уточнити чи входить оплата оренди апаратної частини та її супроводження впродовж трьох років до складу витрат учасника та чи передбачає Замовник прийняття апаратної частини на відповідальне зберігання. 10. В пункті 6.8. Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) визначено, що вимоги та склад технічних засобів, що мають бути застосовані в АС «Відкрите довкілля» наведені у Додатку 3, який відсутній у складі тендерної документації. Просимо внести зміни або доповнити тендерну документацію. 11. В пункті 6.9.3 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) визначено, що Здача-приймання виконаних робіт повинна здійснюватися при пред'явленні Виконавцем комплектів відповідних документів і завершуватися оформленням акту здачі-приймання, підписаного Виконавцем та затвердженого Замовником. Налаштування демо-режиму роботи та випробування Системи проводяться силами Виконавця. Приймання Системи повинно проводитися приймальною комісією, до складу якої мають входити представники Замовника та Виконавця, протягом місяця після завершення робіт. Після введення Системи в промислову експлуатацію протягом місяця представники Замовника відстежують працездатність Системи на предмет помилок, представники Виконавця повинні виправити помилки, знайдені Замовником. Результати роботи комісії повинні оформлятися актом, підписаним членами комісії та затвердженим Замовником. Таким чином після завершення робіт та підписання актів здачі-приймання передбачено ще два місяця надання послуг з випробування, приймання та відстеження працездатності після завершення робіт. Просимо уточнити чи передбачає Замовник укладання договору на надання зазначених послуг після завершення робіт. 12. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2014 № 187 з 01.01.2018 скасовано дію ГОСТ 34.201, на яке здійснюється посилання у пункті 6.11.1 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації). Просимо уточнити чи має учасник керуватися ГОСТ 34.201 при створенні АС «Відкрите довкілля».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Системою веб-порталу Уповноваженого органу визначено термін подачі пропозицій 8 лист. 18:58 – 8 груд. 22:00 та дата аукціону визначена автоматично з урахуванням максимально дозволеного терміну розгляду тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до норм бюджетного законодавства України повноваження на здійснення витрат бюджету мають відповідати обсягу надходжень бюджету на відповідний бюджетний період. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
3. Зазначений абзац буде вилучено з п.2.1 Додатку 4.1. тендерної документації, яка буде викладена в новій редакції.
4. На 1-му етапі передбачається організація ведення реєстрів, що формуються на основі надання адміністративних послуг визначених у Додатку 4.3.
5. Коректним є редакція подана у складі тендерної документації єдиним файлом.
6. Так, це країни ЄС, а саме інформаційні системи Європейської екологічної агенції.
7. Реалізацію функції інтеграції Автоматизованої системи «Відкрите довкілля» у національну систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР) передбачено здійснити покроково після:
- створення/цифровізації у повному обсязі державних електронних інформаційних ресурсів Мінприроди;
- впровадження в експлуатацію окремих компонентів системи;
- організаційне підключення згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357.
8. Так.
9. Технічні засоби надаються Замовником, відповідні зміни буде внесено в Тендерну документацію, яка буде викладена в новій редакції.
10. Абзац вилучено, вдповідні зміни буде внесено в Тендерну документацію, яка буде викладена в новій редакції.
11. Зазначені послуги є усуненням помилок, виявлених під час передачі Системи Замовнику та надаються Виконавцем в межах основного договору.
12. Так, має.
щодо тех.вимог
Дата подання: 28 листопада 2018 15:09
Дата відповіді: 03 грудня 2018 17:59
1. З урахуванням відповіді на запитання 1, оприлюдненої в оголошені «Послуги із створення програмного забезпечення першого етапу створення Загальнодержавної автоматизованої системи «Відкрите довкілля код за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-08-002857-c), дата і час проведення електронного аукціону буде визначено через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, електронний аукціон може бути проведено не раніш 14.12.2018 року, а договір з переможцем не раніш ніж 24.12.2018 року. Враховуючи, що кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг визначено Замовником 26.12.2018, Виконавець має виконати роботи за договором на протязі 3 календарних днів (2-вихідних і 1-го робочого). Згідно п.6.9.1. роботи зі створення системи включають: 1. Розробка та узгодження Технічного завдання на створення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля», що включатиме Портал адміністративних послуг та державних реєстрів та аналітичний модуль даних екологічних реєстрів; 2. Розробка Техноробочого проекту першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля»; 3. Розробка програмного забезпечення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (модуль Портал адміністративних послуг та державних реєстрів); 4. Передача програмного забезпечення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» Замовнику (модуль Портал адміністративних послуг та державних реєстрів); 5. Розробка програмного забезпечення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (аналітичний модуль даних екологічних реєстрів); 6. Передача програмного забезпечення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» Замовнику (аналітичний модуль даних екологічних реєстрів); 7. Розробка та узгодження Технічного завдання на створення першої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля», що включатиме Шину обміну даними та Аналітичну підсистему даних екологічного моніторингу; 8. Розробка Техноробочого проекту другої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля»; 9. Розробка програмного забезпечення другої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (Шина обміну даними); 10. Передача програмного забезпечення другої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (Шина обміну даними) Замовнику 11. Розробка програмного забезпечення другої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (Аналітичну підсистему даних екологічного моніторингу); 12. Передача програмного забезпечення другої черги 1-го етапу створення АС «Відкрите довкілля» (Аналітичну підсистему даних екологічного моніторингу) Замовнику Просимо уточнити чи звільняється Виконавець від штрафних санкцій в разі якщо Замовник не встигне узгодити Технічні завдання, прийняти програмне забезпечення та розробити і погодити документи Техноробочих проектів за 3 календарні дні (2-х вихідних і 1-го робочого).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та Договором (після його укладання), про що зазначено в п.7.1. проекту Договору
щодо тех.вимог
Дата подання: 28 листопада 2018 15:11
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:00
2. Враховуючи, що в тендерній документації авансування послуг не передбачено, та з огляду на високу імовірність що у рамках терміну виконання етапів робіт за договором (за зазначені вище 3 дні) зобов’язання Виконавцем, вірогідно, не будуть виконані. Просимо роз’яснити, яким чином буде забезпечено фінансування робіт по проекту.
Відповідь: Порядок здійснення оплати передбачено п.4.1. проекту Договору та вимогами бюджетного законодавства України
щодо тех.вимог
Дата подання: 28 листопада 2018 15:12
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:00
3. В пункті 2.2 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) зазначено, що автоматизована система «Відкрите довкілля» створюється у тому числі для реалізації функції: підвищення рівня інформаційної безпеки, захисту даних, кібербезпеки та кіберзахисту. Враховуючи оприлюднену нову редакцію тендерної документації, у якій створення КСЗІ виключено з предмета закупівлі, АС «Відкрите довкілля» не зможе забезпечити реалізацію зазначеної функції. Просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити функції системи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Впровадження Комплексної системи захисту інформації планується після впровадження Системи та буде проводиться за окремою процедурою закупівлі. П.2.2 описує вимоги до програмних та архітектурних рішень, які забезпечать достатній рівень захисту інформації та дозволять побудувати КСЗІ.
щодо тех.вимог
Дата подання: 28 листопада 2018 15:14
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:01
4. В пункті 3.8 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) встановлена вимога до Системи ведення реєстрів щодо забезпечення уніфікації структури реєстрів та баз даних, усунення дублювання функцій та нераціонального використання коштів державного бюджету на збирання та накопичення однотипної інформації в різних місцях. Враховуючи що структури реєстрів та баз даних, накопичення інформації визначено нормативними актами, які наведені у Додатку 4.3. реалізація цієї вимоги потребує внесення Замовником змін до відповідних нормативних актів. Просимо зазначити в тендерній документації на кого покладається в період дії Договору обов’язок внесення змін до нормативних актів, які визначають змінену структуру екологічних реєстрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підготовка та впровадження змін до нормативно-правових актів, що регулюють роботу екологічних реєстрів забезпечується Замовником
питання
Дата подання: 28 листопада 2018 15:15
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:01
5. Враховуючи оприлюднену відповідь на запитання 7, що реалізація функції інтеграції Автоматизованої системи «Відкрите довкілля» у національну систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР) передбачено здійснити покроково після: - створення/цифровізації у повному обсязі державних електронних інформаційних ресурсів Мінприроди; - впровадження в експлуатацію окремих компонентів системи; - організаційне підключення згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №357. Просимо уточнити чи повинен Виконавець забезпечити реалізацію функції інтеграції АС «Відкрите довкілля» у національну систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів у 2018 році, коли ще не виконана умова зазначена у відповіді на запитання 7.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропоновані Виконавцем програмні рішення мають забезпечити технологічну можливість інтеграції з СЕВ ДЕІР.
питання
Дата подання: 28 листопада 2018 15:16
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:03
6. В пункті 6.9.3 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) визначено, що приймання Системи повинно проводитися приймальною комісією, до складу якої мають входити представники Замовника та Виконавця, протягом місяця після завершення робіт. А в п. 6.3.9. проекту договору (додаток 8 Тендерної документації) визначено, що Виконавець зобов'язаний усувати виявлені недоліки наданих Послуг, програмного забезпечення та програмних продуктів, що використовуються для надання Послуг, власними силами, засобами та за власний рахунок протягом дії даного Договору. Просимо уточнити чи передбачає Замовник укладання договору на надання послуг участі у приймальній комісії після завершення робіт у січні 2019 року після закінчення дії даного Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаткові витрати пов‘язані з роботою приймальної комісії не передбачаються.
питання
Дата подання: 28 листопада 2018 15:19
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:04
7. В пункті 6.3 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації) зазначено, що до складу АС «Відкрите довкілля» повинні бути включені такі апаратні та програмні рішення, котрі здатні забезпечити час відгуку на запит даних реєстрів на рівні 1…15 секунд. Цей час (Service Delivery Time) повинен бути стабільним навіть при повному завантаженні системи та під час проведення профілактичних (ремонтних) робіт з компонентами АС. Враховуючи, що пунктом 6.4 технічних вимог (в новій редакції) встановлено що технічні засоби надаються Замовником просимо зазначити тендерній документації апаратні рішення, які відповідають зазначеним у п. 6.3 вимогам та надаються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник надасть все необхідне обладнання, яке буде відповідати вимогам цього договору.
питання 8
Дата подання: 28 листопада 2018 15:19
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:04
8. В пункті 6.10.5 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації в новій редакції) зазначено, що технічні засоби, що використовуються при створенні АС «Відкрите довкілля», повинні комплектуватися експлуатаційними документами в об’ємі, який передбачений виробником або постачальником таких технічних засобів: Враховуючи, що пунктом 6.4 технічних вимог (в новій редакції) встановлено що технічні засоби надаються Замовником просимо зазначити технічні засоби, на які Замовником буде надана експлуатаційна документація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комплект документів буде надано після погодження сумісності запропонованого Виконавцем програмного забезпечення та обладнання
питання 9
Дата подання: 28 листопада 2018 15:20
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:05
9. В пункті 6.10.4 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4.1 Тендерної документації в новій редакції) зазначено, що на стадії введення АС «Відкрите довкілля» в дію розробляються та видаються такі організаційно-розпорядницькі документи: • акт завершення робіт; • акт приймання АС «Відкрите довкілля» в дослідну експлуатацію; • акт приймання АС «Відкрите довкілля» в постійну експлуатацію; • план-графік робіт; • протокол випробувань. Враховуючи стислі терміни виконання робіт: 3 календарні дні (2 вихідні і 1 робочий ) та те що ці документи підлягають затвердження Замовником просимо роз’яснити чи входить час їх розгляду Замовником до терміну дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так входить.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2018
UA-2018-11-08-002857-c1eb1a4a0a7ce4ad39d04327df4f095e4
Найменування: Міністерство екології та природних ресурсів України
Код ЄДРПОУ: 37552996
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МАНДЕЙ ЕНД КО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
08 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:34
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:34
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:29
17Проект договору.pdf
07 грудня 2018 15:29
07Kovalen.pdf
07 грудня 2018 15:29
03Дипломи про освіту.pdf
07 грудня 2018 15:29
01Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 23:51
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:42
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:38
Лист-погодження -signed.pdf
07 грудня 2018 15:38
Пояснювальна записка.pdf

Конфіденційні документи

07 грудня 2018 20:10
Ɇ‡†≠‚®Ô 7683.pdf.(2).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
Довіреність 121 оригінал з ЕЦП.PDF.(1).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
Ɇ‡†≠‚®Ô 7683.pdf.(1).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
Ɇ‡†≠‚®Ô 7683.pdf

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
Довіреність 121 оригінал з ЕЦП.PDF.(2).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
Довіреність 121 оригінал з ЕЦП.PDF

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
ã®Ê•≠ß®Ô.pdf.(2).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:10
ã®Ê•≠ß®Ô.pdf.(1).P7S

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 20:09
ã®Ê•≠ß®Ô.pdf

Обґрунтування конфіденційності

банківська гарантія не прикріплена раніше

07 грудня 2018 15:38
Концепція_проекту-signed.pdf

Обґрунтування конфіденційності

напрацювання по технічному завданню до проекту

Публічні документи

18 грудня 2018 17:19
Довідка_ несудимість.PDF
08 грудня 2018 14:24
Електронний підпис
08 грудня 2018 14:24
Електронний підпис
07 грудня 2018 22:41
17_Гарантійний лист.PDF
07 грудня 2018 22:41
16_ Витяг_ПДВ.PDF
07 грудня 2018 22:41
15_Довідка_витрати.PDF
07 грудня 2018 22:41
14_ Статут.pdf
07 грудня 2018 22:40
9_Л_істотні умови.PDF
07 грудня 2018 22:40
9_1 Проект договору.pdf
07 грудня 2018 22:40
7_ Д_ формальні помилки.PDF
07 грудня 2018 22:40
6_ Ліцензія завірена.zip
07 грудня 2018 22:40
6_ Гарантия 7606.zip
07 грудня 2018 22:40
5_1_ Наказ.PDF
07 грудня 2018 22:40
4_2 Копія наказу ксзі.PDF
07 грудня 2018 22:40
3_1 Лист_ ПДВ.PDF
07 грудня 2018 22:40
3_ Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2018 22:40
2_Д_стаття 17.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_3_3 Відгук портал ГІОЦ.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_3_2 Акти Дог 4130.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_2_5 Диплом (Гаркуша).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_4 Диплом_(Кравчина).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_4 Диплом Кравчина.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_3 Сертифікат (Січка).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_3 Дипломи (Січка).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_2 Диплом Зайцева.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_1_1 Договір оренди.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_1 Довідка_мтб.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ

ТОВ "МАНДЕЙ ЕНД КО"

ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології 10 028 700,00
UAH
10 028 700,00
UAH
Документи
ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ 10 029 000,00
UAH
10 029 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 17:19
Довідка_ несудимість.PDF
08 грудня 2018 14:24
Електронний підпис
08 грудня 2018 14:24
Електронний підпис
07 грудня 2018 22:41
17_Гарантійний лист.PDF
07 грудня 2018 22:41
16_ Витяг_ПДВ.PDF
07 грудня 2018 22:41
15_Довідка_витрати.PDF
07 грудня 2018 22:41
14_ Статут.pdf
07 грудня 2018 22:40
9_Л_істотні умови.PDF
07 грудня 2018 22:40
9_1 Проект договору.pdf
07 грудня 2018 22:40
7_ Д_ формальні помилки.PDF
07 грудня 2018 22:40
6_ Ліцензія завірена.zip
07 грудня 2018 22:40
6_ Гарантия 7606.zip
07 грудня 2018 22:40
5_1_ Наказ.PDF
07 грудня 2018 22:40
4_2 Копія наказу ксзі.PDF
07 грудня 2018 22:40
3_1 Лист_ ПДВ.PDF
07 грудня 2018 22:40
3_ Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2018 22:40
2_Д_стаття 17.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_3_3 Відгук портал ГІОЦ.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_3_2 Акти Дог 4130.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_2_5 Диплом (Гаркуша).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_4 Диплом_(Кравчина).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_4 Диплом Кравчина.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_3 Сертифікат (Січка).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_3 Дипломи (Січка).PDF
07 грудня 2018 22:40
1_2_2 Диплом Зайцева.pdf
07 грудня 2018 22:40
1_1_1 Договір оренди.PDF
07 грудня 2018 22:40
1_1 Довідка_мтб.PDF

Публічні документи

08 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
08 грудня 2018 14:14
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:34
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:34
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:29
17Проект договору.pdf
07 грудня 2018 15:29
07Kovalen.pdf
07 грудня 2018 15:29
03Дипломи про освіту.pdf
07 грудня 2018 15:29
01Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології

ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
#35508814
Переможець 10 028 700,00
UAH
17 грудня 2018 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
#35508814
10 028 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 12:19
Договір відкрите довкілля.pdf укладений
28 грудня 2018 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 000 000,00
UAH