Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
23 160,00 UAH
UA-2018-11-08-002762-c 21597507cc7d41fa995caeadf431ca5f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
рішеннями тендерного комітету були двічі відмінені відкриті торги по закупівлі по коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові) на підставі абз. 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - подання для участі в відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій:
1) по коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові) протокол №3 від 20.09.2018 р.;
2) по коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (компоненти донорської крові) протокол №3 від 11.10.2018 р..
Медико-технічні характеристики, а також вимоги до учасника в тендерних документаціях по вказаним закупівлям були однакові.
Відповідно до п.4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2018 18:03
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 літр
Плазма лейкофільтрована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

08 листопада 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 23 160,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 18:03

Документи

08 листопада 2018 18:03
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:02
протокол 2 рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2018 18:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
23 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2018 18:03
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:02
протокол 2 рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 11:43
соцск 475.pdf укладений
02 квітня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 14:07
СОЦСК 475.pdf зміни до договору
18 січня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:23
СОЦСК 475.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:21
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 15:38
Договір плазма 475.pdf укладений
19 листопада 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.3 Договору №475-лпз від 19.11.2018 року доповнити п.10.1 Договору наступним змістом: «Дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме з 01.01.2019 року до 31.03.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 475-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 475-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №475-лпз від 19.11.2018 року на 4632,00 грн. (Чотири тисячі шістсот тридцять дві гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 772,00 грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійснення видатків на початку 2019 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2019 р. по 31 березня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 475-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 475-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 27 792,00
UAH з ПДВ