Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба морожена для учнів пільгових та не пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти
Очікувана вартість
673 801,03 UAH
UA-2018-11-08-000276-a ● abcc179374f345ae94e5dde3e6e76403
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 23568683 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15 |
Контактна особа: |
Лєднєва Світлана Володимирівна +380457922003 slavosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2018 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2018 12:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2018 12:09 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 673 801,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 369,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9442 кг
Риба морожена для учнів пільгових та не пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07100, Україна, Київська область, м. Славутич, ЗОШ № 1; ЗОШ № 2, ЗОШ № 3; ЗОШ № 4,Ліцей
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2018 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2018 12:05 |
Договір (риба морожена).doc | |
08 листопада 2018 12:05 |
Тендерна документація (риба морожена).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2018 15:05
Дата відповіді: 13 листопада 2018 12:29
Шановний Замовник, відповідно до умов ВАшої тендерної документації, Ви вимагаєте від учасників - Дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів
Чи буде достатнім на виконання даної вимоги, подання учасником Договору на санітарну обробку транспортних засобів із кактом виконаних робіт ?
Якщо, ні то зазначте будь-ласка яким чинним нормативно-правовим актом передбачена така "Дійсна довідка про санітарну обробку", та яким органом видається ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Учасник надає дійсні (чинні на момент подання) довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, а також може надати дійсний (чинний на момент подання) договір на санітарну обробку транспортних засобів з останнім актом виконаних робіт.
Учасник надає дійсні (чинні на момент подання) довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, а також може надати дійсний (чинний на момент подання) договір на санітарну обробку транспортних засобів з останнім актом виконаних робіт.
Роз'яснення умов
Дата подання: 12 листопада 2018 15:30
Дата відповіді: 12 листопада 2018 17:12
Шановний Замовник, ви вимагаєте, Копії документів що підтверджують виконання аналогічного договору.
Питання, чи достатнім буде на підтвердженнмя виконання договору надати лист-відгук від Замовника ?
Відповідь: Шановний Учасник!
У додатку №1 ТД прописано, що потрібно надати:
Копія аналогічного договору.
Копії документів що підтверджують виконання договору.
Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено аналогічний договір, копію якого подає учасник на виконання цього пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб цього замовника.
У додатку №1 ТД прописано, що потрібно надати:
Копія аналогічного договору.
Копії документів що підтверджують виконання договору.
Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено аналогічний договір, копію якого подає учасник на виконання цього пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб цього замовника.
Роз'яснення документації
Дата подання: 12 листопада 2018 17:25
Дата відповіді: 13 листопада 2018 12:15
Шановний Замовник !!! Ви не зрозуміли попереднє питання ? Чи умисно не надаєте конкретну відповідь !
Повторуємо питання ! -
Ви вимагає те - Копії документів що підтверджують виконання договору. Питання - ЩО ЦЕ ЗА ДОКУМЕНТИЮ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ, НАЗВІТЬ ЇХ !! ВОНИ Ж МАЮТЬ КОНКРЕТНУ НАЗВУ !!! НАПИШІТЬ ЇЇ
Відповідь: Шановний Учасник!
- копії документів, що підтверджують виконання договору - це копія видаткової (их) накладної (их), або копію акта виконаних робіт або інший документ до наданого аналогічного договору, що свідчить про поставку товару.
- копії документів, що підтверджують виконання договору - це копія видаткової (их) накладної (их), або копію акта виконаних робіт або інший документ до наданого аналогічного договору, що свідчить про поставку товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" |
565 953,48
UAH з ПДВ
|
562 554,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОНДО ТРЕЙД" |
566 520,00
UAH з ПДВ
|
563 150,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орловська О.О. |
571 241,00
UAH з ПДВ
|
571 241,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" #14231737 |
Відхилено |
562 554,36
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 10:36
|
ТОВ "РОНДО ТРЕЙД" #38053834 |
Переможець |
563 150,99
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:00
|
Додаткова угода 3 (352).pdf | укладений |
02 січня 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 11:55
|
Додаткова угода 2 до договору 352.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 14:59
|
Договір 352.pdf | укладений |
19 грудня 2018 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 352 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |