Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблок
Очікувана вартість
4 140 000,00 UAH
UA-2018-11-07-001710-b 5f805f2156d34428bcca7d97478b3fab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Тетяна Олексіївна

380442946408 lto2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне бюро розслідувань
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,
Контактна особа: Луценко Тетяна Олексіївна
380442946408
lto2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 20:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 11:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 13:03
Очікувана вартість: 4 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Моноблок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри, 15,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 20:40
Додаток 4_тендерна пропозиція.docx
07 листопада 2018 20:40
Додаток 5_відомості про учасника.docx
07 листопада 2018 20:40
Додаток 2_відсутність підстав визначених статтею 17.docx
07 листопада 2018 20:40
Додаток 6_проект договору.docx
07 листопада 2018 20:39
Додаток 1_кваліфікаційні вимоги.docx
07 листопада 2018 20:39
Додаток 3_технічні вимоги.docx
07 листопада 2018 20:39
Tендерна документація_моноблок.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000059 ● e2543ae1da2f454fbfca4a282a2d971d
  • Статус: завершено ● Дата: 08 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 19:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


04.06.2019 № 153

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
04.06.2019 № 153


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-11-07-001710-b 07.11.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 17:36:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) (моноблоків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-07-001710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи укладався договір із переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» ?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні документи про рішення тендерного комітету щодо закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) (моноблоків) після оприлюднення 03.12.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-25 10:29:05

Пояснення.

Питання 1: Договір не укладався.
Питання 2: Документи в електонній системі відсутні з технічних причин.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 4 129 920,00
UAH з ПДВ
4 129 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 4 135 006,80
UAH з ПДВ
4 135 006,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 16:04
22881_СІ_ЕЛ_Гарантія_22_11_2018.rar
22 листопада 2018 16:04
013 Проект Договору.pdf
22 листопада 2018 16:04
08 Таблиця відповідності.pdf
22 листопада 2018 16:04
04 Авторизаційний лист_1710.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 4 129 920,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 21:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 21:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
4 129 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 10:35
Коментар щодо відміни: Ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
25 червня 2019 10:34
Витяг 19 1710.docx