Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне для закладів освіти Дніпровського району
Очікувана вартість
105 645,00 UAH
UA-2018-11-07-001153-c 66aee7f39f2849d38352a519617a7984
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Коноваленко

+380676111099
+380612248952
olga_42004@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611401
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а
Контактна особа: Ольга Коноваленко
+380676111099,+380612248952
olga_42004@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 15 листопада 2018 14:41
Очікувана вартість: 105 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 056,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 09 листопада 2018 12:01
Доброго дня! Шановний замовнику, прохання завантажити тендерну документацію.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2018 13:07
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.11 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 "Про здійснення допорогових закупівель" Замовник скасовує закупівлю у зв'язку зі збільшенням видатків на здійснення закупівлі
Документи:
14 листопада 2018 13:07
Електронний підпис