Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
9 100,00 UAH
UA-2018-11-07-000795-b eab95d33b41f42cdbfde5292f7aa3c3e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антоненко Тетяна Петрівна

380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885262
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Контактна особа: Антоненко Тетяна Петрівна
380629587514
cpmsd1marbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 15 листопада 2018 11:29
Очікувана вартість: 9 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 метри квадратні
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В..2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Дата подання: 07 листопада 2018 15:24
Дата відповіді: 08 листопада 2018 09:55
Чим обумовлено вимагання у п.6: 1.1. наявність у штаті не менше одного штатного спеціаліста з вищою медичною освітою (лікаря - епідеміолога) вищої(першої) категорії зі стажем практичної роботи не менш як 5 років; які мають спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам (проходження курсів підвищення кваліфікації не менш як 1 раз у 5 років); - Не менше одного інструктора – дезінфектора з середньою медичною освітою зі стажем практичної роботи не менше як 5 років; 1.2. Наявність: а) диплом державного зразка про вищу спеціальну та середню медичну освіту та вищу технічну освіту; надати копії; б) посвідчення про присвоєння(підтвердження) відповідної кваліфікаційної категорії(копія);? 3. Яким чином потрібно реалізувати гарантію послуг на 3 місяці, коли всі виробники надають термін дії засобів 2 тижні, та появлення комах після двох тижнів можливо будь яким шляхом (наприклад через персонал, або відвідувачів закладу)? 4. На який термін повинен бути укладений договір, до кінця 2018 або 2019 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір укладається до кінця 2018р.
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 08 листопада 2018 10:12
Дата відповіді: 08 листопада 2018 12:16
Чим обумовлено вимагання у п.6: 1.1. наявність у штаті не менше одного штатного спеціаліста з вищою медичною освітою (лікаря - епідеміолога) вищої(першої) категорії зі стажем практичної роботи не менш як 5 років; які мають спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам (проходження курсів підвищення кваліфікації не менш як 1 раз у 5 років); - Не менше одного інструктора – дезінфектора з середньою медичною освітою зі стажем практичної роботи не менше як 5 років; 1.2. Наявність: а) диплом державного зразка про вищу спеціальну та середню медичну освіту та вищу технічну освіту; надати копії; б) посвідчення про присвоєння(підтвердження) відповідної кваліфікаційної категорії(копія);? 3. Яким чином потрібно реалізувати гарантію послуг на 3 місяці, коли всі виробники надають термін дії засобів 2 тижні, та появлення комах після двох тижнів можливо будь яким шляхом (наприклад через персонал, або відвідувачів закладу)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Будуть внесени зміни до техничного завдання та враховані Ваши зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" 6 370,00
UAH з ПДВ
6 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 8 960,00
UAH з ПДВ
8 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 15:35
Оновлена_цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2018 08:26
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2018 08:26
Технічні вимоги.rar
14 листопада 2018 08:26
проект договору.pdf
14 листопада 2018 08:26
довідки ст. 17.pdf
14 листопада 2018 08:26
Відомості про учасника.rar

Публічні документи

13 листопада 2018 15:51
Відомості про підприємство.pdf
13 листопада 2018 15:51
Мед осмотр Мирошниченко 2018.pdf
13 листопада 2018 15:51
Мед осмотр Кочекан 2018.pdf
13 листопада 2018 15:51
Мед осмотр Корсун 2018.pdf
13 листопада 2018 15:51
Мед осмотр Кібенко В. А..pdf
13 листопада 2018 15:51
Допуск Кочекан.pdf
13 листопада 2018 15:51
Допуск Корсун.pdf
13 листопада 2018 15:51
Допуск Кібенко В. А..pdf
13 листопада 2018 15:51
Допуск Мирошниченко.pdf
13 листопада 2018 15:51
Цінова пропозиція 2018.pdf
13 листопада 2018 15:51
Приказ на директора.pdf
13 листопада 2018 15:51
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2018 15:51
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2018 15:51
Устав Мартлет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"
#38187907
Переможець 6 370,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 13:52

Документи

16 листопада 2018 13:52
пр 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"
#38187907
6 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 13:52
пр 69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
профдез.pdf укладений
29 листопада 2018 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 370,00
UAH з ПДВ