Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка
Очікувана вартість
40 804,00 UAH
UA-2018-11-07-000408-c 72d600d3129a4fc08851dda10a03d33f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2018 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 14:00
Очікувана вартість: 40 804,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 204,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 10:17
ДОКУМЕНТАЦИЯ — Інтерактивна дошка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 листопада 2018 21:57
Дата відповіді: 08 листопада 2018 09:26
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатоку № 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» п.4, а саме:
- У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Відповідаємо на ваше запитання: «чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?»
В розгляді наданих пропозицій розглядатимуться пропозиції, які запропонують еквівалент товару, та наддадуть вірно оформлені документи, згідно Додатоку № 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» п.4, та Додаток 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи згідно Додатоку № 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» п.4, та Додаток 2 до оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».

Уточнення
Дата подання: 08 листопада 2018 10:34
Дата відповіді: 08 листопада 2018 11:05
Шановний Замовник! У Додаток № 1- технічні та інші вимоги до предмету закупівлі вказана інформація: "Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 221 см, але не більше 223 см". Скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати аналог інтерактивної дошки з не гіршими технічними характеристиками, діагональ якої складає 207 см або 231 см?
Відповідь: Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 221 см, якщо Діагональ буде складати 207см, то це буде не дотримання технічних вимог, а якщо Діагональ буде складати 231см і відповідати на всі інші технічні вимоги, то така тендерна пропозиція буде розглядатись.
Уточнення
Дата подання: 09 листопада 2018 10:49
Дата відповіді: 09 листопада 2018 12:35
Шановний замовник! Чи будете Ви розглядати інфрачервону технологію дошки?
Відповідь: Ми будемо розглядати SMART дошку з інфрачервоними камерами
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Перемітько Сергій Григорович 39 800,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 18:16
Пропозиція.pdf
12 листопада 2018 18:16
Завод.pdf
12 листопада 2018 18:16
Декларация SMART.pdf
12 листопада 2018 18:16
Висновок СЕС2.pdf
12 листопада 2018 18:16
Висновок СЕС.pdf
12 листопада 2018 18:16
Реквизиты.pdf
12 листопада 2018 18:16
Паспорт.pdf
12 листопада 2018 18:16
ИНН.JPG
12 листопада 2018 18:16
Довідка Банк.PDF
12 листопада 2018 18:16
Витяг.PDF
12 листопада 2018 18:16
Витяг з держ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Перемітько Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Перемітько Сергій Григорович
#3101701315
Переможець 39 800,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 14:46

Документи

15 листопада 2018 14:46
Електронний підпис
15 листопада 2018 14:44
ПРОТОКОЛ 127.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Перемітько Сергій Григорович
#3101701315
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 14:46
Електронний підпис
15 листопада 2018 14:44
ПРОТОКОЛ 127.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 10:01
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 16:59
дог151118 1.PDF укладений
19 листопада 2018 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 39 800,00
UAH з ПДВ